Незалежно від того, в якій галузі ви працюєте чи якого розміру бізнесу ви керуєте, тиск сьогодні є високим. Усі говорять про цифровізацію, технологічні інновації, нові інструменти та програмне забезпечення, і, крім усього цього, штучний інтелект.
Швидке зростання ШІ у бізнесі чинить певний тиск на всіх. Бізнес-лідери та менеджери мають за всяку ціну почати використовувати ШІ, щоб залишатися конкурентоспроможними та пропонувати щось нове своїм клієнтам. Це призводить до втрати уваги та марної витрати робочої сили та грошей.
Нижче ми пояснимо, з якими найпоширенішими проблемами сьогоднішній бізнес намагається запровадити штучний інтелект і як не заблукати в цій ідеї.
Джерело зображення: Pexels
ШІ-перший підхід
Оскільки з’являється все більше інструментів і послуг на основі штучного інтелекту, підприємства відчувають тиск. Штучний інтелект справді може бути корисним інструментом для будь-якого бізнесу, якщо ви знайдете для нього правильне призначення.
Однак підхід на основі штучного інтелекту є підводним каменем, з яким стикаються багато компаній. Ось що це означає:
- розглядаючи ШІ як обов’язкове доповнення
- шукаєте шляхи застосування ШІ у вашій компанії
Якщо ви починаєте з передумови, що вам потрібно застосувати штучний інтелект у своїй компанії, вам, швидше за все, буде важко знайти правильне застосування. Це може призвести до непотрібних змін, які призведуть до поганих результатів.
Проблемний підхід
Інший спосіб подивитись і діяти в цій ситуації — це застосувати підхід «насамперед проблема». Це означає, що вам слід почати з аналізу конкретних потреб вашої компанії з точки зору наступного:
- проблеми, з якими стикаються ваші клієнти
- слабкі місця на шляху клієнта
- процеси, які потребують вдосконалення
- очікування та потреби ваших клієнтів
- покращення, необхідні для клієнтського досвіду
Якщо ви почнете з проблем і питань, ви матимете чітке уявлення про те, що вам потрібно вирішити в першу чергу. Зробивши це, ви переходите до наступного етапу.
ШІ як одне з рішень
Змусити штучний інтелект стати єдиним рішенням проблем, які ви виявили, — не найкраща стратегія. Давайте подивимося правді в очі: штучний інтелект не чарівний! Іноді варто розглянути кращі варіанти, ніж інструменти на основі ШІ.
Тому подумайте про використання інструментів штучного інтелекту для вирішення виявлених проблем, але не намагайтеся зробити це будь-якою ціною.
Невдовзі ви побачите, що певні проблеми можна вирішити за допомогою ШІ, а інші ні. Цей підхід принесе користь вашому бізнесу кількома способами, зокрема:
- зниження витрат
- економічність часу
- задоволеності клієнтів
Ваші команди працюватимуть так, щоб приносити результати швидше, не витрачаючи час і забезпечуючи результати, які сподобаються клієнтам.
ШІ як бізнес-завдання: заключні думки
Незважаючи на те, що штучний інтелект в першу чергу розглядається як паличка-виручалочка для бізнесу, пошук правильного застосування для нього може стати величезним викликом і навіть перешкодою для бізнесу. Втрачати потребу використовувати ШІ лише заради нього — помилка, яку ми всі можемо легко зробити.
Отже, застосуйте до свого бізнесу підхід «перш за все — проблеми» та використовуйте штучний інтелект лише там, де він справді може допомогти. Для вирішення всіх інших проблем використовуйте будь-які інші інструменти та ресурси, які у вас є.