Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

Як використати прийом “гроу хакінгу” у своєму бізнесі: покроковий гайд

Хоча перекладу терміну growth hacking (дослівно “злам росту”) українською ще не існує, дати визна...

4
Дізнатись більше
Як зібрати команду для блокчейн-проекту

Люди досі сперечаються щодо майбутнього криптовалюти. Але здається, технологія блокчейн вже ні в ...

4
Дізнатись більше
Аутсорсинг на ринку, що розвивається – чудове рішення для бізнесу

Для бізнесу важко зберігати конкурентоздатність коли виникає потреба у новітніх технологіях, але ...

21
Дізнатись більше
10 українських розробників програмного забезпечення, які працюють з німецьким бізнесом

За останнє десятиріччя Україна стала важливим гравцем на ринку аутсорсингу. Існує декілька поясне...

14
Дізнатись більше