Ви заснували власну електронну компанію, створили крутий веб-сайт, запустили блог і навіть взялись за просування бренду в соціальних медіа. Крім того, ви заплатили за рекламу онлайн та досконально вивчили аудиторію, щоб ваші e-mail розсилки були максимально ефективними. Повільно, але впевнено ви йдете до своєї мети. Але чи можете ви зробити трішки більше?
Ми пропонуємо декілька стратегій, які можуть стати вам у пригоді, якщо всі інші методи просування ви вже спробували.
- Великі дані
Колись аналітикою даних займались лише науковці. І тільки багаті та впливові компанії мали достатньо ресурсів, щоб винайняти таких співробітників. Сьогодні аналітика даних - це метод, що доступний і малому бізнесу. Існує багато компаній, що за невеликі гроші зможуть провести необхідний аналіз інформації та забезпечити вас більш точними даними щодо цільової аудиторії. Ви зможете дізнатись, як ваші потенційні клієнти проводять час в інтернеті, чим вони цікавляться, що купують і відповідно до цього, в який час доби та день тижня ваша стратегія працюватиме найефективніше. Ці дані дозволять вам запускати високотаргетовані маркетингові кампанії та зосереджувати увагу на тій аудиторії, яка насправді може зацікавитись вашим продуктами чи послугами.
- Відео
У 2011 році Майкл Дубін та Марк Левін почали шукати рішення для однієї, на перший погляд, незначної проблеми, з якої стикаються споживачі. Чоловіки, які користуються одноразовими бритвами для гоління, часто потрапляють в ситуації, коли в найнеобхідніший момент невикористані бритви закінчуються, а придбати нову немає можливості. Молоді підприємці запропонували оригінальне рішення - Dollar Shave Club, службу доставки бритв за передплатою. Сервіс запустив власний веб-сайт, на якому розмістили відео про компанію та сервіс, який вона пропонує. Ролик став вірусним впродовж доби, а вартість компанії невдовзі зросла до 1 мільярда доларів. Саме відео, до речі, коштувало лише 2500 доларів.
Попри те, що статті в блогах - це спосіб не лише розважитись, але й вивчити щось нове, небагато хто з сучасних юзерів полюбляє читати лонгріди. А от відеоконтент люблять усі. Відео зазвичай цікавіші за тексти та їх легше переглядати на мобільних пристроях, наприклад, у громадському транспорті. Це робить ваш продукт зрозумілішим та ближчим до кінцевого споживача. До того ж за статистикою, після перегляду відеопояснення 64% споживачів ймовірніше за все придбають ваш продукт.
- Автоматизація
Коли ви створюєте базу e-mail розсилки, вам необхідно групувати споживачів відповідно до їх місця у воронці продажів. У процесі категоризації, вам також треба створювати унікальний контент для кожної окремої категорії. Після цього ви робите автоматизовану розсилку та створюєте графік надсилання листів. Для того, щоб заощадити час, ви можете скористатись будь-яким автоматизованим сервісом для e-mail розсилок.
Автоматизовані системи можна також використовувати й в інших ситуаціях. Наприклад, надсилати клієнту листи чи текстові повідомлення до, в процесі та після покупки товару, щоб заохотити його чи подякувати.
- Технології доповненої та віртуальної реальності
Технології доповненої та віртуальної реальності раніше використовувались лише в ігровій індустрії. Але це залишилось у минулому. Сьогодні бізнес використовує обидва винаходи як ефективний маркетинговий інструмент. Так, курорти та туристичні компанії пропонують відвідувачам екскурсії об'єктами розміщення та напрямками для подорожей; роздрібні торговці одягом тепер дозволяють відвідувачам віртуально приміряти одяг, щоб побачити, як він “сидітиме” у реальному житті; клієнти можуть “розмістити” меблі у своїх будинках, щоб перевірити, чи пасуватимуть вони до інтер’єру; виробники фарби дозволяють споживачам віртуально пофарбувати стіни свого будинку, перш ніж визначитися з потрібним кольором.
Якщо ви зможете забезпечити ваших клієнтів подібним досвідом, ви не тільки привернете увагу нинішніх споживачів, але й зможете залучити ширше коло клієнтів.
- Персоналізований контент
Сьогодні всі клієнти хочуть отримувати персоналізований сервіс. І варто пам’ятати, що персоналізація - це дещо більше, ніж просто запам'ятати ім'я клієнта. Персоналізація в наш час значить запропонувати кожному клієнту унікальний контент, який би відповідав його потребам. Таким чином, кожен відвідувач, який вперше потрапив на ваш сайт, бачитиме унікальну цільову сторінку згенеровану спеціально для нього. Так, ваше повідомлення стає більш релевантним та цінним.
- Лідери думок
Ви можете витрачати гроші на рекламу, але пам'ятайте, що ваша аудиторія швидше за все використовує блокувачі оголошень. Більш ефективна стратегія в цьому випадку - робота з лідерами думок, відомими у соцмережах особистостями, які можуть рекламувати ваш товар чи послугу своїй аудиторії.
Лідерів думок можна розділити на дві групи. Це або відомі люди, чиї підписники складають вашу цільову аудиторію, або задоволені клієнти, які можуть ділитись відгуками про свою покупку.
Деяким впливовим лідерам думок з великою аудиторією треба платити за розміщення реклами; деякі рекламуватимуть ваші товари чи послуги, оскільки ви давно співпрацюєте; задоволені клієнти поділяться враженнями в обмін на заохочення. Усе це відомо під назвою “соціальний доказ”.
- Аналітика
Незалежно від того, використовуєте ви Google Analytics чи якийсь інший інструмент для аналітики, вам обов’язково треба проводити оцінку ефективності кожної маркетингової кампанії. Це дозволить визначити, які підходи працюють, а які ні, а також отримати дані щодо інших маркетингових показників. Такі звіти необхідні для вдосконалення наявних маркетингових стратегій, або створення нових.
Так, ви зможете дізнатись коефіцієнт конверсії сайту, кількість юзерів, що відвідує ваш сайт, сторінку, яка їх цікавить найбільше, продукти, що найчастіше переглядають та купують.
Отож, тепер ви знаєте ще сім маркетингових стратегій, які стануть у пригоді, якщо ви займаєтесь власним бізнесом. Спробуйте впровадити їх у власну справу та перевірте, які результати вони принесуть.