Поєднавши розумних чатботів з електронною комерцією, можна створити інтерактивний онлайн досвід для користувачів. Таких ботів можна використовувати для надання рекомендацій, допомоги користувачам у пошуку потрібного товару, здійсненні оплати, збору інформації для доставки та рахунків, навіть для розсилання повідомлень про успішну доставку.
Добре зроблене і інтегроване рішення може покращити відносини з покупцями та підвищити їхній рівень обізнаності про ваші товари та послуги. Роздрібні продавці також можуть користуватись ботами щоб покращити продажі в інтернеті. Ось кілька способів це зробити:
Покажіть покупцям що їх раді бачити
Більшість споживачів люблять персоналізацію. Вони хочуть отримувати пропозиції, повідомлення та враження, що відповідають саме їхнім потребам. Це можна зробити багатьма шляхами. Один з них — скористатись чатботом, який привітає клієнта та надішле повідомлення з подякою після першої покупки. Ця проста дія гарно працює для створення враження, що компанія цінує клієнта. Збільшується ймовірність, що наступну покупку людина знову зробить у вас. Також цим способом можна підштовхнути покупця до розмови, відповіді на питання, або навіть до ще однієї покупки.
Збирайте дані та створюйте веселі враження через опитування
Люди люблять опитування. Якщо ви сумніваєтесь — погляньте скільки ваших друзів постять у себе в соцмережах тести на кшталт “на яку зірку минулого ти схожий” або “який суші рол найкраще пасує до твоєї особистості”. Тести інтерактивні та веселі. Вони дають аудиторії можливість розповісти про себе.
Опитування також чудово працюють для збільшення кількості підписників та інформації про них. Задайте правильне питання — і ви чимало дізнаєтесь про цінності ваших покупців, демографію та вподобання. Навіть краще: вам більше не потрібно заохочувати адресата перейти за посиланням щоб пройти тест. З чатботом ви можете проводити опитування у вигляді бесіди. Пізніше той самий бот зможе генерувати ідеї, рекомендації та контент на основі зібраних відповідей.
Зменшіть кількість “покинутих” кошиків
Ви знали що більша частина споживачів заповнює віртуальний кошик товарами, а потім покидає сайт, не здійснивши покупку? І це дуже прикро, адже кожен покинутий кошик уособлює втрачену угоду. Здійснення хоча б частини угоди може дати значний прибуток.
Існує багато технік для повернення клієнта на сайт. Ви можете запустити емейл кампанію або створити спливаючу рекламу. Ще один варіант — автоматизувати процес з допомогою чатбота. Просте дружнє повідомлення, надіслане з месенжера, може нагадати споживачеві про забуті предмети у кошику. Тож людина може повернутись і завершити покупку, або сповістити що саме заважає їй це зробити.
І нарешті, пам’ятайте що кількість прочитаних повідомлень значно переважає кількість прочитаних листів. Хоча б тому, що повідомлення у месенжері не ризикує потрапити у спам.
Користуйтесь чатботами для прямих продажів
Сьогодні месенжери дають брендам можливість продавати напряму та приймати замовлення безпосередньо через платформу. Споживачам більше не потрібно переходити на сайт виробника чи магазину. Вони можуть вільно передивлятись товари, запитувати бота про будь-яку інформацію та відразу розміщувати замовлення.
Роздавайте віртуальні купони
Купони та коди на знижку дають споживачам ще одну причину повернутись до вашого онлайн магазину та здійснити покупку. Якщо ж у вас є бот, ви можете скористатись інформацією з діалогів та визначити які пропозиції будуть найпривабливішими для кожного покупця. Пізніше ви можете наказати боту вислати купони у потрібний момент.
Почніть розмову з коментаря у соцмережі
Клієнти та потенційні покупці часто залишають коментарі під постами бренду у соцмережах. Чому не скористатись цим і не закласти фундамент для більш особистої розмови? Ви можете сканувати інформацію з коментарів та дізнаватись про інтереси чи тривоги покупців. Тоді, залежно від контексту оригінального коментаря, бот може заохотити автора до діалогу.
Пропонуйте апгрейди та додаткові товари
Кросселінг та апселінг може вилитись у значний приріст прибутку для роздрібного онлайн магазину. До того ж, додаткові пропозиції часто сприймаються краще, адже видаються згідно з вподобаннями та історією покупок людини. Навіть якщо покупець не відразу здійснить покупку, він може запланувати придбання запропонованого товару через деякий час.
Рекомендуйте корисний контент
Розумні чатботи можуть збирати інформацію про запитання, потреби та тривоги споживачів. Тоді цю інформацію можна використати для створення посилань на розділ відповідей на запитання, демонстраційні відео та інший контент. В той час як ці дії не ведуть напряму до продажу, споживачі обов’язково оцінять таку увагу та згадають про ваш бренд у потрібний момент.
Підсумок: Технологія чатбот може значно підвищити продажі
Якщо ви шукаєте спосіб підвищити прибуток, чатбот може стати чудовим рішенням. Ми з радістю доможемо вам з розробкою чатботу, що задовольнить потреби вашого бізнесу.