Оскільки фінансові продукти безпосередньо впливають на економічний добробут їхніх користувачів, вони повинні бути відшліфовані майже до досконалості всіма учасниками. Все, починаючи від набору послуг і закінчуючи цифровими клієнтами, відповідальними за безпосереднє надання послуг, має бути зрозумілим, зручним, гнучким і ефективним. Відсутність таких характеристик часто може призвести до загального невдоволення клієнтів і зниження товарообігу. Однією з ключових причин того, чому фінансові продукти є незручними або неефективними для клієнтів, є недостатня увага, яку постачальник таких продуктів приділяє цим продуктам, що, у свою чергу, спричинено спробами постачальника бути ефективними з усіма ними одночасно.
Це один із основних факторів, через який фінансові продукти та послуги підлягали процесам відокремлення та повторного розгрупування протягом кількох попередніх років. По суті, протягом останніх 15 років у багатьох постачальників фінансових послуг виникла тенденція зосереджуватися лише на одній або кількох послугах замість того, щоб надавати їх усі. Хоча така тенденція також не здавалася б привабливою чи зручною, вона призвела до абсолютно нової ери для фінансових послуг, оскільки постачальники знову почали об’єднувати послуги в групи.
Зображення взято з Pexels
Вирішальним аспектом тут є те, що багатьом із цих постачальників вдалося вдосконалити свій підхід до різноманітних послуг і розробити міцну базу для них усіх, оскільки вони достатньо зосередилися на кожному з них. Як наслідок, більшість сучасних фінансових послуг, як правило, є:
- Цифрова палітурка, тобто доступність для клієнта майже скрізь у будь-який час. Програми електронного банкінгу наразі розвиваються та стають настільки ефективними, що через деякий час вони навіть можуть замінити деякі фізичні відділення та відділення банків.
- Персоналізовано, що означає, що кожен клієнт може використовувати необхідну послугу так, як вважає за потрібне, і налаштувати всі аспекти та параметри відповідно до своїх особистих потреб. Іншими словами, клієнтам потрібно лише знати, чого саме вони очікують від фінансових послуг, і вводити ці значення в поля свого додатка.
- Стимулювання реакції, оскільки такі послуги стають настільки простими у використанні, клієнти справді знаходять час, щоб зрозуміти, як вони працюють. Це, в свою чергу, призводить до «технічної підкованості» клієнтів і здатності адаптуватися до ситуації з усіх уявних аспектів.
Досвід відокремлення та повторного об’єднання послуг у фінансовій сфері показує, що для того, щоб стимулювати істотний прогрес, усю систему необхідно декомпонувати, ретельно вивчити й поекспериментувати з нею, а потім знову зібрати для досягнення значно кращих результатів. Хоча це може не спрацювати в деяких галузях економіки або в певних галузях, процес не виглядає надто довгим і ризикованим, особливо в епоху цифрових технологій.
Сучасні часи забезпечують гнучкість, яка вважалася неможливою лише близько 30 років тому. Велика різниця полягала в здатності цифрових технологій їх підтримувати, яка за всі ці роки зросла в мільйони, якщо не мільярди разів. По суті, ніші фінансових послуг вдалося виконати майже неможливе завдання за останні два десятиліття. Тож немає жодних причин, чому хтось інший не впорається з цим завданням.