Ваш бізнес працює офлайн і ви шукаєте нових способів збільшити продажі?
Найкращий варіант у такому випадку - перейти в онлайн. Оскільки саме офлайн-компанії зазнали найбільшого удару через пандемію, нові можливості для бізнесу потрібно шукати саме в інтернеті.
У цьому блозі ми пропонуємо п'ять варіантів подальшого розвитку для вашої компанії (і ми не говоритимемо лише про вебсайти, обіцяємо). Окрім інтернет-магазинів, сьогодні існує багато інших дешевших способів залучити нових клієнтів.
Отож, давайте одразу перейдемо до справи.
1. Профіль у Google My Business
Що таке Google My Business? Це безкоштовний сервіс, який збирає інформацію про місцевий бізнес. Саме ця інформація потім відображається на картах та в інших сервісах Google. Профіль Google My Business містить дані про діяльність компанії, відгуки клієнтів, адресу, фотографії офісу тощо.
Наприклад, у перукарні під назвою Summer Street Barber Shop немає власного вебсайту. І все ж, місце користується популярністю. На це вказує високий рейтинг.
Тож як цій компанії вдається залучати клієнтів за допомогою Google?
По-перше, профіль у Google My Business. Люди все частіше використовують смартфони для пошуку місцевих компаній, а Google їм у цьому допомагає, відображаючи ті бізнеси, які мають профіль у системі.
За даними Google, кількість запитів "біля мене" (наприклад, "знайти кав'ярню біля мене") за останні два роки збільшилися на 500%.
В першу чергу користь від цього отримують саме місцеві офлайн-компанії. Так, кількість мобільних пошукових запитів "біля мене", пов’язаних із точками продажу автомобілів та одягу зросла на 200 і 600% відповідно.
Джерело: Google
Що ви можете зробити як власник бізнесу?
- Створіть профіль на Google My Business (безкоштовно)
- Заповніть його всією необхідною інформацією (якщо у вас немає вебсайту, пропустіть цей пункт під час реєстрації)
- Pегулярно оновлюйте профіль та заздалегідь повідомляйте про зміни (наприклад, годин роботи)
2. Програма лояльності у смартфоні
Фізичні картки лояльності давно залишились у минулому. Їх легко загубити чи пошкодити, а також вони мають обмежені можливості. Клієнти засмучуються, якщо, опиняючись на касі, розуміють, що забули карту вдома та не зможуть отримати знижку чи бали лояльності.
Якщо у вас є паперова картка лояльності ви, мабуть, також опинялись у подібній ситуації. Чому ж цю проблема треба якнайшвидше вирішити? Відповідь проста. Клієнти, які повторно звертаються до вашої компанії, витрачають більше і їх легше утримати. Крім того, програми лояльності для клієнтів можуть допомогти збільшити ваш прибуток до 20%.
Але розраховувати на такі переваги ви можете тільки в тому випадку, якщо ваша програма лояльності буде простою у користуванні.
Тож подумаймо, який варіант буде найзручнішим. Що клієнти постійно носять з собою? Звичайно, смартфони!
Мобільні застосунки можуть зберігати набагато більше інформації, ніж паперові картки лояльності та пропонують безліч додаткових функцій. Ви можете розробити повномасштабну програму лояльності з бонусами, балами, купонами тощо. Розробка мобільних застосунків сьогодні не займає багато часу, тож ви отримаєте програму лояльності швидше, ніж здається.
Просувати такий мобільний застосунок також не важно. Один зі способів - зробити оголошення в соціальних мережах.
Джерело: Facebook
Також можна створити рекламний банер та розмістити його у вашому магазині. Так клієнти вашого фізичного магазину дізнаються про застосунок та зможуть його завантажити.
Джерело: Starbucks
Обидва способи підвищать рівень обізнаності щодо вашої програми лояльності. Це означає більше підписок, постійних клієнтів, а також продажів.
Отже, замисліться над створенням мобільної програми лояльності для смартфонів. Це, безумовно, найкращий спосіб залучити постійних клієнтів, які не турбуватимуться через загублену картку лояльності.
3. Рекламні кампанії на Facebook
Якщо вашого бізнесу є сторінка на Facebook, використовуйте рекламні кампанії у цій соціальній мережі. Це чудова можливість збільшити відвідуваність вашої сторінки.
Джерело: Facebook
Як це працює? Ви створюєте рекламне оголошення за допомогою вбудованого редактора Facebook та ділитесь ним з аудиторією.
Ви самі визначаєте характеристики цільової аудиторії, а також охоплення. Таким чином, вашу рекламу побачать користувачі, яких може зацікавити саме ваш бізнес.
Однією з величезних переваг оголошень на Facebook є те, що ви визначаєте бюджет та можете вкладати стільки, скільки захочете. У Facebook стверджують, що ви можете розміщувати численні оголошення за ціною всього 7 доларів на день. При цьому охоплення буде величезним.
4. Подарункові сертифікати
Подарункові сертифікати зручні, оскільки їх можна пропонувати як у фізичних магазинах, так і на сайті компанії. Дизайн подарункових сертифікатів можна швидко створити за допомогою таких безкоштовних інструментів як Canva, або за попередньо виготовленим шаблоном.
Роздрукуйте сертифікати та розмістіть їх на видноті у магазині. Бажано одразу влаштувати розпродаж таких подарункових карток. Не забудьте сфотографувати новинку та поділитись зображенням у соціальних мережах чи інших медіа.
5.Власний вебсайт
Без цього пункту наш список порад був би неповним. Через пандемію коронавірусу та неймовірну конкуренцію на ринку, власний вебсайт - це необхідність для будь-якого бізнесу. Якщо ви запустили вебсайт, розмістіть посилання на нього у соцмережах, аби клієнти могли скористатись ним для отримання інформація про вашу компанію та товари і послуги, які ви пропонуєте.
Попри поширену думку про високу вартість розробки вебсайтів для електронної комерції, насправді створення вебсайту є швидким та доступним рішенням навіть для малого бізнесу. Сьогодні розробники можуть швидко створити вебсайт з обмеженою кількістю функцій, необхідних клієнтам. Це суттєво знижує загальну вартість проєкту.
Перелічім переваги власного вебсайту для бізнесу. По-перше, вебсайт може стати інтернет-магазином, де ви можете рекламувати ваші товари. По-друге, завдяки вебсайту ви зможете випередити багатьох своїх конкурентів. Оскільки 36% малого бізнесу все ще не може похизуватись власним вебсайтом, ви маєте чудову можливість стати компанією №1 у вашій ніші.
Наостанок
Сьогодні - найбільш вдалий час для продажів в інтернеті. Але, окрім вебсайтів, які, безумовно, є найкращим інструментом, існує безліч безкоштовних або принаймні недорогих стратегій залучення більшої кількості клієнтів. Сподіваємось, наші поради допоможуть вашій компанії облаштуватись в інтернеті, не витрачаючи занадто багато грошей. Ми своєю чергою триматимемо за вас кулаки!