Сучасні покупці віддають перевагу онлайн покупкам. Чому? Тому що це дозволяє їм порівнювати ціни, читати відгуки, шукати найкращі пропозиції, а також уникати натовпу та черг.
Онлайн-покупки зараз на підйомі. Середні компанії та стартапи не повинні втрачати шанс скористатися цією тенденцією.
Shopify є однією з найкращих платформ, яку можна використовувати для створення магазину електронної комерції та здійснення продажів в Інтернеті. Сьогодні ми обговоримо її переваги та поговоримо про те, чому це чудовий вибір для стартапів та середнього бізнесу.
Доступність
На відміну від інших популярних платформ, Shopify доступна для всіх – щомісячні тарифні плани стартують від 29 доларів США. Що отримує продавець за таку ціну? Тарифний план «Базовий Shopify» містить наступні можливості:
-
Інтернет-магазин (веб сайт та блог)
-
Необмежена кількість товарів
-
Два облікові записи персоналу
-
Підтримка 24/7/365
-
Додаткові канали продажу (доступні онлайн-маркетплейси та соціальні мережі залежно від країни)
-
Можливість використання подарункових карт та коди купонів
-
Відновлення покинутих кошиків
-
Ручне створення замовлень
-
SSL-сертифікат
-
Знижки на доставку
Джерело скріншота: Shopify.com
План «Shopify» коштує 79 доларів США на місяць – це чудовий варіант для розвитку стартапів. Цей план пропонує ще більше функцій та надає ще більшу гнучкість.
Чудовий дизайн
Дослідження показують, що онлайн покупцям потрібно близько 50 мілісекунд, щоб сформувати думку про веб сайт, який вони відвідують. Якщо сторінка не виглядає візуально привабливою, покупці приймають рішення покинути її.
Тому для стартапів та середніх компаній надзвичайно важливо створити сайт, який виглядає красивим і привабливим. У Shopify продавцям пропонується три варіанти:
-
Вони можуть вибрати один із безкоштовних дизайнів сайту
-
Вони можуть налаштувати свій дизайн, щоб підкреслити автентичність бренду
-
Або вони можуть найняти одного з експертів з дизайну Shopify та отримати унікальний дизайн
Магазин тем Shopify має сотні веб-шаблонів, тому кожна компанія може знайти дизайн, який відповідає її бренду.
Джерело скріншота: Shopify.com
Безпека
За статистикою, 66% малого та середнього бізнесу зазнали кібератак. З цієї причини питання безпеки не можна ігнорувати.
Вибираючи Shopify як платформу для ведення бізнесу, компанії зменшують ризики кібератак та запобігають шахрайству. Shopify має сертифікат відповідності рівню 1 PCI DSS.
Платформа надає безкоштовні SSL-сертифікати та дозволяє проводити аналіз шахрайства. Shopify гарантує продавцям, що вони отримують відшкодування за шахрайські дії.
Рішення «All-in-one»
По суті, підприємцю не потрібно наймати маркетологів, агентів підтримки клієнтів та інших співробітників, щоб відкрити магазин Shopify. Завдяки автоматизації та інноваційним функціям одна людина може керувати магазином самостійно.
У більшості випадків власники середніх компаній та стартапів виконують багато роботи за сумісництвом. Вони відповідають за багато різноманітних завдань, від проведення маркетингових кампаній до забезпечення платежів. Shopify – це платформа, яка полегшує роботу власників бізнесу. Вона бере на себе виконання всіх задач, починаючи з керування купонами та закінчуючи забезпеченням безперебійної роботи з клієнтами.
Легко почати
Скільки потрібно часу, щоб створити веб-сайт електронної комерції з нуля та почати продавати товари онлайн? Залежно від дизайну веб-сайту та кількості/різноманіття товару це може зайняти від кількох днів до кількох тижнів.
Скільки часу потрібно, щоб відкрити магазин Shopify? Якщо підприємець має уявлення про те, як працює ця платформа, йому знадобиться від 30 хвилин до кількох годин, щоб створити магазин Shopify та змусити його працювати. Shopify має зручний інтерфейс, тому продавці можуть почати використовувати його відразу.
Ефективна підтримка клієнтів
Коли продавці стикаються з проблемою, їм не потрібно довго чекати та шукати сторонню допомогу, щоб розв'язувати проблему. Shopify працює як надійний бізнес-партнер – він надає швидку допомогу, коли продавець цього потребує найбільше.
Представники служби підтримки клієнтів Shopify відкриті для розмов 24/7. Продавці можуть зв’язатися з ними електронною поштою, у чаті та телефоном.
Групу підтримки Shopify можна схарактеризувати як «дуже корисну та ініціативну». Вона може допомогти у вирішенні будь-яких проблем, пов’язаних із виставленням рахунків, використанням функцій, помилками тощо.
Передові рішення для зростаючого бізнесу
Shopify надає багато інтеграцій та сумісний з багатьма різними програмами для маркетингу та управління запасами. Наприклад, якщо ви хочете використовувати динамічне ціноутворення для збільшення ваших продажів, ви можете використовувати програму динамічного ціноутворення, розроблену спеціально для продавців Shopify.
Джерело скріншота: Prisync.com
Існує багато різних інструментів на базі Shopify. Тож, яка б стратегія у вас не була для розвитку вашого бізнесу, ви, швидше за все, знайдете готові до використання рішення в Інтернеті та миттєво зможете втілити стратегію в життя.
Підведення підсумків
Shopify є однією з найбільш широко використовуваних платформ у світі електронної комерції, і на це є вагомі причини. Вона доступна за ціною та проста у використанні, вона пропонує ефективну підтримку клієнтів, а також надає стильні шаблони веб-сайтів, які можна налаштувати.
Середні компанії та стартапи, які працюють з обмеженим бюджетом, повинні розглядати Shopify як найкращий вибір.