Метою кожної маркетингової кампанії, запуску продукту або стратегії продажів є перетворення потенційних клієнтів на реальних. Знання того, хто є вашими потенційними клієнтами та де їх знайти, має вирішальне значення для цього процесу. Ось чому потенційні клієнти є пріоритетом для кожного торгового представника або маркетолога.
Щоб перетворити потенційних клієнтів на покупців, потрібно знати, де їх знайти і як ними керувати. У наведеному нижче посібнику ви дізнаєтеся все про управління потенційними клієнтами – від їх ідентифікації до отримання від них максимальної вигоди.
Джерело зображення Pexels
Хто такі потенційні клієнти?
За визначенням у сфері маркетингу та продажів, потенційний клієнт – це людина або компанія, яка виявила інтерес до того, що ви продаєте. Це не означає, що вони обговорюють з вами ціну або готують свій кошик для покупок. Це просто означає, що вам вдалося привернути їхню увагу.
Отже, потенційні клієнти – це люди, які потенційно можуть стати вашими клієнтами, якщо ви:
- розпізнали та виявили їх
- сегментували їх на основі різних критеріїв
- звернулися до них, використовуючи конкретні стратегії, які відповідають їхнім потребам.
Щоб перетворити потенційного клієнта на покупця, потрібно виконати багато роботи, і знання основних джерел потенційних клієнтів є чудовим початком.
Що таке джерела потенційних клієнтів?
Тепер ми підійшли до основної частини. Вивчення основних джерел потенційних клієнтів для вашого бізнесу, а також джерел, які ви можете почати використовувати в майбутньому, повинно стати головним пріоритетом. Отже, що таке джерела потенційних клієнтів?
Джерела потенційних клієнтів – це канали, якими користувалися потенційні клієнти, щоб дізнатися про ваш бізнес. Джерела потенційних клієнтів включають в себе:
- соціальні мережі
- контент блогу
- пошукові системи
- електронні листи
- платна реклама
- віртуальні та живі події
- зворотні посилання
- холодні дзвінки
Всі ці канали можуть допомогти вам генерувати потенційних клієнтів, що означає залучення більшої кількості людей до контакту з вашим бізнесом. Однак не варто використовувати всі ці канали одночасно. Замість цього вам потрібно дізнатися про те, які з них найкраще підходять для ваших потенційних клієнтів та покупцям.
Приклади роботи каналів з пошуку потенційних клієнтів
Давайте розглянемо кілька прикладів і спробуємо зрозуміти, як ті чи інші канали допомагають вам генерувати потенційних клієнтів. Нижче ми розглянемо найпопулярніші канали для залучення потенційних клієнтів.
Email-маркетинг
Ви можете використовувати спливаючі вікна та форми підписки на своєму веб-сайті для створення списку розсилки. Потім, як тільки ви сегментуєте свою аудиторію, ви будете надсилати їм електронні листи, щоб привітати їх, запропонувати новий продукт, знижку або запросити на якийсь захід.
Соціальні мережі
Створюйте та поширюйте контент, який сподобається вашій цільовій аудиторії. Діліться цінною інформацією та посиланнями на свій веб-сайт, блог або інтернет-магазин, а також створюйте історії про свої продукти та послуги.
Ви можете комбінувати різні канали, щоб створити ідеальну картину для своїх потенційних клієнтів і забезпечити постійний потік нових потенційних клієнтів.
Переваги аналізу джерел потенційних клієнтів
Вам може здатися, що аналіз основних джерел потенційних клієнтів є зайвим. Зрештою, чи має значення, звідки приходять люди, якщо вони продовжують приходити? На жаль, ми змушені визнати, що це не так.
Аналіз джерел потенційних клієнтів принесе користь вашому бізнесу на різних рівнях і допоможе вам досягти ваших бізнес - і маркетингових цілей. Ось переваги, на які ви можете розраховувати.
-
Підвищення впізнаваності бренду
Відстежуючи всі джерела потенційних клієнтів і дізнаючись про ті з них, які працюють найкраще для вас, ви також дізнаєтесь, на чому слід зосередити свої маркетингові зусилля. Таким чином, ви зможете вдосконалити ці високоефективні джерела потенційних клієнтів і підвищити впізнаваність вашого бренду.
-
Розставляйте пріоритети для потенційних клієнтів
Не всі потенційні клієнти, яких ви генеруєте, перетворяться на клієнтів. Це означає, що не всі потенційні клієнти однаково важливі для вас. Проаналізувавши джерела потенційних клієнтів, ви навчитеся відбирати найбільш кваліфікованих і зосереджувати на них свою увагу.
-
Відстежуйте маркетингові кампанії
Чи варті ваші маркетингові зусилля вкладених сил і грошей? Проаналізуйте, звідки надходять потенційні клієнти, і подивіться, чи не потребує ваша маркетингова стратегія коригування. Це заощадить ваші гроші та допоможе покращити майбутні маркетингові кампанії.
Заключні думки
Як бачите, джерела потенційних клієнтів можуть бути життєво важливими для успіху всієї вашої маркетингової кампанії. Вони не тільки підкажуть вам, куди інвестувати свою енергію та гроші, але й допоможуть швидше та ефективніше досягти ваших бізнес-цілей.
Ми сподіваємося, що наш посібник з пошуку потенційних клієнтів, яким ми поділилися вище, допоміг вам зрозуміти, чому вам потрібно приділяти більше уваги тому, звідки надходять ваші потенційні клієнти.