2019 рік має усі шанси стати знаковим для сфери роздрібної торгівлі. Адже саме сьогодні ритейл найактивніше впроваджує технологію доповненої реальності у свою справу, щоб гарантувати як онлайн так і офлайн клієнтам найкращий сервіс. У цьому блозі ми поговоримо про 5 способів використання доповненої реальності у роздрібній торгівлі.
3д-тур оселею ваших клієнтів
Якщо ви коли-небудь купували товари для дому, то маєте знати, що це досить марудне завдання. Адже в процесі покупки вам треба уявити, як той чи інший предмет виглядатиме у вашому будинку. І завдяки доповненій реальності зробити це надзвичайно просто.
Наприклад, застосунок Home Depot. Він дозволяє бачити, як різні фарби виглядатимуть в інтер'єрі. Home Depot не просто "фарбує" стіни в потрібний колір. Він робить це з урахуванням рівня освітленості кімнати. Як результат, ви отримуєте дуже близьке до реальності зображення вашого дому після ремонту.
Не забуваймо й про торгівців меблями, які пропонують скористатись спеціальними застосунками, щоб віртуально розмістити меблі в домі та подивитись, як саме вони виглядатимуть вже на місці.
Ви продаєте товари, які важко транспортувати? Спробуйте ДР, що дозволить вашим клієнтам провести своєрідний тест-драйв, перш ніж щось придбати.
Віртуальні примірочні
Зазвичай примірочні у фізичних магазинах - це маленькі, брудні, залюднені приміщення. До того ж сам процес примірки - не найприємніше завдання. Тому досить часто покупці або купують речі без примірки, а потім повертають те, що не підійшло, або приймають рішення взагалі відмовитись від покупки.
Якщо ви зробите примірочні віртуальними, то дозволите клієнтам уникнути тяганини. Використовуйте технологію виявлення руху та датчики доповненої реальності, щоб накласти зображення одягу на зображення клієнта. Це дасть покупцям чітке уявлення про те, як одяг сидітиме.
Якщо ваш бізнес - це звичайний фізичний магазин з довжелезними чергами на примірку, доповнена реальність - найкраще рішення. По-перше, такий підхід може стати справжнім вау-ефектом для вашої компанії. По-друге, клієнти точно залишаться в захваті від того, наскільки зручним буде процес покупки.
Доповнена реальність та самообслуговування
Ми вже знаємо, що міленіали надають перевагу самообслуговуванню. Чому б не дати їм таку можливість і у вашому магазині? Особливо це рятує, якщо співробітників торгового залу не вистачає або трапляються ситуації, в яких вони просто не можуть допомогти. Але може стати у пригоді доповнена реальність.
Роздрібні продавці можуть розміщувати зображення зі спеціальним ДР кодом поблизу товарів. Відсканувавши цей код, клієнти отримають додаткову інформацію про необхідний продукт. Це можуть бути відгуки інших покупців, інструкція з використання, відео-пояснення, схожі товари тощо. Також це чудовий спосіб зацікавити клієнтів вашим застосунком.
Пізнаваність бренду
Ось що обов'язково потрібно запам'ятати. Люди помічають інновації. Технологія доповненої реальності стає все більш і більш популярною, проте досі здатна вражати покупців. Коли клієнти побачать, що ви використовуєте ДР, вони як мінімум зацікавляться вашою компанією. Що ще важливіше, вони вас запам'ятають. Це чудовий спосіб покращити пізнаваність вашого бренду.
Уявіть, що у вас є невеликий магазин подарунків і вітальних листівок. Він розташований у торговому центрі, отже повз вас проходить велика кількість потенційних клієнтів, які позирають на ваш магазинчик, щоб побачити, що ви пропонуєте. І якщо ви не запропонуєте щось дійсно цікаве, вони можуть просто піти далі і забути про вас назавжди.
Але спробуйте технологію доповненої реальності у вашому бізнесі. По-перше, ви зацікавите потенційних покупців. По-друге, дасте їм тему для обговорення з друзями. Якщо ви взагалі перший ритейлер у вашому місті чи у вашій сфері, який пропонує клієнтам подібний досвід, вами можуть зацікавитись медіа та інфлюенсери.
Навчання та розваги
Ви вже знаєте, що для створення успішного бренду треба більше, ніж просто змусити людей купувати вашу продукцію. Надзвичайно важливими є лідерство, довіра, репутація та відносини з клієнтами. Найбільш успішним бізнесом часто стає той, що турбується про свою цільову аудиторію. Ось чому роздрібні компанії підтримують благодійні ініціативи і часто використовують свої продукти та послуги там, де вони навіть не зможуть їх продати.
Одним з прикладів компаній, що перевірили дію доповненої реальності на собі, є фірма Bic, яка виробляє ручки, канцелярію та інші дрібні товари. Їх застосунок "DrawyBook" дозволяє дітям створювати та розмальовувати зображення, а потім використовує технологію доповненої реальності, щоб показати, які ці картинки виглядали б у реальному житті.
Навіщо вам технологія доповненої реальності?
Ваш успіх як ритейлера значною мірою залежить від вашої здатності забезпечувати клієнтів незабутніми враженнями. Одним із способів це зробити є технологія доповненої реальності, яку ви можете використовувати як в онлайн, так і в фізичному магазині. Результат - покупки у вашому магазині стануть більш зручними та цікавими.