Відчуваєте, що не знаєте як змусити дистанційну команду реалізувати свій потенціал?
Багато хто задумується над цим.
дистанційна робота може ненавмисно вплинути на рівень довіри між членами команди та керівниками. Членам команди дуже легко відчути себе недооціненими, втратити почуття належності, що впливає на довіру.
Ніхто не хоче, щоб це сталося. Але на сьогоднішній день немає більш безпечної альтернативи дистанційній роботі, тому ми повинні зробити все, щоб відстань не вплинула на продуктивність. Побудова довіри має стати першим кроком.
У цій статті ми пропонуємо п’ять перевірених стратегій для формування довіри у дистанційній команді. Користуйтесь ними для створення та підтримання довіри, щоб виконувати роботу з ентузіазмом та безперебійно.
-
Спілкуйтеся частіше
Само собою зрозуміло, що часте спілкування є обов’язковим для дистанційних команд. І все-таки саме тут багато керівників команд недооцінюють важливість свого внеску.
Найпоширенішими помилками в спілкуванні є:
-
Комунікація, орієнтована виключно на роботу. Якщо всі розмови пов’язані з роботою, ви не даєте членам вашої команди пізнавати один одного на більш невимушеному рівні.
-
Рідкий і довгий контакт. Це означає, що ви надаєте перевагу одній кількагодинній зустрічі замість кількох коротких. Така практика не дає розвинутись почуттю належності.
У результаті ви маєте команду, яка, ймовірно, часто вступає у конфлікт. Причиною є те, що члени команди не відчувають себе частиною групи.
Щоб зростити довіру:
-
Спробуйте спілкуватись більш невимушено. Починайте та закінчуйте тиждень бесідою, не пов’язаною з роботою, дізнавайтесь, чим займаються члени вашої команди.
-
Часто проводьте дзвінки із відео. Спілкуйтесь з кожним членом команди хоча б раз на два дні — така частота допоможе створити відчуття неперервного контакту.
Може зацікавити: Cписок 10 найкращих інструментів для команд, що працюють віддалено (тут є перелік програм для відеоконференцій!)
2. Збирайте відгуки з допомогою щотижневих опитувань
Щотижневі опитування працівників — це чудовий спосіб розпізнати потенційні проблеми та причини занепокоєння і зібрати ідеї для покращення роботи команди. Для дистанційних команд це ще важливіше через відсутність особистого спілкування.
Створюйте опитування співробітників, щоб оцінити їхню задоволеність роботою та знайти способи допомогти. Існує безліч інструментів для спрощення процесу опитування. Цей, наприклад, взятий із програми Officevibe.
Щоб зростити довіру за допомогою опитувань співробітників, задайте такі запитання:
-
"Чи відчуваєте ви, що у вас є автономія на роботі?"
-
"Як ви оцінюєте свою задоволеність роботою/стосунки з менеджером/колегами?"
-
"Чи відчуваєте ви, що у вас достатньо свободи для творчості?"
-
"Чи зважений ваш робочий процес?"
-
"Ви вважаєте, що ваша команда допомагає вам у досягненні ваших цілей?"
Спробуйте поставити запитання з таких категорій, як задоволеність роботою, культура команди та зручність роботи. Крім того, намагайтесь обмежитись п’ятьма питаннями, щоб зробити опитування швидшим та простішим.
Пов’язане: Як IT-компаніям знайти та утримати найкращих спеціалістів?
3. Створіть чат для неробочих бесід
Як вам ідея створити канал у Slack (або кілька), щоб просто поговорити про новини, події, їжу, інтереси — що-небудь не пов’язане з роботою? Це було б ідеальним місцем, де ваша команда може відчути зв’язок та побудувати довіру один до одного.
Ось кілька ідей:
-
#chitchat — про що завгодно
-
#плейлист — для музичних рекомендацій; для роботи, зосередженості тощо.
-
#homeoffice — для обміну звичками для дистанційної роботи, найкращими практиками та ідеями
Не забудьте також запитати у вашої команди про ідеї щодо каналів.
4. Підтримуйте добробут команди
Працювати вдома може бути важко. Деякі люди у підсумку працюють більше в порівнянні з офісними колегами, що впливає на їх результативність та добробут. Насправді багато найбільших труднощів у дистанційній роботі пов'язані з добробутом.
Дослідження Buffer виявило, що віддалена робота може провокувати почуття самотності, нездатність розслабитися та «відключитись» після роботи і відсутність спілкування.
Джерело: Звіт з дистанційної роботи за 2020 рік, Buffer
Як керівнику, вам слід вжити заходів для боротьби з цими проблемами та підтримати команду. Таким чином ви збільшите довіру й до себе.
Розглянемо такі стратегії:
-
Регулярні індивідуальні зустрічі. Це чудова можливість для членів команди відкрито поділитися своїми думками. Присвятіть частину зустрічі, щоб обговорити специфіку віддаленої роботи, стрес, життєвий баланс, задоволеність роботою тощо.
-
Цікавтеся добробутом команди. Заохочуйте їх робити перерви. Не пишіть/дзвоніть поза робочим часом. Запитайте про їхні інтереси. Це свідчить про те, що ви дбаєте про них як про людей, а не лише як про робочу силу
-
Надайте всі необхідні інструменти. Віддаленим працівникам може бути важко отримати доступ до інформації або додатків чи обладнання. Подумавши про ці потреби заздалегідь і надавши своїй команді те, що їй потрібно, ви посилите довіру та підвищите рівень задоволеності роботою
-
Надавайте моральну підтримку. Дистанційні працівники часто відчувають себе ізольованими та недооціненими, особливо ті, хто вперше працює віддалено. Щоб їх підтримати, обов’язково надайте позитивні відгуки про успішно виконані завдання.
5. Покращіть процес найму дистанційного співробітника
Найкращий спосіб створити команду, чиї члени довіряють одне одному — це виховувати почуття довіри з самого початку. З точки зору віддаленого члена команди, недбалий старт з командою та лідером, який недостатньо вкладається в побудову відносин, є знаком остерігатись.
Поради щодо формування довіри:
-
Почніть із відео зустрічі. Багато компаній мають посібники для нових працівників і навіть чат-боти, але вони повинні бути другорядним інструментом. Ніщо не зрівняється з розмовою, у якій ви можете окреслити культуру компанії новому працівникові. Ось чому варто спробувати розпочати процес включення працівника в робочий процес з відео зустрічі.
-
Тримайте команду в курсі. Новий член команди не повинен стати для когось несподіванкою. Розкажіть їм про нового працівника. Так ви допоможете і новому працівнику влитись, адже його чекатимуть.
-
Побесідуйте один на один з новачком після першого тижня. Йому може бути важко влитись, і він може мати купу питань. Для вирішення цих питань та потенційних проблем, що виникають, проведіть індивідуальну розмову в останній день першого тижня працівника.
Пам’ятайте, що довіра — це завжди стосунки між існуючими членами команди та новими. Роблячи все можливе, щоб з самого початку побудувати позитивні та надійні стосунки, ви допоможете новачкам знайти своє місце у команді.
Як побудувати довіру до працівників, які працюють віддалено: заключні думки
Незалежно від галузі, розміру бізнесу чи стилю керівництва, довіра є визначальною рисою успішних компаній. Очевидно, ми все ще пристосовуємось до умов дистанційної роботи, але довіра — це те, що жодна компанія не повинна недооцінювати.
Будь-який дистанційний працівник скаже вам, що воліє працювати з керівниками команд та колегами, яким довіряє. Сподіваємось, ця стаття допомогла вам зрозуміти, як побудувати культуру довіри у вашій компанії. Скористайтеся цими порадами та стежте як зростуть показники задоволеності співробітників та ефективність.