Контролюючи величезні бібліотеки, керуючи перехідними процесами й справляючись з мінливим попитом аудиторії, медіа та розважальні компанії в останні роки зіткнулися з безпрецедентними проблемами. Компанії, що працюють у сфері медіа та розваг, використовують AWS для прискорення міграції в хмару. Тут ми розглянемо переваги міграції в хмару у сфері медіа та розваг, а в статті нижче ви знайдете контрольний список міграції AWS, який допоможе вам перейти в хмару.
Однак, попри невизначеність, медіа чекає майбутнє, що процвітає: згідно з прогнозом PwC «Глобальна перспектива розважальних медіа на 2023-2027 роки», до 2027 року медіаіндустрія зросте до 2,8 трильйона доларів. Тож для подальшого розвитку нових і кращих підходів до створення різноманітного контенту та підтримки таких цифр компаніям індустрії розваг і ЗМІ пропонується використовувати хмарні обчислення.
Через свої медіасервіси AWS використовує набір рішень, спеціально розроблених для потреб індустрії медіа та розваг. AWS позиціюють себе як руйнівник галузі, в якій цифровий посередник не є системою.
Чому медіакомпанії повинні переходити в хмару?
Існує кілька причин, через які хмара так важлива для медіакомпаній: прискорення виходу на ринок, збір, зберігання та надання звітності за величезними обсягами даних, можливість масштабування для управління сплесками робочого навантаження (зокрема, живими подіями) тощо. Багатьом компаніям ще належить освоїти хмару, а не просто перейти на неї, побудувавши звичну локальну інфраструктуру і бізнес-моделі. Проте, ті, хто проклав шлях до використання хмарних інструментів і сервісів, демонструють унікальну здатність швидко адаптуватися до змін на ринку, використовувати переваги масштабованих ресурсів і оптимізувати витрати, керовані динамічними робочими навантаженнями.
AWS Media Services – це ініціатива, запущена 2021 року з метою надання спеціалізованих послуг і рішень від AWS і партнерів AWS для творців контенту, правовласників, продюсерів, мовників і дистриб'юторів. За допомогою AWS компанії сектору M&E зможуть домогтися більшої продуктивності, гнучкості та масштабованості свого бізнесу, покращуючи якість обслуговування клієнтів і кінцевих користувачів.
Віддалене виробництво контенту і локалізація інфраструктури
За даними Міка Сакса, директора CMA Strategy, у 2018 році NFL Network витрачала близько 1 млн доларів на кожну гру (за загальних операційних витрат на ТБ у 200 млн доларів на рік). За оцінками BBC, вартість одного заходу в прямому ефірі у Великій Британії становить від 40 000 до 400 000 фунтів стерлінгів за годину (включно з логістикою, персоналом, приміщеннями, талантами, продюсерами, розповсюдженням контенту та іншим).
Це залежало від виробничого процесу, зосередженого в одному місці – у студії. Це означало, що географія диктувала виробництво, було дорого, а студії вимагали багато обладнання на місці.
Amazon Nimble Studio від AWS – це інструмент управління ресурсами, який допомагає компаніям швидко створювати контент. Студія дає змогу віддаленим художникам співпрацювати по всьому світу, отримуючи доступ до віртуальних робочих станцій, високошвидкісного сховища і масштабованого рендерингу через глобальну мережу AWS.
Наприклад, анімаційна студія, що створює одні з найвідоміших серіалів на Netflix, включно з Big Mouth і The Midnight Gospel, використовувала Amazon Nimble Studio для забезпечення безперервності бізнесу аніматорів і художників, яким довелося швидко перемикнутися на віддалену роботу в умовах пандемії COVID-19. У цей період Nimble Studio дала змогу аніматорам і художникам Titmouse отримати доступ до віртуальних робочих станцій у хмарі та безперешкодно продовжувати роботу над анімаційними проєктами віддалено з дому, зберігаючи високу ефективність і продуктивність. Платформа надала необхідний набір інструментів та інфраструктуру для спільної роботи художників у віддалених місцях над дизайном, розкадровуванням та анімацією різних шоу.
Аналогічним чином, у галузі кіно, анімації та візуальних ефектів AWS пропонує рішення, включно з AWS Thinkbox Deadline та Edit in the Cloud, які автоматично управляють фермами рендерингу та оптимізують інфраструктуру для вирішення обчислювальних завдань при створенні складних проєктів комп'ютерної графіки.
Ці інструменти необхідні великим медіакомпаніям, оскільки вони цінують виробництво – не просто ефективність виробництва, а виробництво як корпоративний процес, який вони можуть масштабувати та змінювати за потреби.
Netflix стає лідером у виробництві візуальних ефектів і оригінального анімаційного контенту по всьому світу. Вона використовує віддалені робочі місця, щоб залучити найкращі художні таланти. Використовуючи AWS, компанія збільшує глобальну розробку контенту завдяки створенню гнучких інструментів спільної роботи та робочих потоків, які дають змогу командам працювати з будь-якого місця.
Управління медіаактивами та зберігання контенту AWS
Ще одна проблема - робота з величезними файлами даних і контентом: компанії можуть використовувати систему Media Asset Management (MAM) для каталогізації, зберігання та вилучення своїх медіаактивів. У поєднанні з AWS Content Storage медіакомпанії можуть впоратися з непередбачуваними піковими навантаженнями, як-от додаткове навантаження, спричинене значними подіями в прямому ефірі.
У цьому контексті, завдяки надлишковому зберіганню даних на кількох пристроях і в незалежних місцях, сервіси Amazon S3 й Amazon S3 Glacier дають змогу медіакомпаніям мати високопродуктивне сховище (через Amazon S3) для даних, які використовуються найчастіше, та економічний механізм (через Amazon S3 Glacier) для практично нескінченного архівного зберігання. Таке поєднання дає змогу медіакомпаніям ефективно управляти своїми медіаактивами, забезпечуючи необхідну інфраструктуру для безпечного зберігання медіа в AWS, що відповідає потребам індустрії.
Що ще важливіше, AWS пропонує безліч передових інструментів безпеки, таких як шифрування даних і захист мережі. Ці інструменти корисні для захисту особистої та фінансової інформації користувачів (наприклад, у платформах для ставок на спорт).
Стрімінг та трансляція
AWS порушила статус-кво, створивши спеціально розроблені сервіси, які відповідають останнім тенденціям у сфері стрімінгу, включно з хвилею роздільної здатності 4K і контенту з високим динамічним діапазоном (HDR), а також виходячи за рамки зображень і передбачаючи зміни в аудіо, інтегруючи аудіоформати нового покоління.
Крім того, в ньому представлені інструменти, які підходять для прямих продажів (D2C) і потокового мовлення, включно з AWS Elemental MediaLive для обробки живого відео й AWS Elemental MediaConvert для перекодування відео на основі файлів, що допомагає споживачам насолоджуватися живим відео або дивитися відео на вимогу без перерв. Використовуючи AWS Elemental MediaLive і MediaConvert, провайдери можуть створювати високо персоналізований контент і виділятися на тлі конкурентів.
AWS – основа найпопулярніших у світі стрімінгових платформ, включно з Netflix, HBO Max і Hulu, які довіряють AWS величезні та безладні масштаби, необхідні для їхньої інфраструктури: масштаби та безладні масштаби.
-
Масивні бази користувачів
-
Глобальне доставлення контенту
-
Постійні оновлення та оптимізація
-
Потокове відео високої чіткості
AWS забезпечує потокове мовлення для мільйонів глядачів по всьому світу, бувши фактичним постачальником хмарних послуг для індустрії потокового мовлення.
Монетизація
У вересні 2023 року AWS представить рішення для монетизації, яке дасть змогу медіакомпаніям удосконалити й модернізувати свій підхід до реклами, ліцензування, передплати та маркетингових технологій (MarTech). Рішення AWS з монетизації дасть змогу медіакомпаніям максимізувати збір доходів і підвищити ефективність бізнесу завдяки використанню різних інструментів і стратегій.
AWS Elemental MediaTailor – це серверна служба вставки реклами, яка дає змогу відеопровайдерам створювати лінійні OTT-канали з наявних бібліотек відеоконтенту і монетизувати ці канали за допомогою цільової реклами в потоці. Коли наприкінці 2017 року сервіс потокового відео Amazon, Amazon Prime Video, придбав права на трансляцію матчів регулярного чемпіонату NFL (Національна футбольна ліга) з футболу в четвер увечері в понад 200 країнах і територіях у всьому світі, він прагнув забезпечити мільйонам вболівальників найкращі можливості для перегляду, включивши при цьому цільову рекламу в процес перегляду. Під час сезону NFL 2017 року Amazon Prime Video використовував сервіси AWS Elemental у шести регіонах. Amazon використовував MediaTailor для вставки в потік реклами в режимі реального часу з урахуванням специфіки регіону, що передбачало оптимізацію відео, персоналізацію реклами та монетизацію відповідно до відео, що транслюється.
Завдяки доступу до десятків хмарних функцій машинного навчання AWS, NFL також може поліпшити враження від ігрового дня в режимі реального часу. Вхідні дані, отримані зі статистики, менш ніж за секунду проходять через тисячі операцій і потім надсилаються в моделі Amazon SageMaker, які потім використовуються для створення таких результатів, як формації, маршрути та події безпосередньо під час ігор.
Аналітика даних та персоналізація
AWS продовжує впроваджувати інновації в аналітику, створюючи движки баз даних, максимально оптимізовані для медіа та розваг. Важливо відзначити, що ці рішення мають високу гнучкість, дозволяючи організаціям збільшувати або зменшувати обсяг ресурсів залежно від потреб. Наприклад, у періоди низького попиту ресурси можуть бути зменшені для економії коштів і підвищення ефективності використання віртуальних ресурсів. Аналогічним чином, у періоди підвищеного попиту, наприклад під час великих спортивних або музичних заходів, організація може збільшити обсяг ресурсів, щоб забезпечити високу продуктивність і швидкість реагування. У цьому сенсі хмарні обчислення підвищують безпеку даних. Вони забезпечують високоеластичну інфраструктуру, яка дуже просто масштабується (наприклад, якби до системи зверталися мільйони нових користувачів), коли є ризик зниження продуктивності, наприклад, під час великої спортивної події.
В одному випадку йдеться про ресурси на вимогу, а в іншому - про користувацький досвід контент-провайдера. Цим займаються рішення з персоналізації, чиї рекомендації щодо персоналізованого контенту лежать на плечах Amazon Personalize. Ці рішення визначають майбутнє аналітики та клієнтського досвіду в індустрії M&E, зміцнюючи позиції AWS як цілісного постачальника послуг для своїх улюблених клієнтів.