Доповнена реальність (AR) ˗ це наступна важлива річ для роздрібної промисловості. Завдяки стрімкому розвитку смартфонів, мереж 5G та технологій штучного інтелекту, багато покупців зараз готові скористатися перевагами AR. Чи знає Ваша роздрібна компанія про цю тенденцію?
Розширена реальність ˗ це переосмислення досвіду клієнтів, що дозволяє брендам покращити взаємодію споживачів із товарами до, під час та після покупки. За статистикою, 32% сучасних споживачів уже використовують AR-додатки (переважно ігрові та додатки для соціальних мереж), і вони готові використовувати AR-додатки для здійснення покупок.
Ви все ще сумніваєтесь у тому, що доповнена реальність може бути корисною для роздрібної торгівлі? Продовжуйте читати. Ця стаття переконає вас в необхідності використання AR для Вашого бренду.
5 причин використовувати AR для роздрібної торгівлі
Роздрібні компанії стикаються з багатьма проблемами та перешкодами, працюючи у постійно мінливому середовищі. Поговорімо про те, як бренди можуть використовувати AR, щоб подолати ці труднощі та прискорити свій шлях до успіху.
Зробіть свою компанію більш інноваційною
Сучасні споживачі більш лояльні до інноваційних брендів в цілому та брендів, які застосовують технології AR, зокрема. За даними опитування споживачів Gartner, 30% представників покоління Z та Міленіалів очікують, що роздрібні компанії використовуватимуть AR/VR для покращення досвіду покупок. А як щодо старших поколінь? Близько 14% представників поколінь Xers, Boomers та Matures виражають таку ж перевагу, як і молоді споживачі.
Так що, подобається вам це чи ні, вам слід подумати про використання AR. Пам’ятайте, що якщо ви не виправдаєте очікувань своїх клієнтів, ваша маркетингова стратегія, ймовірно, провалиться в довгостроковій перспективі.
Фото творчих християн на Unsplash
Адаптуйтесь до світу після пандемії
Звіт IBM «Індекс роздрібної торгівлі США за 2020 рік» показав, що глобальна пандемія прискорила перехід до онлайн покупок приблизно на п'ять років. Однією з причин цього зрушення стала поява AR-інструментів, що пропонують «спробувати перед покупкою». У 2020 році багато брендів, включаючи Louis Vuitton, Gucci, IKEA та HomeDepot, використовували передові технології, щоб дозволити своїм клієнтам спробувати їх продукцію, не виходячи з дому.
Незважаючи на те, що наше життя повертається в нормальне русло, і більшість офлайн магазинів вже відкриті, багато клієнтів все ще вважають за краще робити покупки в Інтернеті за допомогою AR-інструментів. Чому?
Є дві основні причини. Перша причина ˗ тривога, пов’язана з покупками після COVID. Клієнти не люблять натовпу та уникають черг в торгових місцях. Експерти кажуть, що ситуація не зміниться найближчим часом.
Друга причина полягає в наступному. Під час карантину покупці зрозуміли переваги AR-інструментів та переглянули їх цінність. Тепер вони обирають зручність покупок за допомогою AR-інструментів, а не традиційні покупки - вони не бачать необхідності відвідувати торгові центри.
Ритейлерам необхідно переглянути свої маркетингові стратегії та пристосуватися до змін у вподобаннях клієнтів. Їм необхідно впроваджувати AR-рішення, щоб досягти успіху в довгостроковій перспективі.
Допоможіть клієнтам приймати усвідомлені рішення про покупку
Високий відсоток повернення товарів - одна з ключових проблем, з якими стикаються роздрібні компанії. Існує багато причин, чому клієнти вирішують повернути товар, і неможливо досягти показника повернення 0%. Однак можна визначити ключові проблеми та виправити їх за допомогою AR.
За статистикою, 19% онлайн покупців замовляють кілька варіацій одного товару. Ось як це працює:
- Клієнт замовляє кілька подібних товарів
- Клієнт отримує замовлені товари та приміряє їх вдома
- Клієнт вибирає один товар, який йому найбільше підходить
- Клієнт відправляє всі інші товари назад до продавця.
Наприклад, клієнт може замовити один дизайн футболки розмірами L та XL, а також кольори жовтий та хакі. Після примірки клієнт повертає три з чотирьох футболок.
Як AR може вирішити цю проблему? Застосовуючи досвід «спробуй перед покупкою», роздрібні торговці можуть допомогти клієнтам вибрати правильні товари перед тим, як зробити замовлення. Наприклад, якщо клієнт віртуально приміряє футболки жовтого кольору та кольору хакі, він замовить лише один товар та не відправить його назад.
Ось приклад з реального життя. Кендра Скотт, продавець ювелірних виробів, представила AR-інструмент, який дозволяє покупцям попередньо приміряти сережки прямо на вуха. Такий винахід допоміг компанії не тільки збільшити продажі, але й зменшити кількість повернень товарів.
Джерело скріншоту: elasticpath.com
Боротьба з перевантаженням контентом
Існують десятки роздрібних брендів, і більшість із них публікують майже однакові фотографії товарів та діляться схожим контентом. Тому новим ритейлерам стає все складніше створювати контент, який би пробивався крізь шум.
Доповнена реальність ˗ це інструмент, за допомогою якого ви можете привернути увагу до Вашого брендового контенту та зацікавити аудиторію. Використовуючи нові технології, ви можете створити 100% автентичний контент, як ніхто інший.
Розгляньмо короткий приклад того, як роздрібна компанія може використовувати AR для посилення маркетингових зусиль у соціальних мережах. Магазин товарів для садівництва створив AR-фільтр для Instagram «Яка ти кімнатна рослина?» і запропонував своїм підписникам та блогерам, що спеціалізуються на кімнатних рослинах спробувати його. Це допомогло ритейлеру залучити більше аудиторії, ніж будь-які інші пости в Instagram.
Джерело скріншоту: instagram.com
Випередити конкурентів
Кількість роздрібних брендів зростає з кожним днем. І для клієнтів стає все складніше відрізнити один бренд від іншого. Якщо ви хочете виділити свій бренд серед натовпу, вам слід використовувати інструменти та тактику, якими ваші конкуренти ще не користувалися.
Ваші конкуренти вже скористалися перевагами AR-технологій? Ще ні? Не соромтеся скористатися цією можливістю. Будьте першим у своїй ніші, який створив AR-додаток та використав його для залучення клієнтів. Це чудовий спосіб покращити обізнаність про бренд та підвищити лояльність клієнтів.
Як впровадити AR в роздрібній торгівлі
Ви вже знаєте, яку роль відіграє AR у світі роздрібної торгівлі. Тепер вам може бути цікаво, які кроки ви повинні зробити, щоб застосувати її для свого бізнесу. Ось короткий посібник для вас.
Визначте свою мету
Перш за все, вам слід відповісти на запитання: «З якою конкретною метою ви хочете використовувати доповнену реальність?». Вам потрібно визначити болючі точки ваших клієнтів та поставити за мету їх усунути.
Наприклад, якщо ваші клієнти не можуть обрати потрібний продукт на вашому веб-сайті, вам слід створити AR-інструмент, щоб увімкнути функцію "спробуй перед покупкою". Або, якщо ви орієнтуєтесь на молоду аудиторію, яка потребує більш різноманітного вмісту в соціальних мережах, вам слід створити AR-інсталятор для Instagram.
Іншими словами, не варто інвестувати в AR просто заради цього. Ви повинні чітко розуміти, як конкретні рішення на основі AR можуть принести користь вашим клієнтам та вашій компанії.
Визначтеся з AR-технологією
Існує дві різні категорії розвитку AR-технологій. Перша категорія стосується AR-технологій на основі маркерів і потребує наявності "маркера". Маркер може бути будь-яким статичним об’єктом реального світу. Його основне завдання ˗ запустити систему та візуалізувати доповнений контент.
Найпоширеніші типи AR-маркерів включають:
-
QR – коди
-
Зображення певного предмета
-
ARToolkit, ARUco, AprilTag
-
Обличчя
AR-фільтри Instagram є прикладом AR-досвіду на основі маркерів, де обличчя людей ідентифікуються як маркери.
Джерело скріншоту: clickz.com
Друга категорія – це AR без маркерів. Як ви вже здогадалися з назви, для цього типу AR не потрібні маркери для візуалізації доповненого контенту. Його робота базується на одночасній локалізації та відображенні (SLAM) та інших складних алгоритмах.
Ось приклад бездоганної доповненої реальності. На скріншоті нижче ви можете побачити AR-собаку в її реальному середовищі існування.
Джерело зображення: venturebeat.com
На цьому етапі вам потрібно вирішити, який тип AR-технології слід використовувати для досягнення поставленої мети.
Окресліть своє бачення
Наступне, що вам слід зробити, це подумати про те, як повинен виглядати AR-інструмент і які функції він повинен мати. Вам слід обговорити свої ідеї зі своєю командою, партнерами та іншими зацікавленими сторонами.
Оскільки AR-інструмент представлятиме ваш бренд, вам слід подумати і про його візуальний дизайн. Переважно, вам потрібно знайти відповідні приклади AR-рішень у мережі та використовувати їх для натхнення та рекомендацій.
Зверніться за допомогою до експертів з AR
Швидше за все, у вас немає досвіду роботи в доповненій реальності та суміжних галузях. Щоб реалізувати свої ідеї, вам потрібно звернутися за допомогою до експертів з AR. Ви можете найняти позаштатних AR-розробників або скористатися аутсорсинг послугами компанії, що займається розробкою програмного забезпечення. Просто перевірте їх портфоліо та прочитайте відгуки клієнтів перед тим, як укласти з ними контракт.
Підсумовуємо
Швидкий розвиток доповненої реальності позитивно впливає на роздрібну торгівлю. Тож, якщо ви думаєте використовувати AR для покращення своєї маркетингової стратегії, ви рухаєтесь у правильному напрямку. Проконсультуйтеся з AR-спеціалістами та створіть цифровий інструмент, який виведе ваш бізнес на новий рівень.