Технічна підтримка і консультації

Чому взагалі потрібна підтримка і консультації? Контроль якості, DevOps, підтримка ресурсу – необхідні послуги, якщо ви прагнете впевнитись у відповідності вашого продукту високим стандартам. Крім цього, вони корисні, якщо ви хочете в майбутньому мати можливість змінювати і оновлювати свій продукт. Технічна підтримка дозволяє клієнтові вирішити ці питання і отримати більше часу для фокусування на інших речах.

Модель формування вартості послуг із залученням технічної підтримки

Зробіть свій продукт досконалим з нашою допомогою!

Технічна підтримка  - ідеальне рішення для компаній, що не мають достатньо ресурсів на свторення штатної команди QA чи DevOps. Це також чудове рішення в ситуаціях, коли вам лише тимчасово потрібна допомога для окремого проекту. Ми також з радістю співпрацюватимемо з вашими робітниками для того, аби вони змогли в майбутньому виконувати ці завдання самостійно.

З Бреінбері ви отримуєте

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ:

Діагностика

Правки,
введення нових рішень

Досконалий продукт

Робота з нашою командою – гарантія бездоганного продукту!

Перевагиспівпраці з Бреінбері

Наші новини

Наші новини

5 речей, на які варто звернути увагу, починаючи новий проект

Чи можливо спланувати успіх нової ідеї?
Якщо говорити про розробку нового програмного забезпечен...

25
Дізнатись більше
Дослідження як сервіс. Чому етап дослідження є необхідним для веброзробки?

Плануєте запустити власний вебсайт, застосунок чи інший вебпроєкт? Перший крок - обрати компанію,...

13
Дізнатись більше
Як правильно ставити завдання дистанційній команді розробників?

Організовані та чіткі завдання є необхідною умовою для успішного управління дистанційною командою...

42
Дізнатись більше
Інструменти управління проєктами

Обираєте інструмент для організації роботи вашої команди? Сьогодні на ринку є безліч варіантів, т...

33
Дізнатись більше