Працівники туристичної сфери постійно перебувають у напруженні. І не важливо чи ви керуєте цілою турагенцією, чи невеликим готелем, ви знаєте, які виклики чекають на вас на цьому висококонкурентному ринку.
Вам необхідно працювати над тим, аби забезпечувати ваших користувачів цікавим контентом та гарантувати їм незабутній клієнтський досвід. Так, ви зможете не лише привернути їхню увагу, але й переконати витрачати свої гроші саме у вас. У цьому можуть допомогти мобільні додатки, які були б легкими в користуванні та забезпечували необхідною інформацією.
Також зараз у сфері туризму домінують такі новітні технології як блокчейн та технології віртуальної та доповненої реальності. Ті компанії, які послуговуються цими технологіями у своїй роботі, мають беззаперечну перевагу.
Технологія блокчейн
Хоча іноземне слово «блокчейн» може лякати, насправді технологія, яка за ним стоїть, досить проста. Це список (часто його називають леджером – реєстром), у який записують усі транзакції. У них зазначається час проведення операції, а самі дані змінити вже неможливо. Так, вони можуть зберігатись вічність.
Що ця технологія може запропонувати туристичній галузі, так це надійність та стабільність. Інформація про транзакції ніколи на загубиться та їх можна без проблем відстежувати.
Лише подумайте про це. Туристичні компанії та їх клієнти постійно надсилають якісь дані один одному, бронюють житло чи квитки на транспорт, відстежують пересування багажу тощо. Цей список можна продовжувати безкінечно. Але сьогодні ми зосередимось лише на декількох перевагах, які новітні технології надають туристичним компаніям.
- Надійні та прозорі платежі
Бронювання квитків на літак та готелів, покупка квитків до парків розваг та інших туристичних принад, оренда авто тощо. Якщо записи про ці транзакції збережено назавжди та вони доступні всім причетним, то рівень довіри між компаніями та клієнтами зростає.
Ще одна перевага технології блокчейн у сфері грошових операцій – це те, що більше і більше компаній сьогодні приймають платежі у біткоїнах або інших криптовалютах.
- Ідентифікація
Поки уряди країн залишаються скептично налаштованими щодо використання блокчейну у туристичному бізнесі, ця технологія продовжує захоплювати ринок. Деякі турагенції та авіалінії вже користуються блокчейном для того, аби уникнути крадіжки персональних даних, адже сьогодні через це індустрія втрачає мільярди.
Якщо ж уряди погодяться використовувати блокчейн у документах, які підтверджують особу, то мандрівникам не доведеться більше гаяти час у чергах. Відбитки пальців та зображення для програм розпізнавання обличчя допоможуть встановити особу без жодних проблем.
- Відстежування багажу
Усі особисті речі туристів подорожують разом з ними, отож їх постійно перекладають та перевозять з місця на місце, особливо якщо це мандрівки за кордон. Завдяки блокчейну інформація про всі пересування багажу буде доступною в будь-який час.
- Системи лояльності клієнтів
Туристичні агенції, авіалінії, готелі – усі мають програми лояльності, які дають клієнтам змогу накопичувати бонуси та отримувати знижки. Цікаво, що часто бонуси можна обміняти на знижки в іншій компанії-партнерові. Слідкувати, що саме можна отримати за свої бонуси та в якій компанії, буває складно. Проте і тут може допомогти блокчейн. Якщо записи програм лояльності зберігати за допомогою цієї технології, то клієнти зможуть швидко та без особливих зусиль перевірити свої бали та дізнаються, як їх можна витратити.
Віртуальна реальність
Минулого Різдва гарнітури для створення віртуальної реальності стали найбажанішим подарунком. Вже декілька років, як віртуальна реальність відіграє важливу роль у медичній освіті, кінематографі та ігровій сфері. Тепер настав час віртуальної революції в туризмі.
Мандрівники вже послуговуються гарнітурами для віртуальної реальності, щоб побачити себе у певних містах, готелях чи на курортах. Вони можуть заздалегідь досліджувати майже будь-які місцини у світі, а лише потім приймати рішення їхати туди чи ні.
Доповнена реальність
Доповнена реальність справляє трохи інакший ефект. Віртуальна реальність ніби переносить вас в інше місце, а доповнена реальність дозволяє людині отримувати більш детальну інформацію про певне місце, використовуючи додатки на своєму смартфоні.
Наприклад, ви можете навести смартфон на двері ресторану, в якому збираєтесь вечеряти, та отримаєте відгуки про це місце або ж зможете переглянути відео, на якому шеф-кухар готує вашу улюблену страву.
Також ДР дозволяє мандрівникам брати участь у віртуальних турах готелями, курортами, музеями тощо, аби визначитись з бажаним місцем відпочинку.
Якщо ж ви їдете в країну, мову якої навіть ніколи в житті не чули, то тут стануть у пригоді додатки до смартфонів, які можуть автоматично перекладати усі друковані матеріали – меню, знаки, газети. Все, що забажаєте.
Великий плюс ВР та ДР в туристичній сфері в тому, що вони ще знаходяться в зародку, проте мають куди рости. Чим швидше технологія розвиватиметься, тим більше переваг вона пропонуватиме користувачам.
Як стати лідером у туристичній сфері
Індустрія подорожей – це одна з найбільш конкурентних галузей економіки. Сьогодні захопити лідерство тут можна лише створюючи додатки для телефонів та впроваджуючи технології, які забезпечуватимуть користувачів незабутніми враженнями.
І це саме те, в чому Brainberry зможе Вам допомогти. Зв’яжіться з нами сьогодні, розкажіть, яким би хотіли бачити Ваш додаток, і ми все зробимо за Вас.