Кажуть, що інновації в кризові часи важливі.
Для роздрібної торгівлі - особливо. Інновації стали тим вирішальним фактором, що стоїть між її розвитком та остаточним закриттям. Клієнти як ніколи слідкують за здоров’ям, і їм потрібно, щоб компанії інвестували в технології, які забезпечують більш безпечне та привабливе обслуговування клієнтів.
Звучить складно, але цілком можливо.
У цій публікації ми розглядаємо чотири приклади технологій для роздрібної торгівлі, які мають змінити бізнес на краще у 2021 році. Посприявши зменшенню витрат та людино-годин, вони роблять досвід покупок безпечнішим та цікавішим.
1. Аналітика клієнтів у магазині
Збір аналітики в магазині - це процес збору інформації про поведінку клієнтів у роздрібному магазині. Ця інформація включає в себе кількість відвідувань на день, нових клієнтів та тих, що повертаються, трафік в різних зонах торгової площі та вплив рекламних оголошень на продажі.
Переваги моніторингу аналізу руху покупців у фізичному магазині:
-
Краще розміщення товару - трафік клієнтів в магазині може показати, що певні зони привертають більше уваги, ніж інші, що може дати ідеї для кращих варіантів розміщення товару.
-
Краще обслуговування клієнтів - аналітика може показати, що більша кількість покупців відвідує магазин у певні дні або проміжки часу. Підприємства використовують ці дані, щоб забезпечити наявність більшої кількості співробітників для найкращого обслуговування клієнтів та збільшення продажів.
-
Тестування реклами - компанії можуть показувати різноманітні рекламні оголошення в магазинах і відстежувати взаємодію з клієнтами, щоб визначити їх ефективність.
Збір аналітичних даних в магазині можливий за допомогою декількох технологій.
Найпоширенішими прикладами інноваційних технологій в роздрібній торгівлі є:
-
Лічильники людей - встановлюються як частина інфрачервоних протиугінних пристроїв.
-
Токени відстеження в реальному часі - пристрої, прикріплені до візків для покупок, ручних кошиків тощо.
-
Камера системи відстеження - передові системи відеоспостереження, які використовують АІ для підрахунку людей, що рухаються біля рекламних оголошень протягом дня.
Відстеження за допомогою камери - найкорисніша технологія, оскільки вона вимагає менше зусиль і реєструє тони даних. Роздрібні продавці також використовують її для відстеження руху співробітників, з метою запобігання нещасних випадків, забезпечення соціального дистанціювання та пришвидшення розподілу працівників для виконання нових завдань.
2. QR-коди для безготівкових розрахунків
QR-коди - це технологія, яка допомагає компаніям спростити платежі для клієнтів. Dunkin’ Donuts, Starbucks, Walmart, Target та багато інших роздрібних торговців мають додатки, що забезпечують купонне обслуговування, управління картками клієнтів та оплату за допомогою QR-технології.
Наприклад, Walmart нещодавно запровадив безконтактні платежі, приймання та доставку в рамках плану по захисту своїх співробітників та клієнтів від COVID-19. Єдиною вимогою для оплати в Walmart є сканування QR-коду всередині програми Walmart Pay.
Джерело: Walmart
Starbucks просунув технологію на крок далі.
Клієнтський додаток компанії корисний як для здійснення платежів, так і для заробляння "зірок Starbucks" - балів лояльності для обміну на безкоштовні напої. Є інші функції (перелічені нижче), які роблять додаток єдиним пунктом для спілкування з брендом.
Джерело: Starbucks
Додаток мав величезний успіх, оскільки використовувався для розміщення майже чверті усіх роздрібних замовлень у США. Клієнтам настільки сподобалось, що вони віддали перевагу додатку на Apple Pay та Google Pay.
Ось чому багато інших роздрібних торговців інвестують у розробку додатків на замовлення, щоб зробити їх більш зручними для клієнтів. Наявність такого простого рішення для швидкої оплати та управління лояльністю клієнтів - відмінна ідея покращити загальне враження про бренд.
3. Електронні етикетки на полицях
Електронна етикетка на полиці - це електронна версія цінника, підключена до бази даних. Ця технологія в роздрібних магазинах робить зміну цін надзвичайно простою, що економить години ручної праці та тисячі доларів.
За лаштунками електронні етикетки підключені до додатку, в якому менеджери магазинів можуть змінювати ціни на будь-який товар у будь-який час. Деякі опції програмного забезпечення також дозволяють додавати характеристики товару до цінника разом із вартістю.
Багато роздрібних торговців на всіх ринках зараз інвестують у технології. Нещодавно шведський ритейлер Jula оголосив про впровадження цифрових цінників у всіх своїх магазинах у Швеції, Норвегії та Польщі.
Джерело: Jula
Електронні цінники можуть бути надзвичайно корисною технологією для роздрібної торгівлі.
Деякі переваги їх використання включають:
-
Динамічне ціноутворення - менеджер магазину може змінювати ціни на будь-який товар за допомогою однієї інформаційної панелі програмного забезпечення. Ця опція корисна для адаптації цін до зростання попиту, розпродажу малих запасів, відповідності цінам конкурентів або спрощення продажів та рекламних акцій.
-
Простіше замовляти - електронні цінники можна додавати за допомогою QR-кодів. Клієнт може відсканувати код для перегляду та придбання товару в інтернет-магазині.
-
Покращення обслуговування клієнтів - електронні цінники забезпечують точне встановлення цін незалежно від каналу. Крім того, вони можуть бути оснащені рейтингами клієнтів на основі відгуків з інтернет-магазину компанії.
-
Економія часу та ресурсів - співробітникам більше не потрібно контролювати, змінювати та видруковувати нові цінники після встановлення електронних етикеток на полицях. Це обертається значною економією часу та ресурсів у довгостроковій перспективі.
Список переваг постійно розширюється по мірі вдосконалення цієї роздрібної технології. Одне недавнє доповнення - швидкий пошук товару для клієнтів. Завдяки електронним маркуванням, додаток компанії може відображати номер полиці, щоб клієнти могли швидко знаходити товар, перебуваючи в магазині.
4. Додатки для торгівлі з доповненою реальністю
Покупки з доповненою реальністю (AR) стають популярною особливістю серед роздрібних торговців. Ідея полягає у використанні технології AR, щоб дозволити покупцям спробувати продукти перед покупкою. Роблячи це, роздрібні торговці покращують процес покупки, заохочують купувати та зменшують кількість повернень товару.
Найкраще в AR - це можливість допомогти продати будь-який товар.
Наприклад, в IKEA є програма AR, яка називається IKEA Place. Додаток дозволяє спробувати продукти IKEA в будинках клієнтів, щоб перевірити, чи відповідають вони дизайну інтер’єру, що може бути надзвичайно корисним для покупців.
Додаток має солідний рейтинг 4,6 в App Store. Багато споживачів, здається, люблять можливість спробувати сумісність меблів без покупки, тому відгуків, схожих на цей, безліч.
Джерело: App Store, IKEA Place
Але меблі - це не єдина категорія товарів, яку роздрібні торговці поєднують з електронною комерцією AR. Відомий продавець окулярів Warby Parker також використовує AR, щоб дозволити покупцям приміряти товар перед покупкою.
Це означає, що клієнти можуть встановити офіційний додаток для iOS, вибрати окуляри та подивитися, як вони виглядають на обличчі. Візуалізація виглядає дуже реалістично завдяки AR, який імітує унікальні риси обличчя для створення гарного зовнішнього вигляду з різних сторін.
Джерело: App Store, офіційний додаток Warby Parker
Додаток Warby Parker також отримав гарну підтримку від клієнтів. Ця технологія надзвичайно проста та цікава у використанні, а також допомагає купувати окуляри, не відвідуючи магазин. Не дивно, що додаток має 4,9-зірковий рейтинг в App Store.
4 найкращі приклади технологій для роздрібної торгівлі у 2021 році: Резюме
Ці чотири технології вже довели свою здатність залучати клієнтів, знижувати витрати та робити покупки більш позитивними та привабливими. Вони також допомогли роздрібним торговцям впоратися з поточною пандемією COVID-19 та зробити покупки більш безпечними.
Використання подібних технологій повинно допомогти компаніям залишатися більш конкурентоспроможними у 2021 році та в майбутньому. Інвестування хоча б у деякі технології є чудовою ідеєю, яка може суттєво змінити ситуацію з продажами та репутацію торговців.