Часи швидко змінюються, як і обличчя B2B-маркетингу. Керівники та торгові представники вже не ті, що були 10 років тому, і ви маєте справу з зовсім іншою аудиторією. Міленіали очікують, що ви будете діяти і працювати певним чином, щоб привернути їхню увагу і переконати купувати у вас.
У цій статті ми зібрали найактуальніші поради про те, як створити стратегію цифрового маркетингу у 2023 році та натиснути на всі потрібні кнопки для тих цифрових користувачів, які є вашою цільовою аудиторією. Давайте подивимось.
Джерело зображення: Pexels
1. Демонструйте експертність
Перше, що представники бізнесу шукатимуть у вашому контенті, – це ознака того, наскільки ви професійні. Багато творців контенту роблять помилку, зосереджуючись виключно на розважальному факторі контенту, намагаючись представити бренд певним чином.
Але важлива сама експертність.
Щоб досягти цього ефекту, потрібно:
- ділитися фактичним та інформаційним контентом
- надавати цінність читачам
- відповідати на їхні запитання практичними порадами
Таким чином, кожен, хто читає ваш контент, миттєво сприйматиме вас як компанію, якій можна довіряти, і покладатиметься на вашу експертність.
2. Представте свою команду
Мета вашої стратегії контент-маркетингу В2В полягає в тому, щоб люди познайомилися з вами ближче і дізналися, чому вони можуть довіряти вам і вести з вами бізнес. Ось чому ваш брендинг повинен відрізнятися від класичного B2C брендингу.
Замість того, щоб створювати індивідуальність бренду, вам слід взяти реальних членів вашої команди і поставити їх у центр уваги. Вони можуть писати контент або розповідати про себе в інтерв'ю, відповідати на поширені запитання, писати статті з порадами та рекомендаціями тощо.
Сюди входять
- генеральні директори
- торгові представники
- лідери думок
- керівники команд
Таким чином, ви надаєте своєму бізнесу відоме обличчя та робите його більш впізнаваним та надійним.
3. Говоріть про цифри
Для будь-якого бізнесу або торгового представника фінансовий аспект має велике значення. Під час написання контенту ви завжди повинні знаходити спосіб говорити про цифри і пояснювати, як розумні рішення про покупку можуть позитивно вплинути на їхні фінанси.
Ви можете зробити це за допомогою простих прикладів, тематичних досліджень, фінансових звітів і порівнянь, а також інших прикладів, які спадають на думку. Не забудьте згадати про рентабельність інвестицій, дохід, грошові потоки та інші важливі фінансові показники.
Джерело зображення: Pexels
4. Використовуйте інфографіку
Візуальний контент має значення, особливо в B2B-маркетингу. Це тому, що ви хочете, щоб вашим контентом можна було ділитися, а отже, щоб його побачило якомога більше людей. Ви також хочете, щоб усю статистику та важливі цифри було легко зрозуміти, запам'ятати та вивчити.
Щоб створити змістовну інфографіку, попросіть свою команду вибрати найважливіші факти з ваших блогів, статей та постів у соціальних мережах і представити їх за допомогою графіків, таблиць, діаграм тощо.
Інфографіка повинна відповідати решті іміджу вашого бренду – використовуючи фірмові кольори, шрифти та стилістичні деталі, які зроблять його впізнаваним.
5. Обирайте платформи
Якщо ваша стратегія – це всі платформи, весь час, скрізь – ви нікуди не дійдете. Жодна цільова аудиторія не є настільки широкою та різноманітною. Вам потрібно звузити коло пошуку і зосередити всі свої сильні сторони на правильних платформах.
Щоб знайти платформи, які найкраще підходять для вашого B2B контенту, вам потрібно провести дослідження. Ось питання, на які вам потрібно відповісти:
- Які платформи моя цільова аудиторія відвідує найчастіше?
- Де вони найбільш активні та залучені?
- Якому типу контенту вони віддають перевагу на кожній платформі?
Це допоможе вам вибрати кілька найкращих платформ для вашого бренду і створювати контент спеціально для них. Це означає, що для LinkedIn ви будете робити одне, а для YouTube чи Facebook – зовсім інше.
Ваше повідомлення буде однаковим, але презентація та план гри повинні відрізнятися.
Заключні думки
Планування стратегії контент-маркетингу B2B у 2023 році означає зняти старе взуття та перегорнути нову сторінку. Нам усім потрібно оновити наші стратегії та планувати все відповідно до ситуації, яка склалася сьогодні. Зважаючи на те, що Міленіали здебільшого керують справами, а також на те, що вони думають і діють інакше, ніж попереднє покоління, ми просто зобов'язані пристосуватися.
5 простих, але ефективних порад, якими ми поділилися вище, допоможуть вам пройти через цей процес і прийняти правильні рішення щодо контент-маркетингу.