Туристична індустрія стикається з новою реальністю: віртуальною.
Якщо можливість подорожувати відсутня через пандемію, відвідування до улюблених місць неможливе. Мандрівники шукають інші способи досліджувати світ — і віртуальна реальність один із них.
Те, що для багатьох людей почалося як тимчасова незручність, зараз стає єдиним законним варіантом для всіх. Віртуальна реальність пропонує відвідати популярні туристичні напрямки, не покидаючи домашнього затишку, і це вражаючий досвід.
Ось чому вважають що VR посилює свій вплив на галузь. У цій статті поговоримо про сьогодення та майбутнє VR у індустрії подорожей.
Статус віртуальної реальності в туризмі
За останні п’ять років технологія VR потроху з’явилась у всіх сферах туристичної галузі. Одними з найпомітніших досягнень є віртуальні екскурсії музеями, маркетинг та мандри у ВР.
Віртуальні тури –
Багато туристичних визначних пам'яток, таких як музеї, створили віртуальні екскурсії для тих, хто не може до них поїхати. Все, що потрібно зробити, це відвідати веб-сайт, знайти варіант віртуального туру, взяти гарнітуру віртуальної реальності та приступити до дослідження пам’ятки.
Смітсонівський національний природничий музей є однією з найвідоміших туристичних визначних пам'яток, які давно дозволили віртуальні екскурсії.
Віртуальна сторінка екскурсії від Смітсонівського музею. Джерело: Смітсонівський національний природничий музей.
Маркетинг – ще один важливий варіант використання VR у туризмі. Готелі, авіакомпанії та туристичні агенції почали використовувати віртуальні тури задовго до пандемії. Наприклад, готелі надають мандрівникам можливість «попередньо переглянути» кімнати та оцінити зручність.
Подібним чином туристичні агенції проводять віртуальні «попередні» перегляди напрямків — інноваційний спосіб залучити клієнтів та надати їм необхідну інформацію. Привабливість VR тут полягає у можливості «спробувати, перш ніж купувати».
Найважливіша перевага застосування VR у туризмі — це симуляція фактичного досвіду подорожей. Туристичні компанії, що впроваджують технології віртуальної реальності, та державні туристичні агенції розробляють віртуальні тури для популярних у світі напрямків, і кожен може спробувати.
Чудовим прикладом є Tourism Ireland, організація, яка відповідає за просування туризму в Ірландії. Вона пропонує вражаючу колекцію відеороликів віртуальної реальністі на таких популярних сайтах, як Virtualtours.com, для реклами туристичних цікавостей Ірландії.
Люди, зацікавлені у подорожах до Ірландії, можуть відвідати численні напрямки завдяки детальним екскурсіям у ВР, включаючи замки, музеї, старі міста, центральні спадщини та навіть готелі. Наприклад, ця візуалізація запрошує глядачів на прогулянку древнім містом Антрім.
Джерело: Tourism Ireland (Virtualvisittours.com)
Список вражень швидко розширюється. Окрім відвідування вулиць міст, користувачі віртуальної реальності можуть приєднуватися до підводних експедицій, екскурсій на річкових човнах, пішохідних екскурсій тощо.
Переваги досвіду віртуальної реальності для мандрівників
Пандемія — не єдина причина, через яку VR стає популярною серед туристів. Хоча для туристичного бізнесу це стало унікальним ключевим моментом продажів, туристам VR подобається з багатьох причин.
Ось деякі з них:
-
Дослідження. Багато людей використовують відео VR для натхнення та дослідження напрямків для відвідування.
-
Відсутність неприємних переживань. Подорожуючи у VR, вам не доведеться турбуватися про затори, натовпи туристів, довгий час очікування в чергах тощо.
-
Екологічні переваги. Деякі люди вирішують подорожувати практично, щоб зменшити навантаження на місцеву інфраструктуру та свій вуглецевий слід.
-
Недоступні напрямки. VR дозволяє подорожувати в повітрі, під водою і у ті області, де подорожі можуть бути заборонені або обмежені.
Хоча віртуальна реальність, швидше за все, не зруйнує туристичну галузь, вона стане чинною альтернативою традиційним подорожам. По мірі того, як все більше людей звикають до «віддалених подорожей», туристичні компанії продовжують придумувати більше захоплюючих вражень.
Майбутнє віртуальної реальності в туристичній галузі
Поки подорожі призупинені пандемією, галузь використовує VR як спосіб продовжувати залучати та захоплювати клієнтів. Але цілком можливо, що цікавинка вже стала must-have інструментом на ринку.
Ці напрямки першочергово потребують VR:
-
Просування туристичних напрямків. Туристичні бюро та агенції можуть використовувати VR-тури для реклами міст, міст та інших туристичних напрямків по-новому
-
Реклама готелю. Глядачі можуть відчути себе гостями, переглянути кімнати та перевірити зручності — тож функції VR у програмах для туризму та готельної справи мають незабаром стати дуже поширеними
-
Відвідання важкодоступних або віддалених місць. Програми VR-подорожей дають можливість людям будь-якого віку поплавати в Тихому океані, покататись на повітряній кулі чи пролетіти з реактивним рюкзаком над Нью-Йорком.
-
Розваги для пасажирів літаків та гостей готелю. Деякі авіакомпанії та готелі пропонують своїм клієнтам враження у віртуальній реальності під час польоту та в салоні — чудова нагода додати пункт до списку додаткових покупок.
У довгостроковій перспективі вплив віртуальної реальності на туристичну індустрію має визначатися гаслом «спробуй, перш ніж купувати». Поки що прогрес був феноменальним — і дослідження показують, що ринок віртуальної реальності знаходиться на межі величезного зростання.
Наприклад, Grand View Research прогнозує, що всесвітній ринок гарнітур віртуальної реальності щороку зростатиме на 21,5 відсотка.
Джерело: Grand View Research
Впровадження VR в туристичній галузі стане однією з причин такого величезного зростання. Тож ми можемо побачити ще кілька прикладів використання цієї захоплюючої технології.
Врешті-решт, VR не порушить традиційні моделі роботи туристичної галузі, але вона відіграватиме більшу роль у 2021 році та надалі. Найкращі новатори ринку вже працюють над тим, щоб зробити цю технологію своєю маркетинговою перевагою, і таким чином сподіваються отримати значну перевагу на ринку.
Дізнайтеся більше: Новітні технології у сфері туризму
Віртуальна реальність у туристичній галузі: Підсумок
VR у туризмі буде займати все визначнішу роль, оскільки технологія вдосконалюється та стає доступнішою. Телефону та гарнітури VR достатньо щоб відвідати далекі місця, і тому ця технологія така приваблива для багатьох людей, особливо для тих, хто не може подорожувати.
Туристичні агенції, державні організації, авіакомпанії, готелі та інші зацікавлені сторони в туристичному секторі вже використовують VR. Наступного разу, коли ви плануватимете поїздку або дізнаєтесь про цікаве місце, подивіться, чи можливо поглянути на нього з допомогою VR.