Протягом сотень років було звичайною практикою фізично йти в магазин, щоб купити те, що ви хотіли. З появою Інтернету відвідування магазинів стало менш поширеним, але люди все ще здебільшого покладалися на офлайн-покупки. Однак з діджиталізацією та широким поширенням Інтернету все змінилося. Сучасний бізнес повинен мати відмінну онлайн-платформу, оскільки клієнти більш схильні до онлайн-покупок. Глобальна пандемія ще більше посилила залежність людей від онлайн-покупок. Дані Конференції Організації Об'єднаних Націй з торгівлі та розвитку показують, що на ранніх стадіях пандемії діяльність електронної комерції зросла на 53%. У теперішній час підприємства знову відкрилися, а фізичні магазини стали доступними в більшості країн світу. Однак онлайн-покупки не зникли повністю, та й не повинні були зникнути. У той час як деякі бренди вирішили інвестувати більше коштів у свою фізичну або цифрову присутність, ця стаття зосереджена на тому, як можна поєднати ці два способи для "фігітального" майбутнього. Отже, для отримання додаткової інформації про те, як це може покращити клієнтський досвід, продовжуйте читати цю статтю, щоб дізнатися про кроки, які потрібно зробити.
3 способи покращення клієнтського досвіду в "фігітальному" майбутньому
Джерело Unsplash
Клієнти часто проводять певні дослідження перед тим, як зробити покупку. Це може включати в себе розпитування друзів або колег про їхній досвід використання певного бренду або прихильність до певних компаній. Інший популярний спосіб – просто зайти в Інтернет і прочитати відгуки. Цей цифровий підхід до дослідження може включати відвідування інтернет-магазину певного бізнесу, щоб отримати уявлення про пропоновані товари та послуги перед відвідуванням фізичного магазину. Отже, для бізнесу було б гарною ідеєю поєднати фізичний магазин та онлайн-присутність для створення більш зручного для клієнтів фігітального (фізичного + цифрового) досвіду, і нижче наведено три способи, як це зробити.
1. Створіть єдиний канал для клієнтів
Успішний продаж для бізнесу складається з багатьох складових. По-перше, це частина відкриття, оскільки люди не матимуть шансу купити щось, якщо вони не зможуть це знайти. За допомогою технологій можна допомогти клієнту у пошуку, купівлі та післяпродажних діях. Наприклад, коли клієнти з вашим мобільним додатком заходять у будь-який з ваших магазинів, вони можуть мати сповіщення на своїх телефонах, які інформуватимуть їх про певні цікаві товари, що пропонуються для придбання. Це справді фігітальний спосіб ведення бізнесу. Крім того, після покупки можна надіслати електронного листа, щоб надати клієнту будь-яку додаткову інформацію, яка може знадобитися йому для ефективного використання вашої продукції. Нарешті, ви можете використовувати можливості штучного інтелекту, щоб допомогти спрямувати клієнтів на корисні ресурси на вашому веб-сайті або зв'язатися з представником служби підтримки клієнтів. Це допоможе утримати клієнтів.
2. Використовуйте аналітику
Інтернет-бізнес зазвичай генерує дані щодня, і значна частина цих даних може розповісти про нього різні історії. Дані про клієнтів можуть допомогти у виявленні бізнес-можливостей, які можуть допомогти поліпшити досвід ваших клієнтів. Можливо, ви володієте косметичним бізнесом, а клієнти не зацікавлені в конкретній косметиці або вважають за краще купувати два різних типи разом. Маючи такі дані, ви можете краще оптимізувати доставку та покращити клієнтський досвід, об'єднавши ці улюблені товари клієнтів у набір. Крім того, дані про продажі можуть допомогти вам визначити тенденції купівлі, щоб гарантувати, що у вас завжди буде достатньо запасів, щоб задовольнити попит, а клієнти залишаться задоволеними.
3. Використовуйте технології для покращення досвіду в магазині
Технології можуть допомогти брендам створити дійсно захоплюючий досвід для своїх клієнтів. Наприклад, бізнес може мати віртуальні шоу-руми, які дозволяють клієнтам дізнатися про деякі з їхніх останніх продуктів, а потім направити їх туди, де вони можуть випробувати продукт. Іншим способом використання технологій є автоматизація процесу розрахунку в магазині. Замість того, щоб стояти в довгій черзі, щоб отримати щось, покупці можуть просто автоматично отримати рахунок за товари, які вони придбали в магазині. Це чудовий підхід до філігранного шопінгу.
Джерело Unsplash
Висновок
Епоха фігітального ритейлу тільки починається, і, як і більшість трендів, це гарна ідея почати з самого початку. Статистика показує, що клієнти цінують бренд, який враховує їхні потреби та запити, а з фігітальним ритейлом цього дуже легко досягти. Отже, якщо ви хочете вивести досвід своїх клієнтів на новий рівень, розгляньте можливість застосування будь-якого з кроків, перерахованих у цій статті.