Минулий рік вніс багато змін в процес створення мереж та пошуку клієнтів. В результаті норм соціального дистанціювання у 2020 році багато компаній переорієнтувались на віддалений пошук нових клієнтів за допомогою майстер-класів та семінарів.
Хоча до COVID-19 це могло здаватись незвичним, останнім часом все частіше компанії стають організаторами онлайн-семінарів з пошуку клієнтів для створення мереж з потенційними клієнтами. Що таке віддалені семінари для пошуку клієнтів і як ви можете їх використовувати на благо свого бізнесу у 2021 році?
Як краще підготуватися до семінарів з віддаленого пошуку клієнтів
Що таке онлайн-семінар з пошуку клієнтів? Це різновид інтерактивного заходу, на якому компанії представляють портфоліо своїх товарів та послуг потенційним клієнтам та замовникам. Оскільки це “семінари”, вони передбачають пряму взаємодію із зацікавленими сторонами з усього світу в надії знайти спільну мову та інтереси.
Вони можуть бути спрямовані як на B2C (кінцевих споживачів), так і на B2B (корпоративних клієнтів), залежно від цілей та ресурсів вашої компанії. Отже, що вам потрібно підготувати для проведення онлайн-семінарів з пошуку клієнтів?
-
Зберіть команду учасників семінару, оскільки вони будуть контактувати із зацікавленими сторонами та представляти вашу компанію
-
Переконайтеся, що у вашої команди є все необхідне обладнання, для проведення успішних семінарів ̶ це безперебійне підключення до Інтернету, швидкі ноутбуки, вебкамери та мікрофони
-
Заплануйте програму семінару-відкриття ̶ чи маєте ви намір об’єднати компанії у вашій мережі з потенційними клієнтами або зосередитись виключно на B2C з інтересами вашої компанії?
-
Налаштуйте платформу віддаленого управління ̶ існує багато хмарних платформ, таких як Asana, Google Classroom та Trello, які пропонують інтерфейси для проведення семінарів, що працюють лише за запрошеннями
-
Створіть електронні таблиці та шаблони, необхідні для проведення семінару до прибуття зацікавлених сторін
1. Проводьте семінари з вивчення ринку протягом декількох днів
Незалежно від того, працюєте ви з зацікавленими сторонами B2C або B2B, вони обов’язково втомляться після 3-4 годин дистанційних сесій. Замість того, щоб проводити всі ваші сесії, семінари та презентації в один день, розподіліть їх на кілька днів або на цілий тиждень.
Це дасть людям достатньо часу, щоб поміркувати над проведеними семінарами та вирішити, наскільки вони зацікавлені у вашій компанії. Ви також можете ввести домашнє завдання, над яким вони повинні подумати, а потім розповісти про них під час наступного семінару. Будьте більш орієнтованими на клієнтів, беручи до уваги їх психічний та фізичний стан під час семінарів ̶ не потрібно поспішати.
2. Залишайтеся відповідальним за проведення семінару, виступаючи в ролі фасилітатора
Семінари та обговорення між клієнтами або замовниками можуть затягнутися без належного сприяння. Не варто проголошувати монологи про місію та стратегію вашої компанії, а потім пускати все на самоплив. Беріть активну участь у семінарах, постійно відстежуючи хід семінару та пропонуючи свої поради та міркування.
Ви також можете використовувати смішні історії, практичні приклади та відгуки, які мають відношення до семінару. Люди, які присвятили свій час вашому семінару, хочуть отримати з нього щось корисне. Ніколи не залишайте все на волю випадку та дотримуйтесь своєї програми, будучи організатором.
3. “Розтопіть лід” та зав'язуйте розмови, щоб полегшити людям участь у семінарах
При проведенні семінару для B2B-клієнтів зацікавлені сторони можуть знати один одного, то клієнти B2C можуть відчувати себе ніяково, відкриваючись іншим. Айсбрейкер ̶ це чудовий спосіб для людей познайомитись один з одним під час віддалених онлайн-семінарів.
Вони допоможуть вам створити згуртованість у групі учасників вашої сесії та більш тісно співпрацювати на семінарах. Як і раніше, ви повинні взяти на себе відповідальність і розповісти щось про себе, щоб гуманізувати свій бренд в очах людей. Це швидке та легке рішення для учасників семінару, які сором'язливі або стримані, коли зустрічаються з новими людьми.
4. Поділіться скріншотами під час семінарів та наполягайте на використанні камер
Незважаючи на те, що ми живемо в епоху, коли люди хочуть зберегти анонімність в Інтернеті, дистанційні семінари з пошуку клієнтів не сприяють цьому. Їх мета полягає в тому, щоб ви знаходили клієнтів для співпраці або підібрати компанії, з якими ви співпрацюєте, для інших компаній або клієнтів.
Звичайна ввічливість передбачає, щоб кожен показував своє обличчя та говорив відкрито як особи з іменами та прізвищами. У формі заявки на практикум вкажіть про необхідність мати веб-камеру та мікрофон, щоб люди повністю усвідомлювали, що це обов’язково. Ніхто не хоче ділитися інформацією або працювати з людьми, які навіть не показують їм своє обличчя. Переконайтеся, що ваші майстер-класи базуються на професіоналізмі та спілкуванні віч-на-віч.
5. Використовуйте групові дошки та шаблони на платформах віддаленого управління
Під час проведення семінарів не обов’язково залишатися повністю корпоративним та стриманими. Дозвольте людям висловити свою творчість та ідеї за допомогою групових дошок на будь-якій віддаленій платформі, яку ви вирішите використовувати.
Групові дошки дозволять учасникам вашого семінару креслити, малювати і записувати нотатки на спільній чистій сторінці, як на майстер-класі. Цей грайливий, але корисний метод дозволить людям більш тісно взаємодіяти з темою семінару та весело провести час. Найголовніше, що будь-який результат семінару, який вони отримають, буде результатом командної роботи, а не набором не пов'язаних індивідуальних результатів.
Підведемо підсумок
Під час організації та проведенні віддалених семінарів з пошуку клієнтів, потрібно багато чого враховувати. Однак при належному плануванні та ретельному виконанні у вас буде багато нових клієнтів та покупців.
Ви можете періодично планувати нові семінари та використовувати дані про результати з попередніх семінарів, щоб ще більше покращити роботу в мережі. Крім того, запрошення сторонніх лекторів, тренерів та галузевих експертів надасть авторитет вашим семінарам та заохотить ще більше людей стати вашими клієнтами.