NFT розшифровується як non-fungible token. Це фінансовий цінний документ, що складається з цифрових даних, які зберігаються в блокчейні та мають унікальні ідентифікаційні коди. В даний час вони зазвичай використовуються для купівлі та продажу цифрових витворів мистецтва. NFT стали все більш популярними за останні кілька років завдяки зростанню криптовалют та глобальній тенденції цифровізації.
Простіше кажучи, NFT встановлює цифрове право власності колекціонера на витвір мистецтва. Але одна справа володіти цифровими правами на щось, а зовсім інша справа — торгувати цим. Саме в цьому випадку на допомогу приходить NFT-маркетплейс.
Ця стаття охоплює основи розвитку NFT-маркетплейсу, який є майбутнім (або навіть сьогоденням) цифрової торгівлі. Давайте розберемося!
Що таке NFT-маркетплейс?
NFT-маркетплейс – це цифрова платформа, яка дозволяє людям купувати, продавати, зберігати та демонструвати свої NFT. У деяких випадках вона дозволяє створювати NFT- токени.
Маркетплейси мають вирішальне значення для обміну NFT-токенами з однієї простої причини — їх не можна продавати чи обмінювати будь-яким іншим способом чи на будь-якій іншій платформі. Їх також не можна купити або продати на централізованих або децентралізованих криптобіржах.
Отже, розробка NFT-маркетплейсу — це єдиний вихід.
Ключові особливості NFT-маркетплейсу
Завдяки NFT-маркетплейсу керувати вашими NFT-токенами стає легким та зручним. Ключові особливості включають:
— Повну видимість транзакцій
Кожна транзакція, здійснена на NFT-маркетплейсі, є повністю видимою, її неможливо змінити, а це означає, що вона повністю прозора. Це відбувається завдяки блокчейн-технології та її природі в реальному часі, яку неможливо змінити.
— Безпеку
NFT-маркетплейси мають вбудовані функції безпеки, які захищають їх від атак та шахрайства.
— Міжмережева взаємодія
NFT-маркетплейси децентралізовані та дозволяють обмінюватися даними між різними точками мережі. З кожним новим блоком даних вся мережа отримує доступ до оновлення.
Основи розробки NFT-маркетплейсів
Ось кроки, які допоможуть вам успішно розробити свій NFT-маркетплейс. Подумайте, як зробити його специфічним для конкретної ніші, а не узагальненим.
1. Визначте особливості платформи
Почніть з переліку необхідних функцій для вашої платформи. Рекомендуємо включити вітрину магазину, панель інструментів, NFT-майнинг, лістинги, створення колекцій, рейтинги, опції покупки та продажу, а також статус лістингу.
2. Виберіть блокчейн
Зараз найпопулярнішим є Ethereum, за ним йдуть Solana, Tezos, Flow, Binance Smart Chai та Polygon.
3. Оптимізуйте UX
Створіть інтерфейс, який буде зручним у використанні та навігації для ваших користувачів.
4. Впроваджуйте смарт-контракти
Смарт-контракти використовуються для виконання всіх основних завдань платформи NFT.
5. Зберігання
Розгляньте можливість зберігання даних поза блокчейном, щоб заощадити гроші. Відмінною альтернативою є міжпланетні файлові системи (IPFS).
6. Тестування та розгортання
Перевірте свою платформу перед її запуском, щоб знайти та усунути баги чи помилки.
Досвідчена компанія з розробки NFT-маркетплейсів допоможе вам створити маркетплейс, який відповідатиме конкретно вашим потребам та з яким вашим користувачам буде легко працювати та взаємодіяти.
Підведення підсумків
Створення надійного NFT-маркетплейсу є складним завданням. Розгляньте можливість найняти компанію з розробки NFT-маркетплейсу, яка допоможе вам досягти ваших цілей.