Дані.
Це те, що дає роздрібним компаніям конкурентну перевагу, показує, як покращити якість обслуговування клієнтів, допомагає знаходити корисну інформацію про бізнес-процеси, скорочує витрати та робить багато інших речей.
Рітейлери мають достатньо даних, але їх обробка - це вже зовсім інша історія. Хоча вони, схоже, знайшли спосіб як отримати з цього вигоду: хмарні обчислення. Ця технологія є найважливішою частиною пазла в розвитку роздрібного бізнесу, і ось як вона змінює ситуацію в галузі.
Стан хмарних обчислень в роздрібній торгівлі
Зростання впровадження хмарних обчислень у роздрібній торгівлі став величезною тенденцією протягом останнього десятиліття. Давайте узагальнимо найважливіші статистичні дані та прогнози щодо цієї технології в галузі.
-
Ціна адаптованості - одна велика північноамериканська роздрібна компанія спостерігала понад 70% замін у замовленнях клієнтів, оскільки їй не вистачало видимості товарних запасів, яку можуть забезпечити системи хмарних обчислень [Accenture]
-
Швидкі темпи впровадження хмарних технологій - близько 90% світових підприємств будуть використовувати гібридні системи хмарних обчислень до 2022 року [McKinsey]
-
Планування використання хмар розширюється - 97% ІТ-менеджерів міжнародних компаній планують використовувати кілька хмар, щоб максимізувати ефективність, відповідати нормативним вимогам та підвищити надійність бізнес-процесів [McKinsey]
Переваги хмарних обчислень для роздрібних компаній
Технологія хмарних обчислень може значно покращити рівень роздрібних компаній. Окрім очевидних додатків, таких як управління даними, хмара допомагає компаніям покращувати відносини з клієнтами, покращувати ланцюги поставок та трансформувати цілі операції.
Давайте докладніше поговоримо про найкорисніші переваги хмарних обчислень для роздрібних компаній.
1. Більш ефективне управління цінами та маржею
Управління цінами та маржею має вирішальне значення для роздрібних компаній. Тому, вони повинні мати відповідні ресурси для обробки даних та можливості для оцінки цін конкурентів, прогнозування можливостей змін цін, аналізу історичних даних про продажі та пояснення того, що ці результати означають для ціноутворення як в офлайн, так і в онлайн-магазинах.
Хмарні обчислення роблять управління цінами та маржею більш швидкими та ефективнішими. Підприємства можуть збирати та обробляти великі обсяги даних за допомогою цієї технології, що економить багато часу для фахівців з аналізу даних та бізнес-аналітиків.
McKinsey пропонує чудове пояснення того, як хмарні технології допомагають управляти цінами та маржею. Таким чином, рітейлери можуть отримувати інформацію про ціни, використовуючи дані конкурентів, проводити аналіз конкурентоспроможних цін, робити автоматичне оновлення цін у магазинах та прогнозувати можливості зміни ціни.
Ось повна інформація.
Джерело: McKinsey
2. Більш ефективне управління запасами
Правильне управління запасами є загальним викликом для роздрібних торговців, оскільки перевірка та оновлення запасів у режимі реального часу вимагає великих ресурсів. Хмарні обчислення - це технологія, яка має достатньо ресурсів, щоб подолати цю проблему та забезпечити видимість запасів в реальному часі.
Ось як рітейлери використовують переваги хмарних обчислень в цьому випадку: вони використовують програмне забезпечення для управління запасами (яке також часто працює на основі штучного інтелекту) для управління товарами на полицях складів у реальному часі.
Це програмне забезпечення робить можливим:
-
Оновлення даних про запаси у реальному часі при кожній транзакції чи замовленні
-
Моніторинг та управління розподілом продукції в режимі реального часу
-
Управління всією обліковою інформацією на одній інформаційній панелі
-
Перегляд аналітики інвентаризації та створення автоматичних звітів
McKinsey пропонує ще один чудовий візуальний приклад того, як хмарні обчислення роблять управління запасами більш ефективним та результативним. Погляньте.
Джерело: McKinsey
Окрім усіх цих переваг, рітейлери не потребують додаткових можливостей резервного копіювання для безпечного зберігання всіх даних. Більшість хмарних систем управління запасами автоматично створюють резервні копії даних, тому немає потреби в пристроях зберігання даних.
Це підводить нас до наступної переваги...
3. Покращення безпеки даних
Кібербезпека - це не жарт: кількість спроб кібератак на роздрібні компанії постійно зростають. Оскільки велика кількість даних створюється та розповсюджується щодня, у багатьох рітейлерів просто немає ресурсів для забезпечення належного захисту.
Саме тут на допомогу приходять хмарні провайдери. Вони використовують складні інструменти та стратегії захисту даних для забезпечення конфіденційності клієнтських та інших конфіденційних бізнес даних та інформації (бізнес-звіти, відгуки клієнтів, показники продажів тощо)
Ці інструменти включають кілька брандмауерів, реєстрацію подій, шифрування даних та навіть фізичну безпеку, де це необхідно.
4. Надання клієнтам рекомендацій щодо товарів
Рекомендаційні системи - це програмне забезпечення, яке надає рекомендації щодо товарів відвідувачам вебсайтів на основі їх поведінки. Це програмне забезпечення має вирішальне значення для персоналізації досвіду тисяч щомісячних відвідувачів роздрібних вебсайтів.
Цей ефект персоналізації досягається, коли потрібні товари демонструються потрібним клієнтам. Для цього потрібно обробити та проаналізувати величезні обсяги даних, що вимагає значних зусиль для зберігання та обробки даних.
Хмара - це технологія, яка забезпечує процеси, які роблять можливими функції рекомендацій товарів у реальному часі. Компанія Google також потрапила в цю галузь, випустивши власний Google Cloud Search for Retail цього року. Це робить технологію більш доступною для середніх та малих підприємств роздрібної торгівлі.
Хмарні обчислення у роздрібній торгівлі: Підсумок
Хмарні технології стають важливим інструментом для підприємств роздрібної торгівлі. Досвід використання хмарних технологій в роздрібній торгівлі показав, що хмарні технології відіграють важливу роль у перетворенні внутрішніх операцій, поліпшенні обслуговування клієнтів та збільшенні продажів. Оскільки хмарні технології стають доступними для роздрібних компаній будь-якого розміру, все більше підприємств використовуватиме цю технологію, щоб трансформувати свою діяльність та досягти успіху.