Технологічний прогрес постійно полегшує повсякденну роботу людини. Зараз люди можуть виконувати місячні завдання, за лічені секунди. Аналогічним чином, використання технологій змінює процес виявлення шахрайства у фінансових установах. Це досягнення дозволило багатьом страховим компаніям застосовувати штучний інтелект (ШІ) у боротьбі з шахраями.
Виявляти шахрайство в страховій галузі стало складніше, оскільки шахраї стають розумнішими. ШІ дозволяє підприємствам залучати досвідчений персонал там, де він найбільше всього потрібен. Незабаром кращі та більш прогресивні технології штучного інтелекту зроблять весь процес більш ефективнішим. Цей крок є важливим, оскільки в 2019 році кількість шахрайських дій, таких як дзвінки та сповіщення, перевищила 20 мільярдів.
Недолік системи
Багато фінансових установ дійсно впроваджують технології у свої системи. Однак фізично використовувати ці інструменти в системі страхування не так просто, як ви думаєте. Багато компаній не прагнуть робити необхідні інвестиції. Зокрема, страховики не інвестують у системи штучного інтелекту. Натомість, багато страховиків очікують великої віддачі, що не відповідає інвестиціям.
У порівнянні з традиційними процесами страхування, технологія штучного інтелекту забезпечує набагато ефективніші результати. Слідчим страхових компаній не потрібно ходити від дверей до дверей, щоб розслідувати випадки шахрайства. Крім того, за допомогою нових інструментів страховики можуть швидко завершувати розслідування. Також страхові компанії мають змогу заощадити багато ресурсів. Незважаючи на вищевказані переваги, може знадобитися деякий час, перш ніж страхові компанії візьмуть на себе неминучі зобов’язання.
Як тільки штучний інтелект та подібні інструменти стануть основними в цій галузі, настане нова епоха в страховій індустрії. До цього моменту страховики повинні бути готові інвестувати. Вони повинні бути готові зробити свій внесок у розвиток технологій, які революціонізують виявлення та запобігання шахрайству.
Досягнення на сьогодні
Загалом використання штучного інтелекту не було таким прогресивним, як у багатьох фінансових установах. Тим не менш, кілька провідних страховиків рухаються в правильному напрямку. Цей рух здебільшого пов’язаний з перевагами цієї технології. Деякі з цих переваг включають:
- Скорочення відряджень персоналу;
- Загальне зниження витрат;
- Ефективні системи;
- Покращення відносин з клієнтами.
У більшості випадків страхові компанії використовують штучний інтелект разом із цифровими системами управління претензіями. Ці інструменти поєднуються разом завдяки вищевказаним перевагам.
Незважаючи на ці позитивні моменти, існує реальність, з якою потрібно боротися. Працівники, які надають традиційні страхові послуги, відчувають загрозу через розвиток нових технологій. В результаті більшість в галузі активно виступає проти цих змін. Щоб уникнути саботажу та демотивації, необхідно застосувати більш кращі стратегії впровадження. Цих змін можна досягти лише за умови використання інклюзивних стратегій, які враховують роль страхових працівників.
Опір, який існує в страховій галузі, досі не обмежує поширення технологій штучного інтелекту. Таким чином, більше половини страховиків в Америці в тій чи іншій мірі використовують штучний інтелект. Такий приріст частково пов’язаний з наслідками пандемії 2021 року. Ці умови підштовхнули багато компаній до пошуку інноваційних рішень, які в майбутньому, ймовірно, пришвидшать весь процес.
Проте швидкі зміни призвели до того, що більшість у галузі не володіють достатніми навичками для ефективної роботи з системою. Тому багато слідчих у справах з шахрайства не знають, як використовувати такі технології для боротьби з шахрайством. Ймовірно, у страховій сфері все ще залишаються люди, які відмовляються від впровадження технологій. Зрештою, їхні дії можуть уповільнити інтеграцію штучного інтелекту та подібних технологій в систему. Однак з часом такі технології неминуче інтегруються в систему.
Основні проблеми
Незважаючи на те, що підприємства вважають технології запорукою для їхнього розвитку, деякі суттєві проблеми залишаються. Основні проблеми включають:
- Відсутність цілеспрямованих стратегій;
- Відсутність необхідних спеціалістів;
- Погана інтеграція даних;
- Обмежені інвестиції.
Будь-яка з цих проблем або їх поєднання може значно обмежити впровадження ШІ в страхуванні. Зокрема, обмеження в інвестиціях перешкоджає значному розширенню технологічних обґрунтованих рішень. Більше того, компанії, які відмовляються вкладати ресурси в ШІ та подібні інструменти, ризикують залишитись позаду інших страховиків. У наш час боротьба з шахрайством стане неможливою для таких підприємств.
Дослідження виділяють погану інтеграцію даних та обмеження інвестицій як основні проблеми, які гальмують впровадження ШІ. Ці дві проблеми пов’язані з небажанням компаній здійснювати необхідні інвестиції.
Що думають скептики
Як говорилося раніше, у страховій галузі є люди, які все ще скептично ставляться до використання ШІ та подібних технологій. Крім того вони вважають проблемами обмежену взаємодію з людиною, упередженість алгоритмічних систем та непередбачувану поведінку. Інші представники в даній галузі не використовують алгоритми ШІ, оскільки немає переконливого пояснювального матеріалу. Велика кількість людей стурбовані впливом ШІ на гарантії зайнятості. У результаті більшість закликають регулюючі органи забезпечити гарантію зайнятості, по мірі проникнення технологій у страховий сектор.
Незважаючи на весь скептицизм, знадобиться багато років, щоб ШІ зміг замінити експертів з розслідування шахрайства. Очікується, що на той час галузь буде достатньо адаптована. Проте експерти, які не володіють знаннями в галузі ШІ, незабаром можуть втратити свою роботу на користь спеціалістів, які володіють ШІ.
Визначення штучного інтелекту
ШІ визначається кількома способами. Простіше кажучи, штучний інтелект описує інструмент даних, який використовує прогнозний аналіз для безперервної перевірки претензій та запитань. Крім того, ШІ використовує кілька інструментів статистики та моделювання даних, надаючи рішення.
За допомогою цього інструменту багато компаній, що працюють на основі штучного інтелекту, активно підштовхують страховиків до впровадження штучного інтелекту. Таке прагнення пояснюється перевагами, які пропонує ця технологія. За допомогою даних інструментів страховики можуть швидко виявляти та боротись з виникаючим страховим шахрайством. Окрім початкових інвестицій, компанії можуть боротися з шахрайством, маючи менше ресурсів, оскільки інструменти штучного інтелекту повністю інтегруються в їх системи.
Крім боротьби з шахрайством, штучний інтелект надає галузі ще кілька переваг. Він дозволяє страховикам своєчасно обробляти та вирішувати законні претензії. Крім того, якість всього процесу покращується за рахунок мінімізації упередженості системи. Тим не менш, нова система все ще досить гнучка, щоб враховувати важливий внесок експертів по мірі розвитку процесу.
Покращення виявлення шахрайства
Загалом, рівень виявлення шахрайства не такий високий, як хотілося б багатьом експертам. У зв’язку з чим виникає необхідність покращення загального коефіцієнта, який варіюється у різних страховиків. На рівень шахрайства також впливають інші фактори. До них відносяться:
- Розмір компанії;
- Наявність ресурсів;
- Місцезнаходження страховиків;
- Тип пропонованих страхових полісів.
Відсутність якісних даних у галузі посилює ці проблеми. Тому багато компаній не мають стандартних вихідних даних для вимірювання та оцінки ефективності роботи своїх представників. Як наслідок, компаніям досить важко об’єктивно оцінити свою боротьбу з шахрайством.
Хоч деякі фірми використовують ШІ та пов’язані з ним технології для боротьби з шахрайством, багато працівників не знайомі з цими інструментами. Тому відсутність необхідних знань робить впровадження таких заходів неефективним. Аналогічно, більшість керівників не переглядають свої бізнес-моделі, щоб врахувати фундаментальні зміни в практиці. Інші промислові фактори, які обмежують плавну інтеграцію штучного інтелекту в страхову галузь, включають:
- Відсутність координації в рамках бізнес-моделі призводить до проблем з комунікацією.
- Більшість працівників не готові прийняти старі ідеї для нових методів.
- Багато керівників надають перевагу ручним процесам та методам при розгляді випадків шахрайства.
- Практика та методи не розвиваються, щоб задовольнити виникаючі проблеми.
Ці та багато інших проблем ускладнюють впровадження заходів ШI в страховій галузі. Проте є багато приводів для сподівань. Кілька рішень дозволять компаніям інтегрувати технології в свої зусилля з мінімізації шахрайства.
Пом'якшення наслідків
Існує кілька рішень висвітлених проблем. Деякі з цих рішень обговорюються нижче.
Послуги боротьби з страховим шахрайством
На ринку існує кілька схем боротьби з страховим шахрайством. Одну з найкращих пропонує компанія Luxoft. Ця платформа надає клієнтам широкий спектр послуг у боротьбі з шахрайством співпрацюючи з IBM. Незважаючи на те, що Luxoft має кілька сервісів, FCI є одним із найкращих.
FCI використовує штучний інтелект для забезпечення комплексної системи управління претензіями та шахрайством. В основі своєї діяльності штучний інтелект використовує дані для ідентифікації, представлення та класифікації претензій як функції ризику. За допомогою потужної аналітики FCI може забезпечити точну систему виявлення шахрайства. Дане рішення виходить за рамки більшості послуг з виявлення шахрайства, надаючи надійні результати.
Крім того, страховик може легко ознайомитися з внутрішньою роботою FCI. Це також дозволяє користувачам бачити та контролювати змінні, які визначають ризик претензії.
Особливості FCI
FCI має кілька істотних особливостей. В основі роботи цього рішення лежить автоматичне виявлення претензій, віднесених до категорії високого ризику. Крім того, алгоритм рішення використовує дані клієнтів, компаній та сторонніх баз даних. До інших істотних аспектів FCI відносяться:
- Автоматизована система оцінки шахрайства.
- Функціональні інформаційні панелі з кількома інструментами розслідування.
- Система, яка генерує звіти про ефективність стратегій запобігання шахрайству.
Ці та інші функції дозволяють користувачеві мати чітке уявлення про шахрайство та як відокремити його від законних претензій. Так само страхові фірми можуть діяти ефективно та результативно, незважаючи на обмеження ресурсів. Бізнесу не потрібно витрачати додаткові гроші на покупку доповнень та інших технологій, щоб система працювала.
Однак у страховому секторі є клієнти, які віддають перевагу різним рішенням для різних проблем. З Luxoft ви можете бути впевнені, що отримаєте різноманітні типи рішень залежно від ваших потреб. Деякі з окремих послуг, які ви можете отримати, включають:
- Послуги ідентифікації шахрайства в межах великих масивів даних;
- Всебічний аналіз системи протидії шахрайству в компанії з метою розробки кращого та надійнішого рішення для виявлення шахрайства;
- Надання підтримки та постійний перегляд рішень щодо обмеження шахрайства.
- ШІ пропонує клієнтам поради щодо оптимальних підходів для запобігання шахрайству на основі найкращих світових практик.
Осмислення ШІ
Розглянувши основне визначення штучного інтелекту, стає легше зрозуміти та розібратись, як їм користуватись. ШІ дає вам можливість порівнювати та ізолювати точки даних для різних видів страхових випадків. Крім того, він дає вам можливість оцінити та знайти аспекти ваших продуктів, які є вразливими до шахрайських дій.
Як тільки ваша команда повністю зрозуміє, як використовувати рішення ШI, компанія зможе керувати шахрайством краще, ніж будь-яка ручна система. Крім того, ви постійно матимете доступ до нових методів виявлення шахрайства, які враховують бізнес-моделі страхових компаній.
Партнерство між Luxoft і IBM надає вам декілька опцій та можливостей для роботи. Ви можете навчати своїх працівників за допомогою нового навчального середовища IBM (Watson), використовуючи різні моделі штучного інтелекту. Це партнерство дозволило Luxoft розробити критичні аспекти системи штучного інтелекту в страховому секторі. Дані операційні блоки можна класифікувати наступним чином.
Довіра та безпека
Цей розділ гарантує об’єктивність результатів. Тому він намагається усунути упередження з усього процесу виявлення шахрайства.
Нейросимволічна система
На цей аспект виділено багато ресурсів. Ідеальним є розвиток сучасних технологій, які використовують глибоке навчання. Він використовує технології нейронних мереж із символьними системами, щоб зробити штучний інтелект більш ефективним.
Апаратне забезпечення
Енергоефективне обладнання на основі штучного інтелекту розроблено для якісної оцінки шахрайства при мінімальному використанні енергії.
Інженерія
Цей аспект в основному стосується автоматизації. Основна ідея полягає в спрощені управління та навчанні всієї системи за допомогою інженерії на основі штучного інтелекту.
Підсумок
Виявлення шахрайства є важливим аспектом страхового сектора. З роками штучний інтелект поступово стає незамінним інструментом у страховому секторі. Ця зміна трансформує структуру страхової галузі, оскільки все більше компаній активно намагаються впровадити подібні технології у свої системи виявлення шахрайства. Одне з таких критичних рішень пропонує Luxoft. Зокрема, Luxoft пропонує страховим компаніям систему FCI, яка працює на платформі IBM.
В даний час ШІ робить боротьбу з шахрайством більш ефективною та дієвою. Скоріше за все, в майбутньому ця технологія буде домінувати у страховій галузі в боротьбі з шахрайством.