Реалізація перспективної довгострокової стратегії обробки даних є однією з пріоритетних задач будь-якого сучасного бізнесу. Це особливо актуально для підприємств у сферах ІТ, блокчейну та аналізу даних, враховуючи велику кількість даних, які вони генерують. Однак збір даних, що варті уваги від зацікавлених сторін В2С, а також внутрішня розробка проєктів може бути ускладнена без належної системи обробки даних.
Дослідження, опубліковані Forbes, показали, що 60-73% усіх даних, що генеруються бізнесом, залишаються невикористаними в аналітиці. Крім того, 90% неструктурованих даних ніколи не аналізуються та залишаються непомітними, наприклад відгуки клієнтів, контент користувача та звернення в службу підтримки. У наші часи це важлива проблема, на яку слід звернути увагу більшості компаній.
Введіть гейміфікацію ̶ перспективну систему використання ігрових систем у сферах, не пов’язаних з іграми, наприклад, в обробці даних. Типові елементи, гейміфікації, включають цифрові валюти, бали, таблиці лідерів, досягнення та інші форми віртуальних винагород для учасників. Використовуючи гейміфікацію в бекенді та фронтенді вашого бізнесу, ви можете навчитися точніше використовувати свої дані в майбутньому.
Мета гейміфікації управління даними
Гейміфікація та дані можуть рухатись паралельно, якщо полегшити їх взаємозв'язок у вашому бізнесі. За даними Gartner, 80% рішень щодо гейміфікації даних можуть зазнати невдачі через погане проєктування та невідповідність гейміфікації наявним процесам обробки даних. Чому так відбувається?
Щоб побудувати міцний фундамент для гейміфікації у процесах аналізу даних, слід почати з того, що вже працює. Додавання гейміфікації як верхнього шару до чинної стратегії роботи з даними набагато ефективніше, ніж реструктуризація всієї філософії обробки даних. Чому вам слід розглянути можливість проведення гейміфікації для вашого бізнесу в найближчому майбутньому?
-
Об’єктивні засновані на даних маркетингові рішення для ваших товарів та послуг
-
Поширення цінностей та культури вашого бізнесу завдяки ретельній обробці даних
-
Створіть для своїх співробітників почуття відповідальності та причетності до обробки даних
-
Максимізація рентабельності інвестицій для кожної наступної маркетингової кампанії чи бізнес-рішення
-
Довгострокова послідовність обробки, індексації та використання даних
-
Оптимізована сегментація зацікавлених сторін та націлювання на аудиторію
Основна мета гейміфікації в аналітиці даних ̶ розкрити весь потенціал ваших даних. Використання якомога більшої кількості даних більш розумно, дозволить вашому бізнесу бути на крок попереду конкурентів.
Вектори обробки даних для вивчення
Гейміфікація обробки ваших даних не відбудеться за одну мить, та буде залежати від масштабів, в яких ви генеруєте дані, на її впровадження знадобитися час. Саме тому ви можете зробити кілька кроків, щоб запровадити гейміфікацію у процеси обробки даних.
-
Розумна автоматизація наявних процесів
Метою автоматизації є підвищення ефективності наявних процесів у компанії. Автоматизуючи обробку даних, ваші співробітники зможуть зосередитись на прийнятті рішень на високому рівні, а не на рутинній обробці даних.
Автоматизація орієнтована на прогнозованих процесах, якими можна керувати за допомогою алгоритмів ШІ, таких як автоматизація обслуговування та прогнозоване технічне обслуговування. Будь-який автоматизований процес сам по собі генерує дані, які потім можуть бути використані для подальшого розвитку бізнесу.
-
Програми, керовані даними
Створення та розгортання програм для смартфонів або настільних ПК під управлінням вашого бізнесу може генерувати безпрецедентні обсяги даних для вашої зручності. Це особливо актуально, якщо ви можете розробити платформу для електронної комерції або продажу, яку люди обов’язково використовуватимуть з метою здійснення покупок.
Збір цих даних дасть вам важливе розуміння того, як максимально персоналізувати маркетинг та продажі та надати їм рекомендації. Результатом розгортання та відстеження цих програм є створення циклічного збору, аналізу, та використання нових даних від клієнтів.
-
Діяльність персоналу через розуміння
Чим більш інформований ваш персонал, тим краще він буде виконувати свої повсякденні обов'язки. Ваш персонал повинен мати повний доступ до даних, які отримані від зовнішніх зацікавлених сторін, щоб вони могли приймати більш обґрунтовані рішення. Цей рівень прозорості персоналу неминуче призводить до більшої залученості, особистої активності та інновацій з боку ваших співробітників.
Приклади того, як ви можете надати своїм співробітникам можливість ознайомитися з зібраними даними, є заплановані публікації з обробленими даними, прогнозами розвитку ринку тощо. Нездатність забезпечити такий рівень розуміння для вашого персоналу може призвести до сліпого прийняття рішень та ігнорування критично важливих даних через непорозуміння.
Переосмислення культури обробки даних у вашому бізнесі
Хоча сама гейміфікація може бути впроваджена в чинну структуру обробки даних, культура бізнесу – це зовсім інша справа. Співробітникам, які протягом багатьох років звикли обробляти дані певним способом, знадобиться час, щоб перейти до інноваційних, гейміфікованих рішень. Таким чином, культура обробки даних в компанії повинна бути оновлена, щоб забезпечити можливість використання нового програмного забезпечення та гейміфікації робочого процесу. Це можна зробити кількома взаємопов’язаними способами.
-
Децентралізація системи зберігання даних
Системи зберігання даних – це перешкода для обробки даних, яка зламала життя багатьох успішних компаній. Щоб отримати максимальну користь від гейміфікації, слід відмовитись від практики збору даних у сховищах, таких як сервери або зовнішні накопичувачі. Замість них слід використовувати хмарні системи, що дозволяють всім співробітникам отримати вільний доступ до будь-якої точки даних, яка може їм знадобитися.
-
Модернізація технологій обробки даних
Інвестування в оновлення інфраструктури, включаючи апаратне та програмне забезпечення вашого бізнесу, важливе навіть без використання гейміфікації. Придбання сучасних програм для аналізу даних та налаштування ШІ для машинного навчання у вашій компанії буде мати важливе значення для процесу гейміфікації. У довгостроковій перспективі це означає вищу продуктивність, швидший час виконання замовлень та краща залученість співробітників завдяки використанню найсучасніших технологій.
-
Підготовка до переосмислення культури роботи з даними
Використання більшості даних, які ви генеруєте як підприємство, можливе лише за умови правильної підготовки вашого персоналу. Для цього необхідно переглянути процеси навчання та введення в роботу, а також всебічно ознайомити співробітників з новими програмними додатками. У більшості випадків для цього потрібно найняти сторонніх інструкторів або професіоналів, які розбираються в обробці даних та гейміфікації. Це буде початком переосмислення культури обробки даних у вашому бізнесі.
Отримання максимальної користі від даних за допомогою гейміфікації
Гейміфікація може зробити обробку даних більш ефективною та захоплюючою, не кажучи вже про економію ресурсів. Однак, щоб дістатися цілі, потрібен певний час, а гейміфікація все ще перебуває в зародковому стані, коли справа доходить до її впровадження в процеси корпоративного рівня. Використовуйте всі дані, доступні для вашого бізнесу, і ніколи не ігноруйте, здавалося б, несуттєві дані - творча іскра може з’явитися в будь-який момент.