У 2013 Нейтан Чан заснував Foundr, інтернет-журнал для підприємців-початківців. Спочатку журнал провалився, але у 2014 Нейтан вирішив запустити повномасштабну кампанію в Instagram. Впродовж 10 місяців він здобув 300 000 підписників. Сьогодні Чан володіє мультимільйонним бізнесом.
Це яскравий приклад хакерства зросту — впровадження стратегій просування та маркетингу, які дадуть швидкий результат та зріст, часто з мінімальними витратами.
Тож що це за стратегії та техніки? І що ви можете виграти від їх використання? Цей посібник створений у відповідь на ці питання.
Чим хакерство зросту відрізняється від звичного маркетингу?
Звичні маркетингові кампанії та стратегії зазвичай мають кілька довгострокових цілей — наприклад впізнаваність бренду — і результати приходять через певний час. Маркетологи розуміють необхідність не поспішати та мати терпіння. Хакерство зросту — не про це. Цей спосіб полягає у тому, щоб придумати експериментальну стратегію, швидко та активно запустити кампанію, сподіваючись короткотривалого результату, та перейти до іншої стратегії щойно перша перестане приносити продажі та швидкі прибутки.
Тактики та стратегії хакерів зросту
Нижченаведений список тактик був успішно застосований на практиці:
-
Зосередьтесь на одній соціальній платформі. Щойно ви дізнались де у соцмережах ваші покупці проводять найбільше часу, зосередьтесь лише на цій платформі та заполоніть її постами. Наразі є багато досліджень щодо найкращих днів та часу доби для постингу. Майте їх на увазі, але не покладайтесь на них повністю. Нейтан Чан ігнорував статистику. Він повністю зосередився на Instagram, і постив так часто, як тільки це було можливо. Він був новачком, і він переміг. Люди повертались адже хотіли побачити про що буде наступний пост.
-
Дайте стимул. Вашим підписникам та відвідувачам сторінки потрібна сильна мотивація щоб повідомити вам їхні імейл-адреси або поділитись вашим контентом з друзями. Дайте їм щось безкоштовне або запропонуйте знижку за дію, яка вам від них потрібна — лайк чи коментар на пост, поділитись цим постом у їхній соцмережі тощо. Це називається лід-магніт і працює для збільшення бази потенційних покупців.
-
Влаштовуйте конкурси. ModCloth, магазин жіночого одягу, опанував цей секрет зросту. Вони викладають нові товари на вебсайті та сторінках соцмереж і просять клієнтів придумати цікаву назву для цього одягу. Також вони влаштовують голосування на найкращу ідею. Переможець отримує цей елемент одягу безкоштовно. Як один з варіантів цієї техніки, можна влаштувати конкурс з кількома призами для першого, другого і третього місця. Чим більше шансів у людей на виграш, тим більше мотивації для участі вони мають. А ваші правила участі можуть вимагати від них поділитись дописом або надати свої контакти.
-
Створіть креативне маркетингове відео. Це потребує деяких зусиль і спрацює якщо ви зможете поєднати правильний сюжет з потрібною аудиторією. Dollar Shave Club теж колись були новачками, але вони точно знали чим вони цінні — вони пропонують підписку на сервіс доставки одноразових бритв, тож їхні клієнти не перейматимуться через те, що бритви закінчились. Відео-пояснення коштувало $2500, але стало вірусним завдяки винахідливості авторів та гуморові, який сподобався цільовій аудиторії. Відео запустили у березні 2012 і всього за кілька днів воно зібрало 26 мільйонів переглядів. Якщо вам вдасться досягти хоча б половини цього результату, ви “станете у топ”.
-
“Тягніть за струни”. Цей трюк старий, як світ, але досі працює. Якщо ви можете показати покупцям їхні кращі “я” і даєте їм відчуття, що вони роблять щось хороше для великої справи, ви використовуєте тактику хакерів зросту. Toms Shoes дає безкоштовну пару взуття дитині з дитбудинку за кожну куплену пару. А їх вебсайт та соцмережі наповнені фотографіями дітей у момент отримання цього взуття. Те, що почалось як маленький стартап, швидко виросло в мультимільйонну корпорацію та кілька міжнародних благодійних програм у більш ніж 70 країнах. Люди хочуть знати про те, як Toms постачає взуття, окуляри, чисту воду, медицинську допомогу та інше. Новий девіз компанії “захисти завтрашній день” знаходить відгук у багатьох серцях і є ключем до готовності відвідувачів поділитись своїми контактами з брендом.
-
Використовуйте Вікно виходу. Наведена вище форма від Toms Shoes — це спливаюче вікно виходу. Щойно користувач збирається покинути ваш сайт, зробіть так, щоб він мав нагоду лишитись ще трохи довше і отримати дещо корисне. Натомість вони мають залишити свою електронну адресу, щоб ви могли зв’язатись з ними пізніше. Toms пропонує знижку і запрошує приєднатись до благодійності щоб “захистити завтрашній день”.
-
Не економте на електронних листах. Дослідження доводить що кожен доллар, витрачений на електронні листи, дає 44 долари прибутку. Хакери розуміють важливість імейлів та витрачають час на сегментування та персоналізацію листів і вигадування цікавих тем для листів, які отримувач не зможе ігнорувати.
На щастя, існують інструменти, які допомагають підвищити ефективність та швидкість імейл кампанії, тож останні займають набагато менше часу, ніж у минулому:
-
Constant Contact — це комплексний сервіс для електронного листування. Пропонує сегментацію, авторозсилання та повну аналітику.
-
CoSchedule допоможе створювати чудові теми для листів. А якщо ви покладаєтесь лише на власну фантазію, у них є інструмент аналізу, який дасть інформацію про потенційну ефективність теми.
Знайдіть те, що працює саме для вас
Ці сім секретів зросту спрацювали для багатьох фірм, від стартапів до великих підприємств. Вони прості і швидкі у використанні, що, звичайно, є запорукою хакерства зросту. Випробуйте їх і самі переконайтесь у результаті!