Якщо подумати, онлайн маркетинг — це про досвід користувача. Публікуючи інформативний блог пост, поширюючи зворушливе відео чи пропонуючи обраній групі покупців доступ до документу, у якому “внутрішня” інформація, — ви маєте на меті одне й те саме. Надати вашій цільовій аудиторії інформацію, розважити їх або допомогти. Важливо зробити це у спосіб, який змусить людей закарбувати у пам’яті ваш бренд. Який спосіб краще створить позитивне враження, ніж іммерсивні технології на кшталт доповненої реальності.
Тепер більше ніж раніше клієнти вимагають персоналізованого, сповненого сенсу, меседжу. Тож давайте розглянемо як можна дати людям позитивний досвід з технологією доповненої реальності.
Чим важлива доповнена реальність?
Більше ніж 80 мільйонів людей користуються технологією доповненої реальності хоча б раз на місяць. Це лише у Сполучених Штатах. Також, 88% компаній середнього розміру використовують доповнену реальність у той чи інший спосіб. І останнє, й можливо найважливіше, технологія доповненої реальності має особливу привабливість у очах мілленніалів та зумерів. Мілленніали — найбільша група споживачів з числа купівельноспроможних. Покоління Z невдовзі поповнить базу покупців, тож за цією групою варто слідкувати. Технологія доповненої реальності стає все привабливішою, чи не так?
Говорячи про електронну комерцію, не слід забувати про жорстку конкуренцію у ції галузі. Успішні компанії повинні важко працювати, щоб утримати увагу аудиторії. Ось кілька шляхів зробити це з допомогою доповненої реальності.
Використайте доповнену реальність для сторітелінгу
Як вам утримати увагу аудиторії, коли їхній час концентрації уваги постійно знижується, а вимоги до цікавого контенту постійно зростають? Дуже мало покупців дочитають 30-секундне рекламне оголошення до кінця. Мілленніали та зумери хочуть інтерактиву та чудового досвіду.
Ви вже знаєте що сторітелінг — чудовий інструмент для привернення уваги. Клієнти хочуть знати більше про ваш бренд, цінності та історію. Вони також хочуть знати усі подробиці про ваш продукт.
Тепер подумаємо як використати доповнену реальність у сторітелінгу. З цією технологією ви можете створити захопливі, навіть грайливі враження для вашої цільової аудиторії. Найважливіше, ви можете зробити вашу історію ще цікавішою.
Практичні застосунки для доповненої реальності у маркетингу
Ми вже з’ясували, що доповнена реальність чудово працює як інструмент зацікавлення аудиторії, та покращення досвіду користувача. Все ж, ви можете запитати як застосувати цю технологію у вашій маркетинговій стратегії. Для натхнення, перегляньте наступні приклади:
Дайте клієнтам оцінити як товар виглядатиме в їхньому домі
Попередній перегляд — це технологія доповненої реальності, що дозволяє споживачам подивитись як меблі або предмет домашнього декору виглядатиме у їхньому домі або іншому фізичному просторі. З цією технологією споживачі можуть впевненіше приймати рішення про покупку, адже вони вже знатимуть як виглядатиме інтер’єр.
Ще одна крута штука, яку робить можливою ця технологія, це те що вона створює досвід, який клієнт не може здобути навіть у традиційному магазині. З допомогою застосунку доповненої реальності, користувач може рухати та обертати предмет у просторі, використовуючи камеру телефону.
Клієнти можуть приміряти взуття, одяг та засоби макіяжу
У поєднанні з технологіями розпізнавання обличчя та 3д моделювання, доповнена реальність може використовуватись для створення середовища заглиблення користувача. В результаті отримуємо дещо подібне до ефекту перебування у примірочній. Такі рішення дозволяють користувачам віртуально приміряти ювелірні вироби, макіяж, одяг та інше.
Все, що покупець має зробити, це завантажити та встановити застосунок. Тоді вони зможуть приміряти різні речі, перемикати кольори та навіть міксувати товари. Ця технологія навіть може використовуватись для поширення зображень та надсилання їх іншим для обговорення.
Технологія доповненої реальності не лише допомагає клієнту побачити як виглядає річ, а й підібрати правильний розмір. Гарним прикладом є застосунок Nike для примірки взуття. Використовуючи доповнену реальність, цей застосунок допомагає покупцям знайти ідеальний розмір взуття без необхідності йти до магазину на примірку. Застосунок може визначити розмір, форму та інші властивості стопи, а тоді надати персоналізовані рекомендації.
Ефект присутності у фізичному магазині
Незважаючи на популярність онлайн шопінгу, завжди будуть клієнти, що надають перевагу фізичним магазинам. Однією з причин є те, що вони просто звикли до вигляду організованих рядів одягу.
З доповненою реальністю бренди можуть створити ефект, що дуже нагадуватиме реальний похід до магазину. Клієнти можуть заповнювати полицю обраними товарами, а тоді, з допомогою телефону, проектувати цю полицю на стіну. Тоді кожен товар можна буде оглянути окремо, навівши та клікнувши на нього.
Немає нічого неможливого
Наведені приклади — лише декілька способів застосувати доповнену реальність для створення дієвої та захопливої маркетингової кампанії. Якщо вам цікаво спробувати цю технологію у ваших онлайн проектах, зверніться до нас. Ми розробимо робочу стратегію та побудуємо команду, яка допоможе її реалізувати.