Якщо ви роздумуєте чи не налаштувати вам чатбота, ви не перший і не останній. Чатботи швидко пройшли шлях від новинки до загальновживаного інструменту. І причина очевидна. Чатботи роблять бізнес процеси автоматизованими, скорочуючи час на виконання одноманітних завдань та економлять гроші, якщо повністю перекласти на них найпростіші завдання.
Технічні компанії розробляють все складніших чатботів, здатних виконувати комплексні завдання. На додаток до відповідей на запитання і допомоги у пошуку товарів, одного дня ми матимемо ботів, що зможуть взяти на себе приваблення нових клієнтів та схожі задачі.
Інтегруючи чатботів у стратегію бізнесу, ви зекономите час та гроші. Давайте розглянемо як саме технологія чатбот може стати у пригоді у вашому бізнесі.
Опитування клієнтів
Взаємодіючи з клієнтами, чатботи постійно збирають важливі дані. Кожна розмова може містити важливі інсайти та інформацію. Крім надання рекомендацій щодо товару та підвищення кількості продажів, чатбот може відстежувати поведінку клієнта. Тоді, на основі заданих клієнтами питань, зроблених покупок тощо можна робити якісніші прогнози. Так чатбот навчається і згодом надає все релевантіші рекомендації. Пізніше ви можете використати зібрану інформацію для аналітики.
Допомога штатним працівникам
Чатботи не лише допомагають взаємодії клієнтів та бренду. Ваші працівники також можуть користуватись ними щоб звільнити час для критичних завдань та тих, що потребують креативного підходу чи складних дій. Також чатботи можуть взяти на себе “нудні” задачі, що підвищить рівень задоволення від роботи.
Що ж саме чатботи можуть зробити для ваших працівників? Чатбота можна запрограмувати для наступного:
-
Планування зустрічей
-
Скасування зустрічей та обговорень
-
Надсилання нагадувань
-
Сповіщення про певний вид електронних листів
-
Надсилання та відповіді на листи від імені адресата.
Інформування працівників та клієнтів
Американський підприємець Сі Сімс сказав: “Освічений клієнт — наш найкращий клієнт”. І він був правий. Чим більше ваш покупець знає про ваш товар, як ним користуватись, які особливі пропозиції пропонуються до нього та інші новини, — тим краще. Ви можете користуватись чатботом для надсилання повідомлень та сповіщень вашим клієнтам.
До того ж, чатботи можуть бути чудовим інструментом для залучення клієнтів. Ви знаєте як важливо, щоб ваші працівники були в курсі останніх новин в індустрії. Як щодо новин та інформації про внутрішні процеси у вашій компанії? Чи не варто тримати людей в курсі й щодо цього? Чатботи допоможуть розсилати регулярні зведення з провідних сайтів та публікацій, і розповсюджувати новини всередині компанії. Не забувайте, що чатботи також можуть нагадувати про зустрічі та події.
Віртуальний асистент
Уявіть що ваші працівники приділяють більше уваги завданням, що спрямовані на розвиток бізнесу, приваблення нових покупців, покращення якості товарів та послуг; подають нові ідеї вирішення проблем. Ви можете досягти цього, звільнивши ваших людей від інших завдань і автоматизувавши їх виконання.
Візьмемо сферу обслуговування клієнтів: чатбот може відповідати на основні запитання, надавати інформацію та здійснювати інші форми комунікації з клієнтом. Це дозволяє вишим працівникам підтримки зосередитись на відповідях на складні питання та допомагати клієнтам у виборі товару, що найкраще відповідає їхнім потребам. У той же час, ви можете налаштувати чатбота так, щоб ваш відділ продажів займався лише закриттям замовлень та збільшенням їх кількості. Чатбот може самостійно визначати потенційних клієнтів та передавати роботу з ними відповідальній людині.
І нарешті, ви можете використовувати чатботів у різних ситуаціях де потрібно покращити враження клієнта від взаємодії з брендом. Це дозволить вашим працівникам зосередитись на завданнях, які приносять найбільший прибуток.
Допомога клієнтам у заповненні форм
Коли ви просите клієнта заповнити форму, цей процес може здатись йому докучливим та нецікавим. Тепер уявімо як тут можна використати чатбота. Сама форма у вигляді пустих полей для заповнення не потрібна, чатбот може отримувати інформацію від людини у розмові, що сприймається природніше. Ви отримуєте потрібну інформацію, клієнт — позитивне враження.
Наостанок: покращіть ваші бізнес-процеси з допомогою чатбота
Коли б ви не прийняли рішення автоматизувати процеси, ваш бізнес тільки виграє від цього. Ви зменшите витрати на робочу силу, а ваші працівники отримають можливість зосередитись на цікавіших і складніших завданнях. Вищевказані процеси — це лише кілька прикладів використання чатботів. Якщо ви хочете мати чатбота, зв’яжіться з нашим представником. Ми з радістю підберемо найкращий варіант для ваших потреб.