Незалежно від того, чи ви працюєте з аналізом даних, штучним інтелектом чи у сфері ІТ, ви, ймовірно, подумували про аутсорсинг на тому чи іншому етапі. Звісно, ви можете віддати будь-який новий проект вашим внутрішнім працівникам, але об’єм роботи іноді може бути завеликим. Тут на допомогу приходить аутсорс.
Згідно з даними Fortunly, більше 37% малого бізнесу звертаються до аутсорсу, щоб покращити щоденну ефективність, а до кінця 2020 року прогнозують збільшення попиту до 52%. Так само Small Biz Genius повідомляє, що 59% бізнесів звертаються до аутсорсу, щоб знизити робочі витрати. У середньому 300 000 позицій виконуються з залученням аутсорсу щороку.
Варто зазначити, що за допомогою проксі можна знайти найталановитіших співробітників для своєї компанії. Таким чином, пошук правильного джерела аутсорсу або аутсорсингового партнера стає пріоритетом, оскільки це може допомогти керувати робочим процесом. Як обрати правильного технічного стороннього партнера для вашого бізнесу, щоб задовольнити будь-яку форму розробки проектів у 2020 році?
Оцініть структуру вашого бізнесу
Для того, щоб правильно попросити допомоги у свого аутстаффінгового партнера, вам слід в першу чергу оцінити потреби вашого бізнесу. З якими загальними проблемами стикається ваша команда в питаннях розробки проектів та у щоденних робочих процесах? Вам потрібні розробники, тестувальники чи менеджери проектів? Ви можете зв’язатися з експертним консалтинговим агентством, таким як Brainberry, щоб отримати хороший аудит ваших потреб.
Зважте прибутки та витрати
Співпраця з технічним аутстафінг-партнером неминуче призведе до витрат на послуги. Бізнес, з яким ви співпрацюєте, ефективно постачатиме вам талановитих працівників, ща найкраще задовольнять ваші потреби — це вважається послугою. Таким чином, ви повинні порівняти витрати на утримання персоналу з потенційними витратами та вигодами від найму для певних проектів працівників на аутсорсі. Запитайте себе: "Чи окупиться це рішення?" перед тим, як перейти до аутсорсингу.
Перевіряйте досвід
Існує безліч технічних агенцій та підприємств, що працюють з аутстафінгом, з різними фондами та нішами. Деякі з них займаються бізнесом вже певний час; інші можуть бути новачками на ринку. Виділіть час на те, щоб детально дізнатись досвід кожного бізнесу, з яким ви плануєте співпрацювати. Шукайте компанії, з якими вони працювали раніше, читайте їхні відгуки в Інтернеті, а також історію компаній. Переконайтесь, що обраний вами аутстафінг-партнер є законним бізнесом, який допоможе вашій справі, а не зашкодить вашій репутації.
Знайдіть час для співбесіди
Після того, як ви складете шорт-лист потенційних сторонніх технічних партнерів, домовляйтеся з ними про онлайнові та офлайн-зустрічі. Ви можете трактувати зустріч як взаємну співбесіду, коли обидві сторони можуть задавати одна одній питання про майбутню співпрацю. Не бійтеся запитувати про їх модель ціноутворення, потенційні проблеми та питати поради. Поговоріть з представниками потенційних партнерів і укладіть договір з тим, який відповідає культурі вашої компанії та потребам робочого процесу.
Попросіть зразки кадрів та виконаної роботи
Незалежно від того, який вид персоналу ви бажаєте найняти через стороннього технічного партнера, вам необхідно переглянути приклади виконаних робіт перед тим, як укласти договір про співпрацю. Зразки у аутсорсингу бувають двох різновидів — приклади роботи та зразки кадрів. Перше стосується тематичних досліджень та оглядів проектів, над якими раніше працював ваш аутстафінг-партнер. Це дасть вам інформацію про робочий етикет агентства та рівень якості. Зразки кадрів дадуть змогу побачити, на експертів фкого типу можна очікувати. Переконайтеся, що все перевірили та переконані, що послуги партнера відповідають вашим стандартам, перш ніж продовжувати партнерську співпрацю.
Запитайте про конфіденційність
Наостанок конфіденційність даних є важливим пунктом в сучасному цифровому світі. Наскільки безпечними є дані вашого проекту, якщо ви вирішили співпрацювати з цим конкретним технічним партнером на аутстафі? Чи є ризики витоку даних іншим компаніям, чи є якісь угоди з маркетинговими агенціями, про які ви повинні знати? Зробіть все можливе, щоб дізнятись, як ваш партнер обробляє дані клієнта, особливо коли мова йде про співробітників, що оформлені як підрядники. Співпрацюйте з агентствами, які можуть гарантувати безпеку та конфіденційність даних про ваш проект, щоб ви могли продовжувати працювати як законна юридична особа.
Переваги співпраці з надійним аутстафінг-партнером
Оскільки ми вже обговорювали, як слід вибирати аустафінг-партнера, давайте також розглянемо, чому вам слід обрати цей підхід. За даними Market Business News, найпоширенішими сферами аутсорсингу є розробка програмного забезпечення (64%), тестування програмного забезпечення (51%) та управління даними (40%). Незалежно від того, наскільки добре навчений та відданий ваш персонал, їхні можливості обмежені. Знайти хорошого технічного аутстафінг-партнера, який покриє вузькі місця у вашому робочому процесі, може бути надзвичайно сприятливим для безперерсного зросту вашої компанії.
Серед основних переваг, на які ви можете розраховувати, якщо ви покладаєтеся на аутстафінг-партнера, є:
-
Економія часу та ресурсів, які ви витратили б на особистий найм та аутсорсинг;
-
Швидка та ефективна фільтрація та масштабування найбільш релевантних кадрів для своїх проектів;
-
Доступ до консультацій та порад щодо того, який працівник найкраще відповідає вашим потребам;
-
Можливість співпраці з нішевими експертами з усього світу завдяки віддаленим умовам роботи;
-
Поліпшення щоденного управління роботою вашої компанії та краща якість кінцевого продукту.
Підсумок
Після того, як ви укладете договір з технічним аутстафінг-партнером, ваші переживання щодо можливостей персоналу та робочого процесу фактично зникнуть. Аутстафінгові агенції спеціалізуються на підборі потрібних талантів для підприємств, які потребують їх послуг на певний момент. Ви можете легко покластися на свій постійний персонал для виконання більш складних завдань та делегувати інші елементи роботи тимчасовим членам команди. Хоча такий підхід до розвитку спочатку може здатися нерозумним, ви швидко полюбите масштабування та гнучкість, які він пропонує.