Створення технічного продукту, який має великі шанси на успіх, означає проходження декількох етапів розробки. Від розгляду ідеї продукту, створення бізнес-стратегії та тестування продукту до його запуску та продажу - процес охоплює всі основи.
Найкращий підхід до розробки технологічних продуктів у 2021 році – це, як ніколи, орієнтований на споживача та заснований на дослідах. Вкладаючи більше коштів у дослідження продуктів та споживачів, власники бізнесу отримують інформацію, необхідну для створення успішного продукту.
Давайте тепер перейдемо до кожного етапу технологічного процесу розробки продукту, щоб ви знали, як створити чудовий продукт.
П’ять етапів розробки продукту
Ось етапи, яких слід дотримуватися при розробці оригінального продукту, який має великі шанси на успіх. Хоча вони можуть відрізнятися залежно від ринкової ніші, ми можемо розбити цей процес на п'ять етапів:
-
Ідея
-
Дослідження
-
Створення прототипу
-
Розробка
-
Маркетинг
Давайте зараз розглянемо кожен з них.
Етап 1: Ідея
Етап ідеї включає:
-
Генерація ідеї - створення ідеї для технологічного продукту
-
Початкове визначення концепції товару - більш детальний опис ідеї продукту
-
Базовий бізнес-аналіз - опис того, як працює бізнес для продажу цього технологічного продукту
Головна мета - придумати цю геніальну ідею продукту та підтвердити значний ринковий попит.
Це легко сказати, ніж зробити, особливо коли мова йде про генерацію ідей.
Але гей -
Найкраща людина, яка придумає оригінальну ідею для вашого бізнесу - це ви. Мозковий штурм, надихайтеся продуктами конкурентів, спілкуйтеся з потенційними клієнтами тощо - ніколи не знаєш, коли настане момент "ага!".
Етап 2: Дослідження
Коли у вас є ідея продукту, перехід безпосередньо до прототипу може здатися наступним логічним кроком. Але нам потрібно підтвердити цю ідею за допомогою досліджень, які допоможуть гарантувати, що ви не втратите свій час.
У вас є багато варіантів для дослідження ринку.
Припустимо, ви хочете створити новий захопливий додаток. У цьому випадку ви можете слідувати наступним етапам дослідження ринку:
-
Визначення цільової аудиторії - демографічні показники, спосіб життя, потреби, звички тощо. Ця інформація допоможе розробити функції програми та аспекти комфорту використання.
-
Аналіз конкурентів - з’ясування інформації про конкурентів допомагає зрозуміти, що працювало дотепер, + дає ідеї особливості.
-
SWOT-аналіз - визначення SWOT-аналізу (сильних, слабких сторін, можливостей та загроз) вашого додатка допоможе зрозуміти ваші унікальні сильні сторони та проблеми, з якими ви можете зіткнутися під час запуску проєкту.
-
Бізнес-план - це маршрутна карта, яка включає такі дані, як прогнозовані продажі, завантаження, доходи, прибуток та маркетингові стратегії.
Підходи до маркетингових досліджень можуть дещо відрізнятися залежно від технологічного продукту, але вони мають однакові цілі: підтвердити/відхилити гіпотези щодо продукту та дати маршрутну карту щодо розробки та збуту продукту.
Етап 3: Створення прототипу
Метою цього етапу є створення зразка продукту – «прототипу», який відповідає цілям використання ваших цільових клієнтів. Також, його називають MVP, це мінімалістична версія продукту, яка готова до використання для досягнення основних цілей.
Наявність прототипу важлива, оскільки ви можете представити його цільовим клієнтам та отримати їх відгуки. Наприклад, досвід роботи з клієнтами може виявити деякі проблеми, які потребують додаткового доопрацювання або додавання додаткових функцій.
Прототип мобільного додатка повинен містити наступні елементи:
-
Розкладки екрану
-
Візуалізація даних
-
Реальний зміст
-
Основний дизайн інтерфейсу користувача
-
Базова клікабельність між екранами
-
Реалістичні результати
Як власник бізнесу ви повинні брати тісну участь у створенні прототипу. Вам потрібно буде забезпечити наявність ресурсів і талантів для його створення. У багатьох випадках власники бізнесу вибирають аутсорсинг деяких частин роботи, щоб зменшити витрати.
Ви можете передавати в аутсорсинг майже все, що пов’язано зі створенням прототипу будь-якого технологічного продукту. Надійний аутсорсинговий партнер може надати необхідний вам талант - вебдизайнерів, розробників, UX-дизайнерів тощо - для створення фотогенічного та привабливого продукту.
Готовий прототип слід тестувати, поки він не отримає нульових негативних відгуків від користувачів. Це означає, що продукт робить те, що повинен робити.
Етап 4: Розробка
На цей час ваш прототип пройшов всі випробування та вдосконалення та отримав нульові негативні відгуки. Отже, він гідний та готовий належним чином задовольнити потреби цільових клієнтів.
При наявності бюджету на розробку продукту, ваша команда може почати створювати:
-
Вебсайт для продукту
-
Технічні характеристики та остаточна версія продукту
-
Маркетингові матеріали
Розробка продукту - це складний процес проєктування, розробки та тестування, тому ваша команда повинна мати достатній досвід, щоб забезпечити своєчасність виконання. Ось чому власники бізнесу отримують доступ до експертних знань та досвіду, наймаючи як власні, так і віддалені команди розробників.
Приклад: коли Брайан Ческі досяг цього етапу, створюючи Airbnb, йому потрібен був вебсайт, але він не мав навичок кодування. Тож він запропонував Натану Блехарчику, розробнику, створити вебсайт та з часом стати одним зі співзасновників.
У Brainberry ми маємо десятирічний досвід допомоги власникам стартапів у розробці прототипів та розробці продуктів. Якщо ви шукаєте талановитих розробників, які допоможуть створити ваш продукт, не соромтеся звертатися до нас.
Етап 5: Маркетинг
Правильне здійснення маркетингу та продажів має важливе значення для досягнення бізнес-цілей. Ваша команда маркетингу повинна мати план просування продукту, щоб генерувати нових користувачів та конверсії.
Найпоширеніші способи просування нових технологічних продуктів:
-
Написання рекламних статей - пишіть рекламні статті, щоб проінформувати своїх клієнтів, як використовувати ваш продукт для розв'язання їхніх проблем
-
Платні рекламні кампанії - платна реклама може залучити багато трафіку на ваш вебсайт та швидко генерувати конверсії
-
Гостьові дописи на інших вебсайтах - розміщення на популярних вебсайтах на цільовому ринку - відмінна ідея для створення репутації бренду та привернення уваги.
Подумайте про маркетинг перед випуском продукту, щоб підібрати той, що працює добре. Таким чином, ви можете уникнути вкладень у неефективні методи маркетингу, коли продукт готовий.
Розробка продукту у 2021 році: Резюме
Розробка продукту - це важкий, але корисний шлях. Подумайте про використання порад з цієї статті, щоб зробити шлях плавним та успішним, вони зроблять ваш процес цілеспрямованим, організованим та надійним.