Побудувати стійкий бізнес у сфері електронної комерції у 2020 році можливо як ніколи завдяки фокусу на соціальній дистанції та безконтактних доставках. Головне вчасно дотримати запобіжних заходів та створити ефективний план з урегулювання ризиків для вашої платформи перед тим, як відкривати двері для клієнтів з-за кордону.
Згідно з Fortunly причинами, з яких покупці надають перевагу онлайн покупкам, є цілодобова доступність, економія часу та грошей, а також можливість уникнути натовпу. Раз з тим, до 82% віртуальних кошиків залишаються неоплаченими через безліч причин, включаючи приховані витрати, необхідність реєстрації або недовіру до магазину.
Наступні поради стосуються частих проблем у сфері урегулювання ризиків в електронній комерції та способів уникнути їх на вашій платформі. Щойно ви дізнаєтесь про пункти, які повинен включати ефективний план з урегулювання ризиків, перейдемо до переваг створення запасного плану у 2020 році. Що ж, розпочнімо.
Будьте в курсі останніх новин
У тому що стосується урегулювання ризиків у електронній торгівлі, найпершою причиною несвоєчасної реакції на загрози є недостатня проінформованість. Тож радимо проводити регулярне навчання серед працівників та співробітників служби підтримки про можливі підводні камені у сфері урегулювання ризиків у електронній комерції. Будь-яка з нижчевказаних проблем може стати загрозою для працездатності вашої тогівельної платформи. Переконайтесь, що ваші працівники знають та виконують правила реагування на ці проблеми та роблять все можливе щоб попередити їхню появу. Найбільше клопоту у сфері електронної торгівлі завдають:
-
Значні загрози безпеки — шахрайство з кредитною карткою, викрадення особистої інформації та шкідливе ПЗ
-
Спори з покупцями — повернення коштів, компенсації та скарги покупців щодо придбаних товарів
-
Проблеми з доставкою — високі витрати на перевезення, недоліки відстеження, загублені пакунки, проблеми з комунікацією
-
Проблеми зв’язку з громадськістю — погане SEO, негативні відгуки.
Попередження випадків шахрайства
Найкращий спосіб запустити ваш план з урегулювання ризиків — це прийняти запобіжні заходи. Згідно з PayPal, 48% компаній вважають себе замалими для того, щоб на них полювали шахраї. Незважаючи на те, 57% компаній зазнали втрат у 2019 році.
Це вказує на важливість заходів для попередження шахрайства для платформ електронної торгівлі. Налаштуйте двоетапну аутентифікацію, перевірку особистості, підтвердження по SMS та інші кроки для підтвердження особистості користувача, згідно з вашими вподобаннями та доступними ресурсами. Хоча швидке та просте оформлення замовлення сприяє утриманню покупців, це також підвищує ризик шахрайства, що загрожує вашій репутації.
Відповідайте на спори особисто
Що стосується спорів з покупцями та постачальниками, тут не можна відповісти однозначно. Ваша команда з підтримки повинна вручну обробляти кожен запит та аналізувати його перед тим, як прийняти рішення. Деякі покупці висловлюватимуть цілком обгрунтоване занепокоєння та невдоволення замовленням. В таких випадках запити на повернення коштів необхідно задовольнити.
Проте, якщо ви підозрюєте спробу шахрайства, не бійтесь відстояти свою думку та надати автору скарги докази вашої правоти. Тут важливим є те, що ви з увагою ставитесь до кожного запиту, не зважаючи на те, яким незначним він може здатись на перший погляд. Ніколи не залишайте ваших покупців на розсуд алгоритмів штучного інтелекту або автоматичного фільтру. Зробивши ручні обробку запитів до служби підтримки частиною плану з урегулювання ризиків, ви досягнете репутації бренду, орієнтованого на покупця.
Заходи з покращення умов роботи працівників
Якщо ваша платформа електронної торгівлі переживає кризу через погані продажі, недопостачання або інші проблеми, ваші працівники не повинні страждати. Не знижуйте зарплату працівникам і не звільняйте їх лише тому що ваш бізнес тимчасово не приносить бажаного прибутку.
Утримання персоналу не менш важливе для підприємств електронної торгівлі, ніж для будь-якої іншої сфери, а плинність кадрів може з часом призвести до проблем з найманням нових працівників. Тож ваш план з урегулювання ризиків повинен мати розділ про те, як керувати ресурсами під час кризи.
-
Знизьте витрати на контент маркетинг
-
Призупиніть проекти з розвитку сайту та онлайн-вітрини
-
Налагодьте систему нагород постійним клієнтам щоб підняти продажі
-
Розробіть план швидкого реагування на кризисну ситуацію, щоб швидше повернутись до нормальної роботи
Вигода від створення ефективного плану з урегулювання ризиків
Щойно ви матимете хороший план з урегулювання ризиків та будете готові протистояти потенційним проблемам, яку ж вигоду ви отримаєте? Ефективний план дозволить вашим працівникам швидко та ефективно реагувати на будь-яку кризисну ситуацію. В свою чергу, це призведе до кількох важливих виграшів для вашої онлайн-вітрини, як ось:
-
Підвищення довіри постачальників до вашої платформи
-
Підвищення конверсій та рівня залученості споживачів
-
Підвищення рангування SEO завдяки охопленню та згадкам
-
Підвищення стабільності роботи платформи та безпеки даних споживачів
-
Підвищення прибутку завдяки ефективному та справедливому реагуванню на спори
Цінність довіри до бренду (висновки)
Створення плану з урегулювання ризиків — це дещо більше, ніж просто готуватись до найгіршого. Така система допоможе підвищити довіру до вашого бренду та додасть вашим клієнтам та постачальникам впевненості у безпеці роботи з вашим електронним магазином. Найважливіше, що це дозволить вашим працівникам зайняти проактивну позицію у підтримці надійної та безпечної роботи вашого магазину. Ніхто не готується до того, щоб стати жертвою шахрайства аж доки це не станеться. Тож не варто чекати, вжийте заходів задля вашої вигоди. Це добре посприяє позитивному іміджу вашого бренду та органічно підвищить охоплення.