Розвиток цифрових технологій змінив підхід до роботи по всьому світу. Цей фундаментальний зсув найбільше помітний у туристичній сфері. У зв’язку з необхідністю соціального дистанціювання людей в терміналах та зонах посадки були впроваджені нові технології. Це дозволило пасажирам переміщатися через аеропорти та інші термінали з мінімальною взаємодією.
З початку пандемії COVID-19 у 2020 році багато компаній туристичної сфери впровадили кілька рішень для подорожей. Ці рішення допомагають полегшити складні ситуації для мандрівників. Також, існує ряд інших технологій, які використовують для допомоги клієнтам. Нижче наведені найкращі цифрові тенденції, які змінили досвід подорожей.
Самообслуговування
Необхідність дотримання фізичного дистанціювання один від одного збільшила попит на сервіси самообслуговування. До того ж такі технології дозволяють користувачам виконувати звичні справи за допомогою безконтактного способу. Таким чином, пасажирам здебільшого не доводиться фізично торкатися обладнання, що знижує ризик зараження вірусом. Багато туристичних компаній розробили мобільні додатки для пасажирів. Дані програми вважаються пріоритетними в галузі, тому компанії витрачають тисячі доларів на вдосконалення наукових досліджень та розробок. Аналогічним чином, вебдодатки та кіоски були вдосконалені для підвищення безпеки. Такі технології стають все більш незалежними, оскільки компанії та державні регуляторні органи намагаються мінімізувати контакти з людьми.
Зокрема, кілька авіакомпаній вклали гроші в розвиток безконтактних кіосків. В рамках цих платформ були вдосконалені окремі системи, які включають:
- схему звірки пасажирів;
- зручний програмний інтерфейс;
- інфрачервоний датчик;
- безконтактну систему оплати.
Кілька технологічних компаній тісно співпрацюють з туристичними компаніями та аеропортами для впровадження цих технологій. В результаті очікується, що системи самообслуговування можуть бути найбільш використовуваними методами обслуговування клієнтів в аеропорту.
Покращений скринінг здоров’я
COVID-19 змусив туристичну індустрію придумати нові способи ідентифікації людей, які можуть бути хворі. Тому в багатьох аеропортах запровадили теплове обладнання для автоматичної перевірки температури мандрівників. Це обладнання виявилося ефективним для виявлення людей з високою температурою, які можуть бути інфікованими. Крім теплових камер, деякі служби аеропортів пропонують нові способи відстеження життєво важливих показників мандрівників. Є обладнання, яке може вимірювати температуру, частоту дихання, пульс та інші життєво показники.
Біометрія та розпізнавання облич
Ці дві технології користуються великим успіхом у мобільних пристроях. Туристична індустрія намагається впровадити у свою систему біометричні дані та розпізнавання облич. Це мінімізує контакти та прискорить перевірку безпеки перед посадкою. Таким чином, пасажири зможуть швидко пройти реєстрацію або за розпізнаванням облич, або за відбитками пальців. Вже кілька аеропортів Азії впровадили дані технології. Очікується, що їх використання в Азії зростатиме та поширюватиметься на Європу та Північну Америку.
Підсумок
Через пандемію COVID-19 у 2020 році виникли нові тенденції з впровадження цифрових технологій, які змінюють досвід подорожей. З метою обмеження контактів між людьми було розроблено кілька сучасних програм та систем самообслуговування. Для виявлення хворих пасажирів були розроблені вдосконалені системи перевірки здоров’я. Крім того, деякі туристичні компанії та аеропорти користуються перевагами біометрії та технологіями розпізнавання облич для охорони здоров’я клієнтів та працівників.