Доповнена реальність інтегрує цифрові зображення, відео та інші елементи у наше реальне оточення. Використовуючи технології доповненої реальності у класі, вчителі можуть створювати захоплюючі враження для учнів. Читайте далі, щоб дізнатись як саме ця чудова технологія може покращити електронну освіту.
Ази доповненої реальності
Як же працює доповнена реальність? Існує кілька шляхів якими ця технологія може реалізуватись. Одним із способів є інтегрувати у посібники та робочі зошити картинки, придатні до сканування. Учень скануватиме їх з допомогою додатку у смартфоні, а потім цей додаток програватиме відео чи зображення відповідно до даної теми. Інша технологія через камеру смартфону накладає цифрові зображення на дійсне фізичне оточення учня.
Доповнена реальність дозволяє вчителям направляти учнів під час самостійної підготовки
Дуже часто оповідальний стиль уроку нецікавий учням. В той же час, багато технологій, як-то інтерактивні програми чи відео інструкції, зводять нанівець потребу у присутності вчителя. Доповнена реальність — це технологія, що заохочує системне навчання під наглядом інструктора. Вчителі можуть взяти на себе обов’язок навчити учнів користуватись технологіями, пояснити мету уроку, та відповісти на запитання, що виникатимуть у учнів під час навчання.
Доповнена реальність дає вчителям можливість покращити технічні навички
Часто вчителі та інші освітяни відстають у навичках роботи з новими технологіями. Це трапляється через низку причин включаючи необхідність узгоджувати плани уроків та нестачу коштів. Але, щойно ці перешкоди вдасться подолати, доповнена реальність стане чудовою нагодою для вчителів вивчити нові технології та передати знання учням.
В чому вигода? Сьогоднішні учні та ті, що невдовзі поповнять їхні ряди, є частиною “електронно-цифрового” покоління. Вони не знають світу без технологій. Вони — уроженці цифрової ери і краще порозуміються з тими вчителями, які з технікою “на ти”.
Хочете щоб учні мріяли про вашу наступну зустріч? Покажіть їм як змусити смартфон відобразити тривимірну модель тварини, яку вони можуть “препарувати” або зацікавте відеолекцією від куратора зі Смітсоновського університету, просто відсканувавши картинку у посібнику. І спостерігайте як ваші непосидючі й неуважні учні перетворюються на зосереджених дослідників.
Доповнена реальність дозволяє учням стати частиною уроку
Який сенс у передових технологіях, якщо вони не роблять навчання інтерактивним та захоплюючим? Технологія доповненої реальності створена саме для цього. З нею вчителі можуть оживити сухі, нудні теми. Доповнена реальність також може допомогти візуалам та кінестетикам “побачити” матеріал у спосіб, який був би неможливим при прослуховуванні лекції чи читанні книжки. Доповнена реальність пропонує альтернативний спосіб розповіді, так що кожен студент може взяти необхідну інформацію, незалежно від обраного стилю навчання. Це — чудова технологія, що допоможе прищепити любов до науки учням з “зони ризику”.
Доповнена реальність може оцінювати рівень володіння матеріалом
Звичні тести та опитування — це невесело. Справді, вони є джерелом стресу та смутку для багатьох студентів. Так не має бути. Правильно обравши технологію доповненої реальності, ви можете більш адекватно оцінити рівень знань студентів. Замість писати все, що спаде на думку, ручкою на папері, студенти можуть виконувати завдання, розроблені з використанням технології доповненої реальності і так доводити своє розуміння предмету. Уявіть тривимірну проекцію людського тіла, на якій потрібно знайти всі частини травної системи. Такий підхід буде значно приємнішим для студентів, та й вчителю легше побачити чи зрозуміли учні потрібну інформацію.
Доповнена реальність робить уроки крутими
Все ще не знаєте як можна використати доповнену реальність у вашій освітній установі? Ось кілька крутих ідей, які може втілити команда розробників:
-
Заохотити учнів створювати цифрові розповіді з елементами доповненої реальності
-
Відвідувати музеї, туристичні місця
-
Заглядати у іноземні країни
-
Вивчати анатомію та біологію, препарувати
-
Розглядати геометричні рівняння у 3D
-
Програвати відео та інші медіа матеріали, скануючи коди
-
Давати учням завдання побудувати віртуальний світ, на зразок Minecraft
-
Створювати симуляції лабораторних експериментів
-
Розробляти моделі, що відтворюють погодні умови
-
Вчити програмуванню
-
Вносити в урок елементи гри за прикладом Pokémon Go.
Сьогодні — чудовий день, щоб почати
Технології доповненої та зміненої реальності вже давно використовуються, тож їх важко назвати новітніми. Вони стабільні, мають чудові технічну підтримку та перевірені часом. На сьогодні програми з використанням технології доповненої реальності коштують значно дешевше, тож саме час впроваджувати їх у освітніх закладах. Від учнів лише вимагається мати планшет чи смартфон, окуляри Google cardboard обрану вами та технологію доповненої реальності. Ви незчуєтесь як ваші учні закохаються у навчальний процес.