Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

Топ 10 компаній, що працюють з ReactJS у Оттаві

Очевидно, що React зацікавив увесь світ. Це видно з того, що кілька великих міст також впровадили...

20
Дізнатись більше
Топ 15 канадських компаній, що використовують доповнену реальність

Доповнена реальність (англ. AR) – це більше ніж Pokemon Go. Проте гра цілком заслужено може пишат...

13
Дізнатись більше
10 канадських компаній, які співпрацювали з МакДональдз

МакДональдз починав свою роботу як невелика забігайлівка у місті Дес-Плейнс в Іллінойсі. Сьогодні...

16
Дізнатись більше
Як використати прийом “гроу хакінгу” у своєму бізнесі: покроковий гайд

Хоча перекладу терміну growth hacking (дослівно “злам росту”) українською ще не існує, дати визна...

17
Дізнатись більше