Цікаво спостерігати за тим, як технологія штучного інтелекту розвивалась впродовж останнього десятиліття, і перейшла з розряду високих космічних технологій до списку речей повсякденного вжитку. Зараз штучний інтелект використовується в багатьох сферах життя в найрізноманітніших технічних засобах. У сьогоднішній статті ми детальніше розглянемо, як штучний інтелект застосовується у сферах електронної комерції, розробці ігор, онлайн-навчанні, охороні здоров'я та маркетингу.
Розробка комп’ютерних ігор
Розробники ігор можуть використовувати штучний інтелект для роботи над неігровими персонажами, які завдяки цій технології можуть змінюватись в процесі гри, реагувати на те, що відбувається навколо та загалом поводитись більш реалістично. Такі персонажі можуть вчитись та реагувати відповідно до того, як поводиться та який вибір робить основний гравець. Як результат, більш складна та захоплива гра.
Для того, щоб реалізувати штучний інтелект в неігрових персонажах, розробники використовують такі підходи як дерево рішень, вибір оптимального маршруту, тощо. Для розробки такої гри потрібні передові навички, але воно того варте, адже до найвідоміших ігор з використанням штучного інтелекту належать Grand Theft Auto, Half-Life, Halo та Dark Forest.
Онлайн-навчання
Освітні технології - це надзвичайно сприятливе середовище для технологічного прогресу. Тут штучний інтелект можна використовувати для оптимізації процесу навчання, залучення батьків до більш активної участі в житті учнів, навіть автоматизації завдань для зручності вчителів.
Одним з прикладів використання штучного інтелекту в освіті - є програмне забезпечення для планування батьківських зборів. Раніше збори відбувалися за графіком один чи два рази на семестр або в разі надзвичайної ситуації. Штучний інтелект працює інакше. Програмне забезпечення може визначити момент, коли оцінки учня починають погіршуватись, та запропонувати вчителю та батькам зустрітись, щоб розв’язати проблему якомога раніше.
Також штучний інтелект може використовуватись для створення ботів-репетиторів чи асистентів викладачів. Такі боти можуть допомагати молодшим школярам, забезпечуючи їх зворотним зв'язком та виправляючи помилки в процесі навчання читанню, письму чи навіть комунікації з однолітками. Боти також можуть допомагати учням, які навчаються дистанційно.
Маркетинг
Маркетингові технології можуть використовувати штучний інтелект для автоматизації частини завдань, що дозволить фахівцям з продажів та маркетингу зосередитись на роботі, яка вимагає присутності людини. Крім того, штучний інтелект можна використовувати для проведення A/B тестування та покращення результатів від рекламних кампаній з оплатою за клік. Нарешті, аналітика даних - це сфера, в якій можна активно впроваджувати машинне навчання для збору даних про поведінку та характерні особливості користувачів певного продукту. Цю інформацію можна використовувати для розробки нових маркетингових стратегій.
Охорона здоров’я
Сфера охорони здоров’я є однією з найперспективніших для впровадження штучного інтелекту. Від стійки реєстрації пацієнтів до хірургії - ця технологія може стати у пригоді.
Одне з найцікавіших застосувань - використання роботів для асистування під час операцій. Роботи допомагають хірургам більш точно виконувати маніпуляції, оцінюють ймовірність занадто великої втрати крові або виникнення ускладнень. Усе це в перспективі скорочує час перебування пацієнтів у стаціонарі та пришвидшує одужання.
Ще однією перевагою використання ШІ є створення та управління автоматизованими медичними записами. Електронні медичні записи зберігаються таким чином, щоб медичні фахівці могли швидко і легко знаходити необхідну інформацію про пацієнтів. Крім того, такий підхід дозволяє пацієнтам переглядати свої онлайн-записи через спеціальні портали.
Електронна комерція
Електронна комерція - це галузь, яка потребує зберігання великої кількості інформації про клієнтів, запаси товарів та продажі. Не менш важливою в цій сфері є й автоматизація процесів роботи та прогнозування продажів. ШІ може допомогти з усіма вищеперерахованими завданнями.
Проблема забутого кошика виникає, коли під час шопінгу клієнт додає до кошика товари, але ніколи не повертається, щоб завершити покупку. Це відбувається з різних причин. Інтернет-ритейлери можуть використовувати штучний інтелект в онлайн-чатах, щоб допомогти клієнтам завершити покупку. А для розуміння причин відмови від певних товарів можна використовувати прогностичну аналітику.
Боти, керовані штучним інтелектом, також можуть використовуватися для відповідей на клієнтські запити, які отримують статус нетермінових. Замість того, щоб переходити на сторінку найпоширеніших запитань, клієнти можуть спілкуватися безпосередньо з ботом, який своєю чергою використовуватиме технологію обробки природних мов для формулювання відповідей. Доведено, що така форма взаємодії сприймається користувачами краще. Оскільки в процесі спілкування у клієнта можуть виникати додаткові запитання, бот зможе покращувати рекомендації щодо продукту або визначати, коли слід під’єднати активну службу підтримки клієнтів.
Наостанок
Ви працюєте в галузі, яка не потрапила до нашого списку? Це не означає, що ви не зможете використовувати штучний інтелект для ведення вашого бізнесу. Існує безліч способів використання штучного інтелекту для налагодження бізнес-процесів та забезпечення кращого клієнтського досвіду. І наші експерти зможуть допомогти знайти технологічне рішення саме для вашого бізнесу.