Світ стає все більш технологічним з кожним днем. У той час як молодь швидко адаптується до цього постійно мінливого світу, старше покоління менш сприйнятливе до технологій, які народжуються сьогодні. Старшим поколінням залишається більш комфортно взаємодіяти з людьми, ніж з машинами, і вони з більшою недовірою ставляться до технологій. Однак, коли пандемія вразила світ у 2020 році, вона різко підірвала цей світогляд. Вона змусила людей жити практично в умовах обмеженої людської взаємодії. Люди були змушені перейти до цифрової екосистеми для всіх цілей.
COVID-19 суттєво вплинув на всі аспекти людського життя, і управління капіталом не стало винятком. За короткий час COVID-19 прискорив попередні тенденції діджиталізації в банківському секторі. Пандемія відкрила двері до технологій, щоб знайти місце в банківській екосистемі управління капіталом.
Сьогодні, у постпандемічному світі, нещодавнє глобальне опитування інвесторів та керуючих капіталом, проведене Thoughtlab, показало, що цифрова взаємодія та зниження комісій є одними з шести мегатенденцій, які мотивують людей вітати цифрову банківську інфраструктуру.
Крім того, оскільки все більше молодих людей розпоряджаються бюджетом, накопиченим їхніми сім'ями протягом багатьох поколінь, вони віддають перевагу роботі в цифровій екосистемі. Молоді подобається працювати з банкірами, які є такими ж вихідцями з цифрових технологій, як і вони самі. Вони зв'язуються з професіоналами через соціальні мережі, відеодзвінки та чат-додатки. Їхні батьки, навпаки, обмежуються відносинами "клієнт-консультант".
В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні багато фінтех-фірм почали пропонувати курси, пов'язані з управлінням капіталом. Ці курси користуються великим успіхом серед населення. Технології AI і ML також дають персоналізовані рекомендації користувачам, щоб вони могли ефективно управляти своїм багатством.
Посилання на оригінальне зображення
Вузькі місця в поточній бізнес-моделі включають персоналізовані методологій дослідження
Перш ніж зануритися в проблеми бізнес-моделі, яка пропонує персоналізовані інвестиційні пропозиції, давайте спочатку зрозуміємо, що це за бізнес-модель. Бізнес-модель персоналізованих досліджень спирається на досвід менеджерів по роботі з клієнтами, які консультують своїх клієнтів щодо інвестицій, які вони повинні зробити, щоб отримати максимальний прибуток. Щоб запропонувати відповідні рекомендації, менеджер по роботі з клієнтами повинен витратити щонайменше кілька годин щодня на аналіз ринків та звітів. Потім він робить презентації, щоб навчити свого клієнта. Менеджер по роботі з клієнтами повинен повторювати цей цикл для кожного клієнта на основі портфоліо клієнта. Цей час, витрачений менеджером по роботі з клієнтами, не приносить доходу.
Проблема починається тут. Банки та інші фінансові установи орієнтовані на отримання доходу. Генерування доходів може відбуватися лише тоді, коли менеджер по роботі з клієнтами інвестує час у залучення клієнтів та розвиток бізнесу. Однак, часто менеджери по роботі з клієнтами не можуть працювати над генеруванням доходів, тому що вони зайняті дослідницькою роботою. Навіть якщо менеджер по роботі з клієнтами доручає проведення досліджень аналітику або юристу, він несе відповідальність за результат. Тому він повинен витрачати час на валідацію досліджень. Тут кількість годин на день, особиста ефективність і велика кількість клієнтів обмежують можливості та продуктивність менеджера по роботі з клієнтами.
З цих причин бізнес-модель, заснована на персоналізованих рекомендаціях, що надаються менеджерами по роботі з клієнтами, не може бути масштабована. Однак це не стосується технологій. Технології які використовують алгоритми на основі AI та ML, можуть взяти на себе частину роботи менеджера по роботі з клієнтами і допомогти йому масштабувати таку бізнес-модель. Як це можливо, ми розглянемо в наступному розділі.
Посилання на оригінальне зображення
Важливість технологій АІ та МL в персоналізації досліджень
Проведення досліджень є важливою частиною управління капіталом. Дослідження допомагають менеджерам по роботі з клієнтами прогнозувати правильні інвестиції, які приведуть до великих прибутків. Багато менеджерів з управління капіталом інвестують в хороші дослідницькі команди, які можуть постійно збирати інформацію про ринки, клієнтські портфелі, поведінку, торгові моделі та багато іншого. Однак, одна дослідницька команда не може виконати всю роботу. З іншого боку, технології можуть зробити більшу частину цієї роботи.
Менеджери по роботі з клієнтами можуть використовувати технології на свою користь для ефективного проведення досліджень. Вони можуть враховувати відгуки клієнтів, очікувані результати та інші обмеження в свої моделі, щоб допомогти їм краще прогнозувати інвестиції. Вони можуть використовувати алгоритми машинного навчання для визначення найбільш релевантних матеріалів для читання, щоб рекомендувати їх своїм клієнтам. Так само вони можуть налаштувати свою цифрову екосистему для постійного відстеження бажаних тенденцій даних і негайно повідомляти їх коли відбуваються зміни.
Такий автоматичний аналіз за допомогою технологій також дозволить менеджерам по роботі з клієнтами мати більш змістовні розмови зі своїми клієнтами та надавати їм більш точні рекомендації.
Кілька висновків
Оскільки світ рухається до цифрової екосистеми, інвестори очікують розумних рішень своїх проблем. Це нова норма, і чим швидше галузі адаптуються до неї, тим краще. У той час як управління капіталом залишається орієнтованим на транзакції, інтеграція технологій в його процеси дозволить забезпечити зростання бізнесу та отримання прибутку для всіх учасників.