Прагнете постійно розвивати свій бізнес? Одним з найважливіших кроків, який ви можете зробити у 2020 році, - це удосконалити процес комунікації з клієнтами. Чим більше каналів для спілкування ви використовуєте, тим більша ймовірність достукатись до аудиторії. І сьогодні одним з найефективніших способів донести інформацію до клієнта є якісний та зручний мобільний застосунок.
Швидше за все, ви вже спілкуєтесь з клієнтами через вебсайт, соціальні медіа та різноманітні офлайн заходи. Отож, саме час задуматись про мобільні технології у вашому бізнесі. Навіщо? Сьогодні майже в кожного дорослого є хоча б один смартфон, яким він користується регулярно.
Все ще сумніваєтесь? Ми зібрали декілька причин, чому вашій компанії треба задуматись про власний мобільний застосунок.
Зручність комунікації
Після того, як клієнт встановить застосунок, все, що йому треба буде зробити для взаємодії з вашою компанією, - це доторкнутись до екрана. Йому не потрібно запам’ятовувати адресу сайту або робити закладку в браузері. Ваш додаток буде завжди перед очима, на екрані смартфона.
Ще краще, в процесі реєстрації у застосунку, ви можете збирати контактну інформацію користувачів. І якщо вони дадуть дозвіл на використання цієї інформації, ви зможете в будь-який момент запропонувати їм персональні пропозиції, актуальну інформацію та оновлення. Ви також можете заохочувати ваших клієнтів залишати відгуки після використання застосунку, що може привернути увагу потенційних користувачів.
Задоволені клієнти як адвокати бренду
Якщо застосунок для комунікації з вашим брендом буде зручним та приємним в користуванні, ви побачите, що з його допомогою ваші клієнти витрачатимуть більше, рекомендуватимуть бренд своїм друзям та загалом стануть більше лояльними.
Подумайте, як саме ви використовуєте застосунки на вашому смартфоні. Швидше за все, для замовлення їжі, придбання різноманітних товарів та відстеження стану виконання замовлень, і ви в цьому не самотні. Ваші клієнти також цінують зручність та безпроблемність роботи із застосунком. Як висновок, якщо ваш мобільний застосунок більш зручний у порівнянні з конкурентами, ви отримуєте величезну перевагу.
Першість на ринку
Можна навіть не говорити про те, як важливо запропонувати клієнтам щось унікальне, те, до чого ваші конкуренти ще не дійшли. Так, ви не тільки забезпечите покупців унікальним досвідом, ви можете стати своєрідним першопроходцем на ринку та залишите конкурентів далеко позаду. Отож, переваги й для клієнтів, і для вашого бізнесу очевидні.
Збільшення продажів
Після встановлення застосунку ви можете комунікувати зі своїми клієнтами за допомогою push-сповіщень, щоб поширювати інформацію про спеціальні пропозиції, акції, оновлення тощо. Ви також можете використовувати геолокацію, щоб упевнитись, що дані будуть релевантними для аудиторії. Маєте фізичний магазин? Використовуйте технологію геолокаційних маячків у вашому застосунку, щоб надсилати повідомлення, поширювати купони на знижки та створювати персоналізований контент для клієнтів, які зараз знаходяться у магазині.
Додайте можливість швидкого розрахунку через застосунок та продумайте програму лояльності для користувачів, щоб мотивувати їх витрачати більше.
Застосунок для збору та аналізу даних
Використовуйте застосунок для дослідження вашої аудиторії. Наприклад, ви можете визначити, скільки в середньому часу користувачі проводять у застосунку, які продукти викликають більше зацікавлення та яка функція використовується найчастіше.
Прослідковуючи, як саме користувачі взаємодіють з вашим застосунком, ви можете краще зрозуміти, як його удосконалити. Аналізуйте дані, щоб дізнатися більше про популярність певних товарів, демографічні характеристики вашої аудиторії, геолокаційні дані клієнтів тощо.
Застосунок для командної роботи
Не всі застосунки створюють для використання клієнтами. Ми можемо допомогти вам розробити та створити внутрішній застосунок для членів команди. Його можна використовувати для комунікації, відстеження бізнес-процесів, обміну файлами тощо. Такий внутрішній застосунок може також допомогти налагодити комунікацію між командами, що працюють віддалено, та офісними співробітниками. Як результат, більш тісна взаємодія та якісний результат.
Висновок
Якщо ваш бізнес досі не має мобільного застосунку, то зараз саме час замислитись над його створенням. Адже це спосіб зробити комунікацію всередині команди більш злагодженою, а спілкування з клієнтами легким та приємним. Тож не відкладайте розробку застосунку на невизначене майбутнє.