Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

Хмарні технології та SaaS

Програма як послуга (англ. SaaS - software as a service) - це бізнес-модель, якою користуються як...

7
Дізнатись більше
Доповнена реальність для дітей та електронне навчання

Доповнена реальність інтегрує цифрові зображення, відео та інші елементи у наше реальне оточення....

102
Дізнатись більше
Чатботи — дієвий інструмент збільшення онлайн продажів

Чатботів можна використовувати для надання рекомендацій, допомоги користувачам у пошуку потрібног...

68
Дізнатись більше
Як штучний інтелект використовують у різних галузях

Цікаво спостерігати за тим, як технологія штучного інтелекту розвивалась впродовж останнього деся...

35
Дізнатись більше