Інтернет-магазини приваблюють все більше покупців. За прогнозами до 2021 року частка електронної комерції в загальному обсязі роздрібних продажів сягне 18,1%, а до 2023 року складатиме вже 22%. Зрозуміло, що за електронною комерцією - майбутнє.
Ці цифри також говорять нам про те, що конкуренція на інтернет-ринку зростає. Завдяки різноманіттю інтернет-магазинів, клієнти отримують все більше можливостей для вибору та експериментів.
І якщо ви хочете отримати конкурентну перевагу, вам знадобиться комплексне технічне рішення для вашого інтернет-бізнесу, яке гарантуватиме персоналізований, швидкий та інтуїтивно зрозумілий сервіс.
На щастя, сьогодні існує декілька технічних рішень для електронної комерції, які можуть допомогти вам створити якісний інтернет-магазин. Ми зібрали для вас найпопулярніші варіанти.
WooCommerce
22% сайтів, які входять до списку найпопулярніших електронних магазинів, використовують плагін WooCommerce. Загалом 93,7% усіх вебсайтів електронної комерції, які працюють на WordPress, також мають плагін WooCommerce.
Чому WooCommerce є настільки популярним серед власників електронних магазинів? Відповідь проста. Цей плагін легко встановити на вже існуючому вебсайті та він має численні параметри налаштування, теми, плагіни тощо.
Якщо ви володієте середнім бізнесом, якому потрібне надійне та швидке рішення для вебсайту на WordPress, WooCommerce є достатньо гнучким у користуванні та може гарантувати вашим покупцям приємний клієнтський досвід. Просто додайте плагін до вже існуючих функцій на вашому сайті, і готово.
WooCommerce пропонує наступні функції:
- Сортування та фільтрування товарів
- Вбудовані можливості для обробки платежів
- Послуги з оподаткування
- Надійна система оплати
- Управління запасами та замовленнями
Середній бізнес може використовувати розширення WooCommerce, щоб під'єднати до свого електронного магазину Google Analytics, Fulfillment від Amazon, Authorize.net, Facebook та MailChimp. Серед середніх та великих компаній, які використовують WooCommerce можна побачити такі: Orange, Weber, Ripley’s Believe it or Not! Bookstore та Singer.
Єдиним недоліком WooCommerce є те, що він працює лише на WordPress. Оскільки плагін є розширенням WordPress, WooCommerce не має власного хостингу. Отож, якщо ви очікуєте великий трафік, ваші витрати можуть помітно зрости.
Magento
Ще одним популярним рішенням для брендів, які займаються електронною комерцією, є Magento. Завдяки інструментам редагування, Magento дає можливість бізнесам надавати інтуїтивно зрозумілий і персоналізований сервіс.
Ця платформа є ідеальною для представників середнього бізнесу, які прагнуть контролювати всі аспекти роботи інтернет-магазину. Такі компанії як Marie Claire, HP, Shinola та Albertsons, покладаються на Magento, щоб гарантувати своїм клієнтам швидкий персоналізований сервіс онлайн.
Сьогодні доступними є три версії Magento:
- Magento Open Source (раніше Magento Community)
- Magento Commerce (раніше Magento Enterprise)
- New Magento Cloud
Magento Open Source та Commerce мають однакові основні функції, однак платна версія є більш зручною для власників інтернет-бізнесу. У Magento Commerce, раніше відомої як Magento Enterprise, були вдосконалені SEO, база даних, система управління замовленнями, процес оформлення замовлення, програма лояльності клієнтів тощо. Усі ці вдосконалення роблять Magento Commerce ще більш цінним для інтернет-продавців.
Magento Cloud надає автоматизовану та самокеровану хостинг-платформу. Якщо ви використовуєте Magento Cloud, ви матимете можливість збільшувати ваш магазин.
За допомогою повнофункціонального Page Builder компанії електронної комерції можуть повною мірою продемонструвати можливості свого бренду та забезпечити свою аудиторію унікальним досвідом. Magento Commerce пропонує такі можливості:
- Функція вбудованого редагування
- Багаторазові динамічні блоки
- Графік публікацій нового контенту
- Привабливий дизайн сторінок
Щоб покращити персоналізацію, Magento Commerce пропонує інструменти для сегментації аудиторії. Отож, ви можете підвищити відсоток конвертації клієнтів за допомогою вузькоспеціалізованого контенту.
Magento розуміє важливість швидкого та простого процесу оформлення замовлення, саме тому він може надати вашим клієнтам можливість миттєвої покупки.
Magento Commerce також пропонує функції аналітики бізнесу та операцій для того, щоб збільшити ефективність середнього бізнесу. Використовуйте дані Magento для аналізу роботи вашої компанії з урахуванням таких показників як успішність маркетингових кампаній, коефіцієнт конверсії, коефіцієнт збереження клієнтів тощо.
Magento Marketplace має безліч розширень, тож ви зможете інтегрувати Magento з такими популярними додатками як PayPal або MailChimp. Magento дозволить вам покращувати ваш магазин за допомогою розширень для забезпечення цифрової безпеки, професійно розроблених тем або додаткових можливостей SEO.
Що ж компанії найбільше цінують у Magento? Він дозволяє надавати унікальний персоналізований клієнтський досвід завдяки додаванню окремих функцій залежно від ваших потреб.
Персоналізоване рішення
Інтернет-компанії, які хочуть бути впевненими, що їх клієнтський досвід не схожий на те, що пропонують інші бренди, можуть створити унікальні рішення для свого електронного магазину.
Персоналізоване рішення для електронної комерції дозволяє вам взаємодіяти з користувачем відповідно до ваших цілей, а також допоможе уникнути витрат на непотрібні функції та дозволить вам правильно розподіляти бюджет.
Замість того, щоб завантажувати власну команду створенням подібної платформи, багато інтернет-компаній звертаються розробників унікальних рішень для електронної комерції, аби задовольнити потреби бізнесу.
Наостанок
Рішення для електронної комерції залежить виключно від цілей вашого бізнесу. Враховуйте складність розробки, бажаний клієнтський досвід, можливі функції контролю та унікальність вашого технічного рішення.
Усі зі згаданих рішень мають свої переваги, але визначальним фактором є потреби вашого бізнесу в галузі електронної комерції.