Донедавна компанії з управління статками вважали дієвою лише одну бізнес-модель, яка передбачає безпосередню взаємодію між менеджерами та клієнтами. Але сьогодні ця галузь переживає великі зміни.
Останні кілька років менеджери з управління статками та активами уважно стежать за роботою фінтех-компаній. Однією з причин є те, що клієнти фінансових компаній звикли користуватись зручними застосунками онлайн-магазинів та соціальних медіа. І такого ж клієнтоорієнтованого підходу вони очікують і від компаній з управління статками.
Цифрова трансформація - це найбільш перспективна стратегія змін для цієї сфери. Побоювання втратити клієнтів підштовхують компанії з управління статками до активного використання цифрових технологій.
Управління активами. Традиційна модель чи фінтех?
У 2016 році PwC провели опитування серед менеджерів з управління активами та капіталом. PwC цікавились думкою управлінців щодо розробок фінтеху та запитували, чи викликають ці розробки занепокоєння серед фахівців фінансової сфери. Понад 60 відсотків опитаних заявили, що бояться втратити частину свого бізнесу через фінтех компанії.
Джерело: PwC
Як бачимо, на той момент більшість фірм все ще неохоче відмовлялись від традиційної моделі роботи, що базувалась на особистому спілкуванні між менеджерами та клієнтами. І лише 31% компаній інвестували у розробку додатків, які дозволяли клієнтам проводити фінансові операції онлайн.
Та невдовзі цифрова трансформація, яка передбачає операційні, організаційні та культурні зміни з використанням технологій, почала набирати обертів у фінансовій галузі.
Так, використання застосунків для покращення клієнтського досвіду стало справжнім проривом. Інвестиції у застосунки для мобільного банкінгу користувались надзвичайним успіхом, тому до 2018 року вже 86% американських банків пропонували клієнтам функцію мобільних платежів.
Фінансові переваги таких застосунків відійшли на другий план, адже користувачі почали більше звертати увагу на швидкість та зручність використання мобільних додатків.
Але є й інші причини, через які цифрова трансформація є необхідною для компаній з управління статками. Розгляньмо їх детальніше.
-
Покращений клієнтський досвід
Попри те, що зі сторони усі процеси у компаніях з управління статками можуть виглядати організованими та ефективними, реальність часто є зовсім іншою. Через паперовий документообіг та необхідність особисто зустрічатися з клієнтами для обговорення важливих рішень, операційна ефективність таких компаній є низькою, а витрати великими.
Такий підхід призводить до поганого клієнтського досвіду. І цифрова трансформація може це виправити.
Наприклад, перехід від паперових документів до цифрових може значно прискорити процеси та дозволить надавати послуги цілодобово. Для боротьби з неефективністю паперової документації компанії використовують технології підтвердження особи, електронний підпис та сканування документів.
Вони також дозволяють створювати онлайн-профілі банківських клієнтів, розміщують на своїх сайтах бази знань, інвестиційні посібники та іншу корисну інформацію. Це робить користування послугами компанії більш зручним та дозволяє клієнтам контролювати інвестиції.
Програма управління активами mBank’s. Джерело: скріншот
Тож використання технологій для управління статками та активами онлайн - це шлях до покращення клієнтського досвіду. І це має сенс. Якщо можна зекономити час і провести фінансові операції онлайн, то чому ж не надати клієнтам таку можливість?
Але майте на увазі, що оцифрування послуг з управління статками вимагає якісної веброзробки. Безпека та розуміння фінансової галузі важливі для створення сервісу, яким клієнти хотіли б користуватися.
-
Ефективні інвестиції
Крім стандартних функцій, таких як перегляд інвестиційного портфеля та використання інструментів для його персоналізації, банківські застосунки можуть також пропонувати клієнтами інвестиційні можливості.
Візьмемо для прикладу інструмент MyAdvisory від БНП Паріба банку.
Він є частиною офіційного застосунку БНП. На момент впровадження в 2017 році це був перший у світі інструмент для мобільних інвестицій. І він як і раніше залишається одним з найкращих.
Джерело: BNP Paribas
Ось як застосунок допомагає користувачам ухвалювати ефективніші інвестиційні рішення та краще використовувати наявні можливості.
-
Застосунок пропонує персоналізовану фінансову консультацію. Відео, статті, графіки створюються чи обираються спеціальною командою окремо для кожного клієнта.
-
Застосунок ділиться інвестиційними ідеями та трендами на ринку. Стрічка з цими даними регулярно оновлюється відповідно до особливостей портфоліо клієнтів.
-
Застосунок дозволяє купувати, продавати та утримувати статки. Вбудована платформа myChat & Trade дозволяє користувачам купувати та продавати на будь-яких ринках. Вона дає можливість отримувати сповіщення про персоналізовані торгові можливості та консультуватись зі спеціалістами з інвестицій в режимі реального часу завдяки чату.
Важливо! Застосунок для управління статками може потребувати функцій, яких немає у вашому поточному додатку. Серед них: вбудований месенджер для повідомлень про поточний стан інвестицій, чат чи чатбот для спілкування з консультантами, а також інструменти управління портфелем.
Ось чому цей проєкт вимагає спеціальної команди розробників, які будуть співпрацювати з вашими фінансовими експертами для створення ефективного рішення з використання інвестиційних можливостей.
-
Конкурентоспроможність
Оскільки все більше компаній інвестують у розробку вебсайтів та застосунків для управління статками, ринок стає все більш конкурентним. Тому, щоб виділитись на тлі інших компаній, ваш бізнес повинен здійснити повну цифрову трансформацію. І ви можете зробити це навіть краще за багатьох конкурентів, якщо візьмете до уваги найпоширеніші помилки фінансових установ. Серед них:
-
Створення занадто складного застосунку чи інтерфейсу. Управління статками та активами може бути складним завданням, особливо, якщо ви обрали застосунок, який є важким у застосуванні. Забезпечте легку та просту навігацію та залиште лише найважливіші функції й ви побачите, як рейтинги вашого продукту почнуть зростати.
-
Нездатність гарантувати повну безпеку. Лише один недолік системи безпеки може стати катастрофою, особливо якщо це стосується коштів клієнтів. Проблеми з безпекою виникають частіше, ніж ви думаєте. Останні дані говорять про те, що більшість популярних американських банківських застосунків мають серйозні недоліки в безпеці.
Вище можна побачити аналіз проблем одного з банківських застосунків, який отримав 86 зі 100 за шкалою безпеки.
-
Відсутність миттєвої підтримки. Усі продукти цифрового банкінгу, які ви розробляєте, повинні мати чат або чатбот для забезпечення клієнтської підтримки. Відсутність такої функції може призвести до розчарування, якщо, до прикладу, вартуватиме клієнту інвестиційних можливостей.
-
Відсутність комплексного підходу до цифрової трансформації. Цифрова трансформація стосується не лише впровадження технологій. Це також організаційні та культурні зміни у роботі всіх працівників (використання нових підходів до роботи та відмова від старих методів).
Надзвичайно важливо уникати вищезгаданих помилок, а також обрати професійного поставника послуг з веброзробки.
-
Більше фінансових продуктів
Люди, яким подобається використовувати цифрові продукти для управління статками, швидше за все, будуть користуватимуться вашими послугами й надалі. Такий висновок зробили нещодавно у виданні ABA Banking.
Відповідно, міленіали, яким сподобався ваш застосунок, швидше за все, не відмовляться від додаткових послуг вашої компанії. На додаток, задоволення користувачів від застосунку було також безпосередньо пов’язане з безпекою даних.
Отже, створюючи прості у використанні, корисні та безпечні застосунки для цифрового управління статками, ви також можете збільшити продажі ваших інших фінансових продуктів.
Наостанок
У сфері управління статками настав час великих змін. І можливо, саме у цей самий момент компанії вже працюють над створенням онлайн-платформ, застосунків та інших цифрових інструментів, щоб допомогти клієнтам проводити фінансові операції онлайн.
Щоб отримати конкурентну перевагу у галузі, компаніям варто замислитись над інвестиціями в технологічні покращення та засоби управління статками. Це не тільки важливе рішення для бізнесу, але і чудовий спосіб покращити користувацький досвід та допомогти вашим клієнтам збільшити прибутки від інвестицій завдяки вашим інструментам.