
Онлайн-маркетплейси значно зросли за останні кілька десятиліть. Ці майданчики стали ідеальними платформами для бізнесу, щоб продавати клієнтам свої товари або послуги онлайн.

Розвиток цифрових технологій змінив підхід до роботи по всьому світу. Цей фундаментальний зсув найбільше помітний у туристичній сфері.

Ланцюги постачання та логістика визначають, що саме ви купуєте і як швидко воно до вас потрапляє. Іншими словами, ці терміни є основними, якщо ми говоримо про торгівлю товарами чи послугами. На кожному етапі виробництва та реалізації продукції ланцюги постачання та логістика відіграє вагому роль. Водночас дані процеси швидко розвиваються через ряд проблем та технологічні досягнення що з'являються.

Мікросервіси все частіше використовуються на етапах хмарних обчислень, формуючи фундаментальні будівельні блоки всередині cloud-native архітектури. Зокрема, такі додатки являють собою повноцінні мініатюрні програми з незалежною логікою додатка та сховищами даних. У більшості випадків мікросервіси створюються для використання однієї функції в рамках бізнес-системи. В основі цих програм знаходиться cloud-native обчислення, які використовують хмарні обчислення як основу для запуску та створення динамічних програм. Дані програми можуть бути використані на приватних, загальних або змішаних рівнях.

Людям довелося змінити спосіб покупки товарів та послуг x через Covid-19. Більшість цих змін обумовлені технологіями та, скоріш за все, залишаться ще на довго після пандемії. Нижче наведені деякі основні зміни в поведінці клієнтів та супутні їм технологічні трансформації.

У міру розширення глобалізації бізнесу, питання з підбору співробітників набуває все більшого значення. Крім того, потенційний працівник повинен відповідати критеріям кваліфікації, досвіду та місцю розташування. Тому компаніям доводиться вибирати, де наймати людей: nearshore, offshore чи onshore.

Використання даних стало ключовим елементом діяльності багатьох підприємств та установ. Воно надає компаніям необхідну інформацію для роботи на оптимальному рівні.

З 2020 року туристичні подорожі значно зменшилися. Тому туристична індустрія намагається відновити свою діяльність. Деякі туристичні компанії переглянули свої послуги з обслуговування клієнтів, щоб впоратися зі складними обставинами.