Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

Що потрібно знати, щоб створити власний мобільний застосунок?

На кінець 2018 року лише в Apple Store App було зареєстровано понад 2 мільйони застосунків. Кільк...

4
Дізнатись більше
Важлива інформація для засновників стартапу

Отже, ви готові розпочати бізнес. Ви схвильовані та налаштовані рішуче, і це чудово. Проте перед ...

28
Дізнатись більше
Електронна комерція: 7 стратегій для професіоналів

Ви заснували власну електронну компанію, створили крутий веб-сайт, запустили блог і навіть взялис...

12
Дізнатись більше
Електронна комерція: 6 основних принципів

Після кількох років буму у електронній комерції, з’явились певні правила, яким коряться успішні к...

93
Дізнатись більше