Десятиліттями компанії шукали методи створення продуктів і послуг, які сподобаються клієнтам і перевершать конкурентів. Поєднання різних стратегій і найкраще з кожної призвело до створення Experience Design. Кінцева мета Experience Design — створити шлях користувача, який приносить задоволення та позитивний від початку до кінця.
Отже, що ж таке Experience Design? Які переваги використання цього бізнес-підходу? Давай дізнаємось.
Джерело зображення: Pexels
Що таке Experience Design?
Experience Design передбачає підхід до створення продуктів і послуг з акцентом на шляху клієнта. Це включає їхню взаємодію з продуктом, їхні потреби, емоції, уподобання тощо.
Слово «досвід» є ключовим, оскільки воно розкриває головний принцип цього підходу — створюйте найкращий досвід для клієнтів, навчаючись на своєму та їх попередньому досвіді.
Отже, на чому базується Experience Design? Є кілька основних будівельних блоків:
-
Розуміння
Щоб мати можливість застосувати цей підхід, вам спочатку потрібно глибоко зрозуміти потреби та цілі ваших клієнтів. Це єдиний спосіб запропонувати продукт або послугу, яка вражає найкращим чином і створює цілісне враження.
-
Всеосяжна подорож
Experience Design полягає в тому, щоб зробити весь пакет винятковим. Кожна взаємодія та точка контакту, через яку проходять клієнти, повинні бути розроблені так, щоб відповідати їхнім уподобанням і робити їх щасливими.
-
Удосконалення взаємодії
Дизайн взаємодії відіграє ще одну важливу роль у Experience Design. Він зосереджується на тому, щоб зробити взаємодію між клієнтами та цифровими продуктами безперебійною, інтуїтивно зрозумілою, зручною та вільною від стресу.
-
Емоційна реакція
Experience Design уважно стежить за емоційною реакцією клієнтів на використання продукту, включаючи рівень задоволення, зв’язок із продуктом, емоційний відгук тощо.
-
Естетика
Природно, Experience Design серйозно ставиться до візуального аспекту своїх продуктів. Він значною мірою покладається на естетичний елемент і важливість вибору правильних кольорів, шрифтів, макетів, зображень тощо.
Яку користь приносить Experience Design?
Так, Experience Design — це багато роботи та вимагає зусиль різних команд у процесі створення продукту чи послуги. Але чи варто воно того?
Нехай переваги використання Experience Design говорять самі за себе.
-
Залишатися конкурентоспроможним
Щоб перемогти своїх конкурентів, вам потрібно пройти цю додаткову милю для своїх клієнтів. Створення продуктів із використанням підходу до розробки досвіду дасть їм вагомі підстави вибрати вас над іншими.
-
Підвищення рівня задоволеності клієнтів
Якщо ви створюєте продукт на основі потреб і вподобань клієнтів, вони знайдуть його легким і задовільним у використанні.
-
Утримання клієнтів
Experience Design допомагає створити позитивну та приємну взаємодію між продуктами та клієнтами. Це позитивно впливає на утримання клієнтів і допомагає вам будувати лояльні стосунки з клієнтами.
-
Створення спільнот користувачів
Коли ваші клієнти відчувають, що вас цінують і знають, що ви працюєте над тим, щоб зробити продукт кращим для них, вони, як правило, емоційно пов’язані з продуктом. Це сприяє підвищенню залучення клієнтів і створенню сильних спільнот користувачів.
Пізніше ці спільноти використовуються для збору даних, отримання додаткової інформації про шлях клієнта та подальшого вдосконалення продукту.
Experience Design: заключні думки
Хоча впровадження Experience Design є складним завданням і проблемою для багатьох компаній, це один із найкращих підходів до дизайну послуг і продукту. Це гарантує максимальне задоволення користувачів і допомагає запускати вже вдосконалені продукти.
Розгляньте цей підхід для свого наступного бізнес-підприємства та надайте своїм клієнтам усі необхідні причини, щоб полюбити ваш бренд, продукт або послугу.