Багато чого змінилося в роздрібній торгівлі за останні пару років, особливо після спалаху пандемії COVID-19. Глобальний ланцюг постачання був перерваний. Споживачі змінили свої купівельні звички, а споживча поведінка перейшла в інший вимір. Економіка зазнала серйозного удару в усьому світі, і бізнес постраждав. Усім було зрозуміло, особливо в роздрібній торгівлі, що потрібно щось змінювати.
Старі бізнес-моделі, інструменти та стратегії більше не працювали. У 2022 році новий бізнес-план був необхідний як ніколи, щоб подолати виклики бізнесу та дати споживачам те, що їм потрібно. Ключ? Дані. Нові та вдосконалені методи збору та керування даними є ключовими для покращення вашого бізнесу. Давайте подивимося, як це все працює.
Джерело: Pexels
Бізнес-симуляція з використанням цифрових двійників
Одним із найпотужніших нещодавно представлених методів подолання бізнес-викликів є використання бізнес-симуляції для прогнозування того, що може статися далі. Цей метод базується на цифрових двійниках – цифровому відображенні поточних умов нашого бізнесу.
Ось що цифровий двійник може зробити для вашого бізнесу:
-
збирати дані в режимі реального часу по всьому ланцюгу постачання
-
використовувати штучний інтелект і машинне навчання для покращення аналізу даних
-
моделювати гіпотетичні ситуації
-
інтегрувати різні сегменти ланцюга постачання
Простіше кажучи, цифровий двійник допоможе вам перевірити та передбачити різні ситуації, незалежно від того, чи йдеться про постачальників, продукцію, споживачів чи навіть транспортування. Таким чином, це допомагає вам приймати розумні бізнес-рішення і не покладатися на удачу.
Покращене розуміння завдяки аналітиці продукції
Іншим фактором, який може значно вплинути на те, як ви ведете свій роздрібний бізнес, є уявлення про те, як люди використовують ваш продукт.
Випуск продукту та оцінювання продажів – далеко не єдиний показник успіху, який потрібно враховувати. Не менш важливим є шлях продукту від вас до споживача та далі.
Саме тут на допомогу приходить аналітика продукту. Аналітика продукту – це процес збору даних про те, як люди використовують ваш продукт, потім аналізують його і використовують для прийняття правильних рішень.
У роздрібній торгівлі аналітика продукту допомагає краще зрозуміти загальний досвід клієнта. Це включає:
-
чому люди купують ваші товари
-
коли вони їх використовують
-
які проблеми це вирішує
-
наскільки вони задоволені.
Результат? Ви зможете дізнатися про свій продукт, змінити його на краще та зробити всю свою стратегію більш орієнтованою на клієнта, ніж раніше.
Правильний збір і керування даними
Отже, методи, які ми згадували раніше, є більш ніж ефективними для вашого бізнесу. Якщо ви будете використовувати їх правильно, ви дізнаєтесь багато про свій роздрібний бізнес. Ви зможете використовувати цю інформацію, щоб ваші клієнти поверталися до вас.
Але як збирати такі цінні дані?
Правда полягає в тому, що існує багато різних інструментів і стратегій:
-
автоматично збирати дані з вашого сайту та інтернет-магазину
-
використовувати інтерв’ю, опитування та фокус-групи, щоб дізнатися більше
-
пропонувати короткі контекстні анкети
Також переконайтеся, що зібрані вами дані належним чином зберігаються та керуються. Вам потрібна потужна хмарна інфраструктура для зберігання даних і потужні інструменти аналізу даних, щоб:
-
розділяти різні типи даних
-
створювати звіти, які допоможуть зробити висновки
-
заощадити час та енергію
Зрештою, коли ви зібрали й упорядкували свої дані, вам потрібно буде діяти на основі них і використовувати їх, щоб змінити свій бізнес на краще.
Ви можете використовувати ці дані, щоб постійно вдосконалювати свій продукт, оскільки ваша аудиторія змінюється та зростає. Далі ви можете звести до мінімуму або усунути помилки та недоліки у своїх продуктах і замість цього надати споживачам покращену, якіснішу версію. Нарешті, ви зможете залишатися конкурентоспроможними, відстежуючи ринок і дізнаючись, що роблять ваші опоненти з роздрібної торгівлі.
Заключні думки
Як бачите, дані відіграють життєво важливу роль для сучасних роздрібних продавців, які готові активізувати їх і змінити спосіб функціонування свого бізнесу. Створення нової бізнес-моделі можливе лише за допомогою розуміння та знань, які можуть дати вам потужні дані.
Сподіваємось, ми допомогли вам зрозуміти, наскільки важливо мати правильні стратегії та інструменти для збору, організації та керування даними.