Як і в більшості галузей, генеративний ШІ впливає на роздрібну торгівлю щодо рівня та обсягу обслуговування клієнтів, яке можуть надавати ритейлери. Дослідження показали, що більшість ритейлерів вже впроваджують генеративний ШІ для підвищення рівня обслуговування клієнтів, що допомагає їм не відставати від очікувань клієнтів, які постійно змінюються. Оскільки ці технології стають обов'язковими для всіх компаній галузі, у цьому блозі ми розповімо про найкращі стратегії використання генеративного штучного інтелекту в роздрібній торгівлі.
Переваги генеративного штучного інтелекту в обслуговуванні роздрібних клієнтів
Генеративний ШІ може змінити правила гри в багатьох аспектах роздрібної торгівлі, оскільки він трансформує взаємодію і підтримує постійно зростаючий обсяг маркетингових і комунікаційних послуг. За умови відповідного розміщення, переваги ШІ можуть варіюватися від:
Підвищення якості обслуговування клієнтів завдяки персоналізації
Великі мовні моделі дають змогу отримати доступ до баз даних клієнтів і передбачити, яка підтримка і повідомлення потрібні покупцям. Вони ґрунтуються на надточних даних про клієнтів, включно з історією переглядів, минулими покупками і поверненнями, що дає змогу створювати профілі окремих клієнтів і лідів. Завдяки всім цим даним і аналітиці на основі ШІ більшість видів обслуговування клієнтів, від розв'язання проблем до рекомендацій по товарах, можна автоматизувати і персоналізувати так, як це не під силу людині.
Поліпшення сприйняття і лояльності клієнтів
Клієнти очікують швидкого, простого, індивідуального обслуговування, заснованого на їхніх унікальних потребах і перевагах. Отримавши його, вони зрозуміють, що мають цінність, і будуть більш схильні повертатися до бренду за іншими покупками в майбутньому. Це дуже важливо для довгострокового успіху в той час, коли покупці як ніколи охоче роблять покупки.
Підвищення операційної та економічної ефективності
Генеративний ШІ може сканувати клієнтський досвід і визначати ефективність роботи агентів з обслуговування клієнтів та їхню задоволеність загалом. На основі цих даних можна ухвалювати рішення щодо поліпшення якості обслуговування і виявляти сфери, які необхідно автоматизувати, щоб максимально ефективно використовувати персонал і економити гроші.
Більш ефективні інновації та розробка продуктів
Ми можемо застосувати це до розробки продуктів, коли надійне прогнозування споживчих тенденцій і настроїв може стати керівництвом для розробки нових продуктів і маркетингових кампаній. Дуже важливо, щоб потрібні продукти спочатку потрапляли до потрібних споживачів.
Багатомовна підтримка
Клієнтам, які користуються всесвітнім онлайн-ринком, потрібна допомога їхньою мовою. Здатність генеративного ШІ робити запити зрозумілими для клієнтів та операторів, які їх обробляють, дає змогу подолати мовний бар'єр для швидкого та якісного обслуговування.
Найважливіші приклади використання генеративного ШІ в роздрібній торгівлі
З розвитком генеративного штучного інтелекту в роздрібній торгівлі розширюються можливості застосування технології в бізнесі. Ритейлери вже почали використовувати генеративний ШІ в багатьох випадках.
Автоматизація обслуговування клієнтів
Чат-боти, створені на основі генеративного ШІ, стають дедалі кращими з кожним днем. Вони стають більш здатними відповідати по-людськи і швидко вирішувати більш складні запити клієнтів, а не прості та передбачувані. Обробка голосу клієнта природною мовою і цілодобова доступність дають їм змогу бути кращими в наданні допомоги клієнтам.
Автоматизована генерація контенту
Генеративний ШІ експоненціально збільшує кількість письмового або візуального контенту, який може бути створений для онлайн-представництва ритейлера. Він може бути створений за допомогою відносно коротких команд користувача. Це можуть бути, наприклад, короткі описи товарів для оголошень і маркетинговий контент, такий як блоги та керівництва.
Персоналізовані маркетингові зусилля
Оскільки генеративний ШІ здатний сегментувати клієнтів на дуже цільові групи на основі демографічних даних, поведінки та вподобань, маркетингові кампанії та пропозиції можуть бути точно націлені на максимальний вплив на окремих клієнтів. Те ж саме стосується і рекомендацій щодо товарів, коли генеративний ШІ може передбачити, які продукти, найімовірніше, зацікавлять конкретного покупця, тим самим підвищуючи ймовірність купівлі і ставлячи клієнта в центр уваги.
Синтезувати відгуки клієнтів
За допомогою обробки природної мови генеративний ШІ може аналізувати інформацію всіх відгуків клієнтів, навіть записаних голосом, розрізнювати їх на позитивні та негативні, а також виявляти певні емоції. Це дає змогу точніше відстежувати настрої та ефективність і знаходити потенційні рішення щодо поліпшення.
Віртуальні асистенти для покупок
Розмовні віртуальні шопінг-сервіси надають покупцям персоналізовану, інтуїтивно зрозумілу підтримку, не чекаючи людини. Ці віртуальні помічники можуть відповідати на звичайні запитання, рекомендувати товари на основі інформації про клієнта, розв'язувати будь-які питання і супроводжувати клієнтів на всіх етапах процесу продажу.
Майбутнє генеративного ШІ в роздрібній торгівлі
Генеративний ШІ сьогодні використовується для інтеграції з іншими ШІ-додатками. Наприклад, чат-боти на базі ШІ можуть розв'язувати складніші та специфічніші запитання клієнтів, вивільняючи цінний час працівників для розв'язання завдань, що вимагають взаємодії з людиною.
Крім того, найближчими місяцями і роками генеративний ШІ в роздрібній торгівлі розвиватиметься швидкими темпами. Зокрема, ми очікуємо ширшого використання мультимодального ШІ, коли штучний інтелект містить у собі інформацію з декількох джерел одночасно, що ще більше розподіляє інформацію, роблячи ШІ динамічним і природним. Крім того, автономні агенти, керовані машинним навчанням і алгоритмами, можуть реагувати на зміну умов та приймати більш контекстні рішення автоматично, без будь-якої участі користувача.