Навіщо вашому спортивному клубу потрібен власний вебсайт?
Це чудовий спосіб полегшити адміністративну роботу, наприклад, процес бронювання занять, а також залучити нових клієнтів, поділитись новинами чи просто заявити про себе широкому загалу.
Щоб виконати всі ці завдання, ваш вебсайт повинен:
- Розповідати про історію, місію та цінності вашого бізнесу
- Давати клієнтам можливість заходити у свої облікові записи, щоб переглядати бронювання, розклад занять тощо
- Мати систему бронювання, щоб ваші клієнти могли легко записуватись на тренування
- Надавати відвідувачам візуальне уявлення про заклад (фотографії та відео)
- Ділитись професійними знаннями у блозі
- Розповідати клієнтам про ціни на послуги.
У цьому пості ми детальніше розглянемо кожну з можливостей вашого сайту. І вже через декілька хвилин ви дізнаєтесь, як створити функціональний та привабливий портал для фітнес-компанії.
Сторінка “Про нас”
Мета сторінки "Про нас" - завоювати прихильність клієнтів та розповісти їм більше про досвідчених тренерів, які працюють у вашій команді, та чудово обладнаний простір для тренувань.
Розгляньмо сторінку "Про нас" на сайті Windy City Strength & Conditioning.
На ній ми бачимо:
- Місію та цінності компанії
- Опис простору для тренувань (обладнання, доступність тощо)
- Причини обрати саме Windy City Cross (професійні тренери, гарантія результату, просторий зал для занять, можливість приєднатися до спільноти однодумців).
Джерело: Windy City Strength & Conditioning
Вебсайту вашої компанії також потрібна сторінка "Про нас", яка може справити приємне враження на потенційних клієнтів та пояснити, чому саме ви надаєте найкращі фітнес-послуги.
Облікові записи клієнтів
На вебсайті фітнес компанії повинен бути простір для клієнтів - обліковий запис з особистими даними, інформацією про тренування, членство у клубі, сповіщеннями, новинами тощо.
Облікові записи необхідні для того, щоб клієнти мали можливість:
- Слідкувати за прогресом у тренуваннях
- Сплачувати за послуги
- Керувати особистою інформацією.
Ось як виглядає особистий кабінет клієнта Windy City Strength & Conditioning.
Джерело: Windy City Strength & Conditioning
Обов'язково додайте можливість створення облікового запису клієнта на вебсайті. Це гарантує більш персоналізований досвід та забезпечує легкість управління особистими даними.
Система бронювання
Система бронювання дає клієнтам можливість самостійно забронювати тренування та створити індивідуальний графік відвідування. Це корисний інструмент для управління програмами та інформування тренерів про заняття.
Система бронювання занять працює наступним чином:
- Відвідувач отримує доступ до системи, щоб переглянути доступний час у тренажерному залі та розкладі тренера
- Клієнт обирає день або програму тренувань та бронює час
- Система надсилає SMS або електронне повідомлення, щоб нагадати клієнту про бронювання.
Ось приклад системи бронювання Life Spring Fitness. Щоб забронювати заняття, відвідувачі натискають «Забронювати зараз» та заповнюють детальну форму з інформацією про тренування.
Джерело: Life Spring Fitness
Розробка та інтеграція системи бронювання на вебсайті фітнес-компанії - це нескладне завдання, якщо ви співпрацюєте з досвідченими веб розробниками. Ви можете швидко створити та запустити власну систему і почати приймати бронювання, не вимагаючи, щоб клієнти щоразу телефонували адміністратору.
І останнє. Задумайтесь над тим, аби додати на вебсайт чат-бота. Він зможе цілодобово та без вихідних автоматично відповідати на найпоширеніші запитання, пов’язані з бронюванням, перепустками, годинами роботи та іншими подібними запитами клієнтів.
Галерея
Зазвичай перед першим відвідуванням фітнес-центру, клієнти хочуть дізнатись, як зал виглядає зсередини.
Розділ вебсайту з галереєю - це чудовий спосіб продемонструвати потенційним членам можливості вашого фітнес-клубу.
Наприклад, у Bodywork SF є невеличка галерея фотографій із зображеннями тренажерної зали, роздягалень та тренувального обладнання.
Джерело: Bodywork SF
Тож переконайтеся, що на вашому вебсайті також буде галерея з зображеннями:
- Інтер'єру тренажерного залу, щоб клієнти отримали загальне уявлення про атмосферу
- Зовнішнього вигляду будівлі (для нових клієнтів, які не знають, як виглядає вхід до будівлі)
- Обладнання для тренувань, щоб продемонструвати вибір
- Роздягалень (клієнти хочуть чистий, функціональний простір, що також є надійним для зберігання особистих речей)
- Тренерів (клієнти захочуть більше дізнатись про спеціалістів вашої компанії).
Галерея, в якій можна знайти всі з вищеперерахованих зображень, може стати у пригоді як постійним клієнтам, так і тим, хто лише задумується над придбанням абонементу.
Блог
Власники фітнес-компаній нечасто замислюються над створенням блогу, адже написання статей та створення відео - це не зовсім їхня сфера діяльності. Проте є одне але.
Сьогодні блог - це необхідність, якщо ви хочете просувати ваш бізнес онлайн. Про що саме ви зможете писати в блозі?
- Новини, оголошення та події
- Професійні фітнес-поради та вправи
- Інтерв’ю з експертами
- Реклама продуктів.
Sault Fitness, наприклад, має і блог, і влог. Компанія використовує блог для того, щоб ділитись з клієнтами корисними фітнес-порадами.
Джерело: Sault Fitness blog
Регулярне поповнення блогу актуальним контентом дозволить перетворити його на ефективний маркетинговий канал для створення репутації.
Часті запитання
Чи знали ви, що 60% клієнтів надають перевагу самообслуговуванню?
Це означає, що вони скоріше самі знайдуть відповідь на своє запитання, а не чекатимуть, поки звільниться агент команди підтримки. Ось чому сторінка найпоширеніших запитань - чудова ідея для вебсайту фітнес-клубу.
Наприклад, на сайті Anytime Fitness для зручності користування найчастіші запитання клієнтів розділені на теми.
Джерело: Anytime Fitness
Такий розділ буде доречним і на вашому новому вебсайті. Ось лише декілька ідей для запитань (зі сторінки найпоширеніших запитань про фітнес на сайті Anytime):
- Програми тренувань та їх вартість. Ціна послуг - це один з найважливіших моментів для клієнта, який вперше потрапив на ваш вебсайт.
- Заморожування чи скасування абонементу та переведення в інший клуб. Питання пов’язані з членством у клубі цікавлять клієнтів, які хочуть уникнути додаткових витрат.
- Проблеми з доступом. Як замінити клубну картку? Чи можу я все-таки потрапити у тренажерний зал, якщо забув картку вдома?
- Запитання щодо тренувань. Які види тренувань ви пропонуєте? Скільки вони коштують?
- Питання щодо гостей. Чи є у клубу правила щодо гостей та чи дозволяють певні види клубних карт приходити на тренування з друзями.
Кожен розділ повинен містити кілька найпоширеніших запитань та відповідей на них, що гарантуватиме кращий користувацьким досвідом.
Наостанок
Створення вебсайту для фітнес-клубу - це перш за все можливість полегшити процес взаємодії з клієнтами.
Історія компанії чи найпоширеніші запитання - будь-який розділ повинен бути не лише цікавим, але й інформативним. Наявність усіх вищеперелічених сторінок - це перший крок до створення успішного фітнес-бренду та вебсайту, на якому клієнти зможуть отримати професійні поради та поспілкуватись з досвідченими тренерами.