Вам необов’язково бути впливовою IT компанією чи володіти великими ресурсами для інвестицій, щоб прилаштувати штучний інтелект (ШІ) та доповнену реальність (ДР) до своєї бізнес-моделі. Навіть більше, в наш час ігнорувати ШІ та ДР – це велика помилка. І можете бути певні, що Ваші конкуренти її не зроблять.
Наступне запитання, яке має у вас виникнути, - це «як»? Отож, тримайте пять способів, як саме ви можете використовувати ІШ та ДР, щоб покращити роботу свого бізнесу.
Використовуйте штучний інтелект для забезпечення унікального досвіду кожному користувачеві Вашого сайту
Пам’ятайте, немає нічого важливішого за релевантність, якщо ви хочете зацікавити та утримати відвідувачів Вашого сайту. Іншими словами, якщо людина заходить на Вашу веб-сторінку та бачить інформацію, продукти або пропозиції цікаві для неї, вона навряд чи піде шукати щось інше.
Для ще кращого ефекту штучний інтелект може використовуватись для аналізу великих об’ємів агрегованих та персоналізованих даних. Поміж іншого сюди відноситься й пошукова історія браузера, купівельні звички, географічна та демографічна інформація. Пізніше все це можна використати для того, аби визначати, яка саме інформація може зацікавити клієнта та яким чином найкраще задовольнити його потреби.
Створюйте позитивне враження від заходів, у яких берете участь
Якщо Ваша присутність на різноманітних заходах обмежується лише тим, що ви роздаєте рекламу чи візитівки, то будьте певні, що Ваші конкуренти обходять Вас в організаційній справі. Якщо хочете перетягнути ковдру на свій бік, то спробуйте використати доповнену реальність.
Для початку уявіть, що перед Вашим стендом зібралась довга черга. Знуджені клієнти починають потроху розходитись. Тепер уявіть, що на столі перед Вами виставлено багато продукції. Уся вона має коди для доповненої реальності. Поки клієнти чекають своєї черги, вони можуть зчитувати ці коди, аби дізнатись більше про Ваш продукт просто з екранів своїх смартфонів. Також ви можете використовувати доповнену реальність так чином, аби заохотити клієнтів повернутись до Вашого стенду, забезпечивши їм незабутній досвід. Наприклад, ви можете запропонувати відвідувачам взяти участь у полюванні за скарбами просто під час заходу. А тим, хто успішно пройшов це випробування можна подарувати спеціальні призи.
Покращуйте сервіс, який пропонуєте користувачам
Коли ви думаєте про клієнтську підтримку та штучний інтелект, ви, мабуть, одразу згадуєте ботів. Це справедливо. Чат-боти, які працюють завдяки ШІ, можна використовувати для відповідей на запити клієнтів, для рекомендації продуктів компанії або щоб підігріти інтерес до певної теми.
Але це ще не все. ШІ можна також використовувати, щоб поліпшити якість сервісу самообслуговування клієнтів, краще відстежувати телефонні дзвінки, аналізуючи інформацію про їх кількість, навантаження під час опрацювання викликів та допомогу, якої потребували клієнти. Штучний інтелект навіть може проаналізувати та відповідно зреагувати на такі емоції клієнтів, як розчарування чи злість.
Покращуйте ланцюг постачання
Інколи буває складно контролювати поставки товарів зі складів та центрів дистрибуції, якщо вони всі знаходяться в різних місцях. Особливо, якщо ваш офіс на іншому кінці міста, ви не завжди матимете можливість бути присутніми особисто. Завдяки технологіям доповненої та віртуальної реальності ви зможете контролювати, що відбувається з вашим продуктом в місцях його зберігання, коли захочете.
Та це ще квіточки. Додайте до цього транспортування товарів. Використовуючи технологію доповненої реальності, перевізники можуть сканувати коди на упаковках товарів, аби дізнатись таку інформацію про доставку, як вміст пакувань, вагу та застереження щодо того, як необхідно з товаром поводитись.
Доповнена реальність можете стати в нагоді для того, щоб оптимізувати процес видачі замовлень. Так, за допомогою спеціальних окулярів та програми для доповненої реальності, ті, хто забирає замовлення, можуть визначити, як їм найшвидше знайти на складі своє замовлення, яких продуктів залишилось мало або як розмістити товари у візку так, аби зекономити місце.
Використовуйте штучний інтелект для гарантії безпечнішого зберігання даних
Суть хакерства полягає в тому, що якщо слабке місце в системі було знайдено, то збитки є неминучими. Ще гірше те, що таємно збирати дані або руйнувати систему зсередини можуть тижнями або навіть місяцями. І при цьому антивірусні програми та системи мережевої безпеки ніяк не реагуватимуть. Так вже вони влаштовані.
Система захисту інформації, яку контролює штучний інтелект, працює інакше. Вона вивчає, як має працювати програмне забезпечення, яке ви використовуєте, та розпізнає звичні моделі поведінки, щоб потім мати змогу визначити, якщо щось йтиме не так. Чим більше система навчається, ти більше алгоритмів вона створює, щоб визначати коли і як реагувати, якщо щось пішло не за планом.
Припустімо, що хтось проникає в фінансову базу даних і встановлює програму, яка вміє копіювати профілі справжніх співробітників компанії, та використовуючи їхні імена користувачів та паролі, отримує та пересилає інформацію на інший сервер. Якщо у вас стоїть стандартна антивірусна програма, то вона навряд чи вважатиме це чимось підозрілим. Адже користувач з таким ім’ям існує та має доступ до цієї інформації.
Якщо ж ви використовуєте штучний інтелект, то такі речі не залишаться непоміченими. Скажімо, якщо хтось намагатиметься отримати інформацію посеред ночі або якщо кількість отриманих даних буде занадто великою, то це вважатиметься відхиленням від норми.
Ваші конкуренти вже використовують технології штучного інтелекту та доповненої реальності. А чим в цей час займаєтесь Ви? Існує безліч можливостей застосування цих технологій для покращення обслуговування клієнтів та пришвидшення роботи. Але не лякайтесь, коли дізнаєтесь усі деталі роботи таких систем. Ми з радістю відповімо на всі ваші запитання та обговоримо, як саме використовувати згадані технології на користь вашій компанії.