З 2020 року туристичні подорожі значно зменшилися. Тому туристична індустрія намагається відновити свою діяльність. Деякі туристичні компанії переглянули свої послуги з обслуговування клієнтів, щоб впоратися зі складними обставинами. Ці зміни були зроблені для того, щоб мандрівники почувалися в безпеці та були готові повернутися до подорожей на літаках. В цій статті буде розглянуто, що зробити туристичній індустрії для покращення обслуговування клієнтів у сучасному світі.
Забезпечте впевненість мандрівникам
Більшість мандрівників, які планують подорожувати, сповнені тривоги. Багато людей хочуть відпочити за кордоном. Однак необхідність перебувати на карантині більшу частину подорожі в чужій країні заважає людям подорожувати. Крім того, правила постійно змінюються. Дивлячись на ці проблеми, для туристичної індустрії стало вкрай важливим надати своїм клієнтам впевненість щодо подорожей. Це означає, що компаніям необхідно зосередитися на досвіді обслуговування клієнтів.
Туристичні агентства повинні по справжньому дбати про своїх клієнтів, а не тільки тому, що хочуть заробити на них гроші. Основна увага в обслуговуванні клієнтів повинна бути сконцентрована на довірі між компанією та мандрівником. Наприклад, люди повинні мати можливість швидкого доступу до мінливих правил та норм через різні канали комунікації.
Запропонуйте креативні варіанти
Загалом подорожі подорожчали. Через вплив інфляції, багато мандрівників не можуть здійснити своє бажання - відправитись у подорож. Інші проблеми, які заважають людям подорожувати включають:
- Статус зайнятості;
- Доступність;
- Гнучкі можливості;
- Недосвідченість.
Туристичні агенти повинні пропонувати своїм клієнтам привабливі пропозиції. Ці пропозиції не обов'язково мають бути дешевими або зі знижкою. Навпаки, туристичні компанії повинні бути готові забезпечити гнучкі організації подорожей, які пропонують клієнтам саме те, що вони шукають. Тому у мандрівників повинна бути можливість вибору, за що вони хочуть платити.
Забезпечте персоналізацію програм
Як було сказано раніше, багато людей уникають подорожей через невизначеність. Хороший варіант розширення можливостей мандрівників — це надати їм спосіб персоналізувати свої варіанти подорожей за допомогою технології. Додаток може зіграти важливу роль, дозволивши клієнту контролювати свій маршрут подорожі за допомогою доступних варіантів. Крім того, наявність персоналізації програми може запропонувати клієнтам надійний варіант оплати за певні послуги під час подорожі.
Розширте можливості для відпочинку
Економічні реалії сучасного світу змусили багатьох людей переглянути свої витрати на відпочинок. Таким чином, відпочинок «вдома» все частіше стає прийнятним для мандрівників. Замість того, щоб витрачати тисячі доларів на подорожі за кордон багато людей обирають подорожі у своїй місцевості чи країні. Своєю чергою, туристичні компанії пропонують цікаві варіанти для людей, які бажають провести відпочинок «вдома».
Підсумок
Як економічні, так і ситуаційні реалії змінили туристичну індустрію. Тому туристичні компанії повинні змінити свій підхід до обслуговування клієнтів. Цього можна досягти завдяки забезпеченню надійності для мандрівників. Крім того, туристичні агенти повинні прагнути надати клієнтам креативні пропозиції. Такі пропозиції та інші персоналізовані варіанти можуть бути забезпечені за допомогою технологій (додатків). Також, туристичним агентствам слід надавати більше варіантів подорожей для населення в середині своєї країни.