Уявіть ситуацію в магазині.
Замість того, щоб просити консультанта детальніше розповісти про який-небудь товар, ви просто наводите на продукт камерою смартфону. Телефон розпізнає товар та знаходить для вас сторінку цього продукту на вебсайті магазину.
Звучить захопливо. І зовсім скоро це може стати звичною справою навіть для невеличких магазинів біля дому.
Усе більше фізичних магазинів починають цікавитись технологією доповненої реальності. І на це є свої причини. Доповнена реальність робить процес покупок більш технологічним, персоналізованим та швидким.
Сьогодні ми спробуємо розібратись, як доповнена реальність у поєднанні з Sitecore Commerce можуть зробити шопінг приємнішим.
Доповнена реальність у роздрібній торгівлі
Доповнена реальність - це найновіша та найбільш цікава технологія в контексті залучення нових клієнтів у фізичні магазини. Хоча технологію створювали для тренування пілотів, сьогодні роздрібні продавці наввипередки розробляють застосунки з доповненою реальністю для своїх магазинів.
Чому так? Скажімо відверто, звичайні фізичні магазини вкрай потребують новацій, які дозволять їм конкурувати з постійно зростаючою електронною комерцією. Технологія доповненої реальності може якраз стати у пригоді.
Ось як вона може покращити клієнтський досвід:
- Персоналізація продуктів. Клієнт зможе використовувати різноманітні кольори, стилі та аксесуари для створення унікальних товарів.
- Віртуальна примірка. Застосунок дозволить покупцеві приміряти одяг, макіяж та інші товари онлайн.
- Попередній перегляд продукту. За допомогою додатку користувачі можуть перевірити, як виглядатиме товар у певних умовах, наприклад, стільці у їхній вітальні.
- Миттєвий пошук інформації про товар. Клієнтам достатньо навести камеру смартфона на товар, щоб отримати відповіді на всі свої запитання.
Звучить непогано, еге ж? До того ж багато клієнтів вже тяжіють до брендів, які використовують доповнену реальність.
Джерело: Retail Perceptions
Опитування Retail Perceptions показує зростаючий інтерес до технології доповненої реальності у роздрібній торгівлі. Так, 40% клієнтів готові платити за товар більше, якщо вони мають можливість “потестувати” продукт за допомогою доповненої реальності. 61% надають перевагу тим магазинам, які використовують доповнену реальність. І 71% клієнтів частіше робили б покупки у роздрібних магазинах, якби останні пропонували скористатись технологією доповненої реальності.
Такі компанії, як Ikea, LEGO, Volkswagen, Sephora, Amazon, Warby Parker та сотні інших вже користуються подібними застосунками. І кількість таких підприємств тільки зростатиме, адже навіть малий бізнес тепер може дозволити собі розробку додатку з доповненою реальністю.
Який можна з цього зробити висновок? Технологія доповненої реальності, яка вже припала до душі користувачам, може принести компаніям не лише конкурентну перевагу, але і більший прибуток. Тепер розгляньмо детальніше, як саме бізнеси впроваджують доповнену реальність та роблять своїх клієнтів щасливішими.
Дізнайтесь більше: AR For e-Commerce as a New Marketing Tool.
Доповнена реальність + Sitecore Commerce
Sitecore Commerce - це хмарне програмне забезпечення, яке гарантує клієнтам персоналізований досвід покупок. Це чудовий приклад використання доповненої реальності у роздрібній торгівлі, оскільки додаток загалом допомагає покращити досвід взаємодії користувачів з брендами.
Розгляньмо декілька переваг використання таких застосунків як Sitecore у роздрібному бізнесі.
Віртуальна примірка
Віртуальна примірка дозволяє клієнтам "приміряти" товари до покупки. Це найкраще працює в індустрії моди та краси, де покупці схильні до експериментів у виборі товарів.
Наприклад, Warby Parker. Вибір окулярів займає багато часу, і щоб зробити цей процес більш інтерактивним, бренд Warby Parker пропонує використовувати новий застосунок з доповненою реальністю. Лише одним доторком користувач може переглянути асортимент, обрати окуляри та приміряти їх. Щоб спробувати іншу пару, треба просто провести пальцем по екрану.
Джерело: Warby Parker website. Author’s screenshot
Користуватись застосунком легко та приємно - саме те, що потрібно клієнтам.
Віртуальне приміряння можна використовувати як вдома, так і в магазині залежно від товару. Але очевидно, що доповнена реальність в будь-якому випадку робить процес більш захопливим.
Інформація про продукт
Хочете отримати додаткову інформацію про товар, але всі консультанти зайняті? Це більше не проблема. Запустіть застосунок з доповненою реальністю, наведіть камеру на товар та бац, ви вже на сторінці продукту. Що може бути простіше?
Такі програмні рішення, як Sitecore Commerce, роблять роботу додатків можливою завдяки 3D-скануванню продуктів. Коли клієнт спрямовує камеру на товар, програма визначає продукт за його фізичною формою та характеристиками.
Джерело: https://smartsitecore.com/wp-content/uploads/2018/11/sitecore-commerce-arkit.gif
Якщо клієнтові сподобається те, що він побачить на сторінці товару, він, ймовірніше за все, зробить покупку. Так, за допомогою одного застосунку магазини можуть продавати, водночас дозволяючи клієнтам самостійно займатись пошуком інформації.
Дізнайтесь більше: The Promise of AR/VR for E-Commerce.
Персоналізація товарів
Клієнтам подобаються інтернет-магазини, які пропонують такі варіанти персоналізації як зміна кольору товару. Завдяки доповненій реальності Sitecore Commerce ця функція може отримати друге життя та зробить шопінг ще цікавішим. Тепер це майже як робити покупки з особистим віртуальним консультантом.
Найкращі приклади в індустрії краси - це Sephora, Target і навіть Pinterest, що створили власні додатки для віртуального макіяжу. Одним доторком клієнт може змінювати колір губ, тіней для повік, вій та щік.
Pinterest Lens app - чудовий приклад подібного застосунку. Він дозволяє користувачам спробувати різні бренди косметики. Серед них Urban Decay, Neutrogena, Sephora, NYX та L’Oreal.
Щоб знайти та спробувати товари на Pinterest, можна скористатись пошуком або клікнути на спеціальну кнопку "приміряти", що з'являється над продуктами доступними у додатку.
Ось що ви можете отримати за запитом "червона помада".
Джерело: Pinterest
У режимі реального часу клієнти можуть тестувати різні кольори та обрати необхідні товари швидше і простіше. До того ж коли справа стосується макіяжу, доповнена реальність дозволяє заощадити час на зняття та нанесення помади, тіней для повік тощо.
Також доповнена реальність дає необмежені можливості для експериментів. А бренди таким чином можуть ефективніше поширювати інформацію про продукт та отримуватимуть більше продажів завдяки швидким клієнтським рішенням.
Наостанок
Повільно, але впевнено доповнена реальність стає звичною справою і для звичайних фізичних магазинів і для онлайн підприємців. Для обох бізнес-моделей технологія доповненої реальності - це можливість заохотити клієнтів робити покупки в новий цікавий спосіб.
Ми вже бачили чимало застосунків з доповненою реальністю. І з часом таких додатків ставатиме все більше, адже вони дозволяють брендам зменшити кількість повернень товарів, зробити досвід покупок унікальним і зрештою, отримати більше лояльних клієнтів.