Як нам відомо, основне завдання будь-якого бізнесу - це максимальна ефективність при найнижчих витратах. Особливо це стосується стартапів - компаній, які тільки виходять на ринок. У такому бізнесі найбільше часу і старань витрачається на підготовчий етап, що передує запуску стартапу. І тут новачкам не завадить трохи допомоги.
На щастя, сьогодні технології на вашому боці. Існує кілька безкоштовних інструментів та ресурсів, які допоможуть привести ваш стартап до успіху. І щоб зекономити трохи часу, команда Brainberry зібрала 15 найкращих (серед них є маловідомі, проте дарма) інструментів, які допоможуть вам в роботі зі стартапом.
Survey Monkey
Пам'ятайте, якщо ви постійно підтримуєте зв'язок зі своїми клієнтами, то шанси на успіх вашої компанії збільшуються. І один з найкращих способів бути на зв'язку - це власне звернутись до вашої аудиторії напряму та дізнатись, що вони думають про вашу компанію. У цьому вам допоможе Survey Monkey, безкоштовний інструмент, який дозволяє проводити опитування чи анкетування на сайті, сторінках соціальних мереж чи електронною поштою.
Asana
Asana - це онлайн-інструмент для управління проєктами. Є декілька пакетів Asana, які відрізняються між собою набором доступних функцій та ціною. Однак, якщо ви тільки починаєте роботу з інструментом, базовий пакет - безкоштовний. Для початку просто зареєструйтесь, створіть свою команду та додайте перший проєкт. Після цього ви зможете створювати завдання, доручати їх членам своєї команди та займатися іншими управлінськими справами.
HootSuite
HootSuite - це багатофункціональна платформа для управління соціальними медіа. За умови оформлення підписки на місяць перші 30 днів ви зможете користуватись інструментом безкоштовно. Повірте, для будь-якого стартапу 30 днів безкоштовної роботи з соціальними мережами - це справжній подарунок, який дозволить зосередитись на інших важливих завданнях, водночас користуючись перевагами автоматизованої роботи з соціальними медіа.
G Suite
Швидше за все, ви вже використовуєте G Suite, адже до цього нього відносять такі незамінні інструменти як Google Docs, Google Sheets, Google Calendar тощо. Цей безкоштовний набір інструментів та ресурсів ідеально підходить для командної роботи, роботи з текстами та інших схожих завдань.
MailChimp
MailChimp - це безкоштовна службова програма/утиліта, яку ви можете використовувати для створення та керування імейл кампаніями. MailChimp пропонує такі функції як: автоматизація електронних розсилок, CRM, формування бази клієнтів та багато іншого. Почніть з базового безкоштовного пакета, щоб краще зрозуміти, що саме вам потрібно.
Canva
Canva - це безкоштовний інструмент, який дозволяє робити веб-сайти, соціальні медіа та інші платформи візуально привабливішими. Найкраще те, що для роботи з інструментом вам взагалі не потрібен досвід у графічному дизайні. Використовуйте інструмент для створення інфографіки, редагування фотографій або роботи з шаблонами для брошур, презентацій тощо.
Google Keep
Якщо ви вже використовуєте G Suite, то саме час спробувати ще один інструмент від компанії Google, який може суттєво полегшити ваше життя. Він називається Google Keep, і це додаток для ведення нотаток. Усі записи у Google Keep можна класифікувати за допомогою стандартних або власноруч створених ярликів. Додаток може працювати як на стаціонарному комп'ютері, так і в смартфоні.
Trello
Trello - це популярний додаток для командної роботи. Інтерфейс додатку нагадує канбан-дошку, на якій можна створювати проєкти, списки завдань, картки тощо. Кожна картка містить список завдань, які команда повинна виконати. Як тільки ви створили новий проєкт, ви можете запросити інших учасників до співпраці, розіславши їм запрошення через імейл.
Wave
Якщо ваша компанія тільки починає роботу, важливо, щоб процес оплати товарів і послуг був максимально простим та зрозумілим для клієнтів. Ще краще, якщо у вас буде безкоштовне рішення для відстежування та організації всіх платежів. Інструмент Wave пропонує оформлення рахунків для малого бізнесу. Безкоштовна версія інструменту також передбачає ведення обліку.
Skitch
Skitch - це інструмент для макбуків, який дозволяє створювати зображення та ділитися ними з колегами чи клієнтами. Просто скористайтеся інструментом, щоб зробити скрін зображення, документа чи слайда презентації. Потім ви можете використовувати Skitch, щоб відредагувати скрін чи додати до нього примітки.
QuickSprout
Якщо ви вирішили активно працювати над інтернет-маркетинг стратегією для вашого стартапу, але маєте обмежений бюджет, спробуйте QuickSprout. Як цей інструмент працює? Ви просто вводите URL-адресу вашого веб-сайту, і отримуєте пропозиції, як можна зробити SEO-оптимізацію більш ефективною.
Yoast SEO
Якщо веб-сайт вашої компанії працює на WordPress, вам не обійтись без Yoast, плагіна, який містить усі основні показники для SEO. Безкоштовна версія дозволяє обрати ключове слово для кожної зі сторінок, допомагає Google в індексації вашої сторінки, запобігає дублюванню вмісту, перевіряє контент на читабельність та багато іншого.
Compressor.IO
Занадто великі зображення сповільнюють роботу сайту, а також негативно впливають на функціонування мобільного застосунку. Compressor.IO - це безкоштовна утиліта, яка дозволяє стискати зображення різних типів, зберігаючи при цьому якість.
Google Primer
Primer - це безкоштовний навчальний інструмент Google. Він складається з коротких уроків, які індексуються на веб-сайті Primer. Тут можна знайти поради зі створення бізнес-плану, пошуку нових каналів дистрибуції, ціноутворення тощо. Ви можете переглянути весь каталог курсів в інтернеті, а потім завантажити додаток, щоб розпочати навчання.
1001 Free Fonts
Оформлення текстів все ще відіграє дуже важливу роль. Одним з найважливіших елементів оформлення є шрифт - на сайті вашої компанії, візитівках, у мобільному застосунку тощо. У 1001 Free Fonts ви можете обирати серед безлічі шрифтів потрібний саме вам та завантажувати його безкоштовно. 1001 Free Fonts пропонує і класичні всім відомі варіанти шрифтів, і більш сучасні версії.
Наостанок
Перевірте, який з інструментів підійде для вашого бізнесу. Використовуйте їх для вдосконалення веб-сайту, кращого розуміння побажань клієнтів, більш ефективної та злагодженої роботи команди.