Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

Кращі міста для технічних стартапів у 2018 році

У вас є дивовижна ідея для технічного стартапу. Це чудово! Ви знаєте що робити – отже половина би...

119
Дізнатись більше
Як підготувати свою команду до роботи на аутсорсі

Все більше компаній схиляється до того, аби передавати деякі проекти аутсорсинговим фірмам як Bra...

75
Дізнатись більше
Випробування аутсорсингом. Що краще - працювати з Upwork чи знайти компанію-підрядника?

Наближається важливий проект, а ви вагаєтесь працювати над ним власними силами чи віддати підрядн...

93
Дізнатись більше
Cписок 10 найкращих інструментів для команд, що працюють віддалено

Сьогодні для більшості компаній мати в штаті хоча б кількох працівників, що працюють віддалено – ...

151
Дізнатись більше