Боротьба за залучення й утримання клієнтів онлайн-покупок є реальною. Конкуренція надзвичайно висока, особливо після пандемії COVID-19. Люди шукають роздрібних торговців, які можуть запропонувати найкращі, найбільш персоналізовані, безпроблемні та легкі покупки. І оскільки 82% клієнтів очікують, що компанії визнають і відповідатимуть їхнім очікуванням і вподобанням, ми можемо зробити висновок, що клієнтський досвід є тим, що має значення.
Одним із ключових елементів безперебійного обслуговування клієнтів є зручна оплата. Якщо клієнту не дозволено платити так, як він хоче, або методи оплати здаються ненадійними чи складними, вони підуть робити покупки в іншому місці.
Нижче ми розглянемо, як безперебійні методи оплати формують сьогоднішній досвід клієнтів.
Джерело зображення: Pexels
Забезпечення зручності
Покупки мають бути цікавими та простими. В іншому випадку він повністю втрачає свою чарівність. Погана платіжна система може перетворити шопінг у вільний час на причину стресу, а цього ніхто не хоче.
Щоб забезпечити максимальну зручність для своїх клієнтів, ви повинні зробити платежі доступними в усіх формах і формах, можливих для вашого бізнесу. Замість того, щоб обмежувати їх одним або двома варіантами, спробуйте включити якомога більше:
- кредитні та дебетові картки;
- PayPal;
- GooglePay або ApplePay;
- онлайн-банкінг.
Чим більше варіантів ви пропонуєте, тим більше шансів, що клієнт знайде зручний для нього варіант.
Побудова довіри
Коли ви працюєте з грошима та конфіденційними даними інших людей, ви повинні переконатися, що вони вам довіряють. Якщо є лише невеликі сумніви щодо безпеки ваших платіжних методів і систем, ви будете втрачати клієнтів із високою швидкістю.
Таким чином, безпечні методи оплати допоможуть вам створити необхідну довіру з боку ваших клієнтів і зробити їхній клієнтський досвід на 100% приємним.
Це включає використання та показ:
- сертифікати безпеки платежів;
- безпечний платіжний шлюз;
- значки довіри;
- методи безпеки.
Безпека дорівнює довірі, а це дорівнює щасливим покупцям, які повертаються, і майже нульовому покиданню кошика.
Увімкнення швидкого шопінгу
Іншим фактором ризику, на який вам потрібно звернути увагу, є швидкість варіантів оплати, які ви пропонуєте. Якщо процес виявляється складним і тривалим, клієнтам не вистачить терпіння пройти через усе. Це точно збільшить рівень залишення кошика.
Отже, якщо ви запровадите оплату в один клік або дозволите безпечне збереження платіжної інформації, ви суттєво покращите їхнє ставлення до покупки у вас.
Пристосування до фінансової потужності клієнтів
Нарешті, гнучкість щодо методів оплати справлятиме на ваших клієнтів найкраще позитивне враження. Пристосування до їхньої фінансової влади стане останнім штрихом, який їм потрібен, щоб побачити у вас надійну компанію, яка піклується про їхні потреби.
Отже, додайте різні варіанти оплати, наприклад:
- оплата наперед;
- розстрочка;
- затримки платежів.
Ви розширите коло клієнтів-покупців і значно покращите їхній клієнтський досвід.
Заключні думки
Безперебійні платежі є обов’язковими для будь-якої компанії, яка хоче виділитися та пройти додаткову милю для своїх клієнтів. Клієнтський досвід залежить від того, як почуваються ваші клієнти під час покупки та наскільки вони вам довіряють. У короткому огляді, який ми надали вище, ви точно поясните, чого вони очікують і як ви можете це забезпечити. Використовуйте його, щоб різко підвищити рівень обслуговування клієнтів і збільшити продажі.