Про розробку мобільних додатків поширено багато міфів. Ці міфи включають уявлення про те, що створити мобільний додаток дешевше, ніж веб-сайт, що для просування додатку потрібно докласти багато зусиль, і що розробка додатків для різних операційних систем може бути складним процесом. Всі ці помилкові уявлення є хибними. Це правда, що розробка мобільного додатку часто обходиться дешевше, ніж створення веб-сайту, і до того ж можна розробляти додатки для багатьох різних операційних систем.
Міф 1: Розробка мобільного додатку дешевше, ніж веб-сайту
Мобільний додаток може підняти бренд вашої компанії. Вони також швидші, цікавіші та забезпечують безпечну комунікацію. А з залученою аудиторією ви маєте більше шансів на конверсію. Однак, створення мобільного додатку може коштувати дорожче, ніж створення веб-сайту. Це пов'язано з тим, що є кілька факторів, які впливають на вартість. Можна розробити додаток за розумну суму, але краще зосередитися на одному компоненті, який вас найбільше цікавить.
Порівнюючи вартість мобільних додатків і веб-сайтів, слід враховувати кількість різних платформ, на які ви орієнтуєтесь. Якщо ви просто хочете просувати свій бізнес, зупиніться на одному типі додатків. Але якщо ви намагаєтеся залучити більше клієнтів, спробуйте гібридний додаток або додаток, який підтримує кілька веб-браузерів.
Джерело зображення Unsplash
Міф 2: Крос-платформна адаптація – це формальність і простота
Простір розробки мобільних додатків ще ніколи не був таким конкурентним. Існує безліч конкуруючих платформ, кожна з яких бореться за першість у своїй ніші. Який найкращий спосіб створити та підтримувати якісний додаток для ваших мобільних користувачів? Все починається з надійного плану крос-платформної архітектури та надійної стратегії розвитку. Ви можете мати одне з іншим.
Безсумнівно, розробка і розгортання крос-платформного додатку – це наступний рубіж у розробці мобільних додатків. Це особливо актуально, оскільки в боротьбу вступає все більше мобільних пристроїв, від смартфонів до планшетів і переносних пристроїв. Наявність крос-платформної стратегії дозволяє вашій компанії краще орієнтуватися на свою споживчу базу, а також не відставати від останніх мобільних трендів.
Міф 3: Розгортання мобільних додатків
Процес розгортання мобільних додатків складається з декількох етапів. Сюди входить налаштування інфраструктури для запуску програми. Це також включає тестування програми. Розгортання програми – важливий крок у процесі розробки. Мобільний додаток має бути зручним для користувача, простим у використанні та нести користувачеві цінність. Він повинен бути персоналізований під потреби користувача. Забезпечення безпеки додатку також є важливим завданням.
Є кілька способів автоматизувати розгортання мобільних додатків. Один з них – використання фреймворку з відкритим вихідним кодом. Інший – використовувати сервер автоматизації. Ці методи зменшують кількість часу, витраченого на ручне втручання. Третій варіант – використання комплекту для розробки програмного забезпечення (РПЗ). Це допомагає розробникам створювати мобільні додатки. РПЗ надають інструменти та API, які дозволяють розробникам створювати додатки.
Міф 4: Розробка додатків для всіх ОС
Розробка додатків для всіх платформ не є чимось новим для сучасного геймера. iPhone та iPad є одними з найпродуктивніших пристроїв в арсеналі споживача. Незважаючи на всюдисущість смартфона, розробка програми, яка буде працювати для всіх, а не тільки для ваших друзів і сім'ї, все ще вимагає неабиякої продуманості та планування. На щастя, існує безліч інструментів для мобільної розробки з відкритим вихідним кодом. То чого ж ви чекаєте? Скористайтеся найкращим інструментом мобільної розробки для вашого наступного проєкту. До того ж, це безкоштовно!
Найважливішим аспектом розробки додатків для всіх платформ є пошук правильної платформи розробки для вашого наступного проєкту. Це включає вибір правильної мови програмування та фреймворку для досягнення найкращих результатів.
На завершення
Якщо ви думаєте про створення додатку, вас можуть турбувати витрати. Правда полягає в тому, що мобільні додатки можуть бути дуже прибутковими, особливо якщо ви розробляєте продукт, який зацікавить велику аудиторію. Але вам слід остерігатися деяких міфів про мобільну розробку. Сподіваємося, що ми змогли розвіяти для вас міфи про мобільну розробку.